WSK M21W2 Kobuz 1982r. z CDI
: 2020-04-22, 10:43
Temat będzie poświęcony remontowi WSK M21W2 Kobuz z 1982r.
Historia:
Motocykl zakupiłem w 2001 roku za kwotę 50złotych.
Numer ramy: S02211325
Numer silnika: 334717 typ 060 W dowodzie były dwa błedy numer ramy 22 miliony i rok produkcji 1986 taki sam jak mój
Motocykl był użytkowany prze zemnie codziennie, w mojej klasie większość chłopaków posiadała WSK/WFM/JAWY/MZ/Simsony/Ogary/Romety i inne potwory
. Motocykl w 2003 został przemalowany na niebiesko. W 2006 roku postanowiłem go sprzedać wraz z komarkiem za 500złotych brak odzewu
. W 2010 roku powróciłem do niego, rama poszła do lakierowania proszkowe czarny mat, a błotniki na biało. Temat znów trafił w kąt, we wrześniu 2019 motocykl zarejestrowałem na siebie i znów rozpocząłem remont 
Konfiguracja:
WSK będzie miała pomarańczowe boczki i bak, lampa 1 częściowa czarna, kierunki aluminiowe, siedzenie czarne, bak z kedrą "Brama Krakowska". Błotnik tak zwane "kwadratowe", odblaski pomarańczowe i inne cudza na kiju np. nitro
Remont:
Silnik wymaga naprawy głównej, bez szlifu cylindra. Zostanie zamontowany zapłon CDI. Rama do odnowienia, bak, boczki, lampa i siedzenie zostaje w oryginale. Instalacja elektryczna będzie nowa pasująca pod CDI i kierunkowskazy.
Kosztorys renowacji:
I Silnik
-regeneracja wału 30zł (2010r.)
-łożyska, uszczelniacze, uszczelki ~100zł (2019r.)
-CDI ~350zł (2018r.)
-nowy kosz sprzęgłowy, tarcze, łańcuszek Favorit ~200zł
II Rama
-malowanie proszkowe ramy i błotników 220 zł (2010r.)
-malowanie proszkowe obręczy kół 60zł (2020r.)
-łożyska kół FAG do kół, okładzina szczęk hamulcowych, dętki, Opony MItas H3 3.00 ~400zł
-centrowanie kół 120zł
-ocynk śrub i szprych 30zł
-oryginalna nowa tabliczka 80zł
-skiełkowanie bębnów ~60zł
III Akcesoria:
-boczki z pomarańczowego plastiku, jeden nowy ~250zł
-bak w oryginale ~150zł
-nowy sygnał dźwiękowy z 1982 80zł
Fotki:
Obecna sytuacja: Koła: Nowy sygnał: Bak: Zapłon: Łożysko steru:
Historia:
Motocykl zakupiłem w 2001 roku za kwotę 50złotych.
Numer ramy: S02211325
Numer silnika: 334717 typ 060 W dowodzie były dwa błedy numer ramy 22 miliony i rok produkcji 1986 taki sam jak mój




Konfiguracja:
WSK będzie miała pomarańczowe boczki i bak, lampa 1 częściowa czarna, kierunki aluminiowe, siedzenie czarne, bak z kedrą "Brama Krakowska". Błotnik tak zwane "kwadratowe", odblaski pomarańczowe i inne cudza na kiju np. nitro

Remont:
Silnik wymaga naprawy głównej, bez szlifu cylindra. Zostanie zamontowany zapłon CDI. Rama do odnowienia, bak, boczki, lampa i siedzenie zostaje w oryginale. Instalacja elektryczna będzie nowa pasująca pod CDI i kierunkowskazy.
Kosztorys renowacji:
I Silnik
-regeneracja wału 30zł (2010r.)
-łożyska, uszczelniacze, uszczelki ~100zł (2019r.)
-CDI ~350zł (2018r.)
-nowy kosz sprzęgłowy, tarcze, łańcuszek Favorit ~200zł
II Rama
-malowanie proszkowe ramy i błotników 220 zł (2010r.)
-malowanie proszkowe obręczy kół 60zł (2020r.)
-łożyska kół FAG do kół, okładzina szczęk hamulcowych, dętki, Opony MItas H3 3.00 ~400zł
-centrowanie kół 120zł
-ocynk śrub i szprych 30zł
-oryginalna nowa tabliczka 80zł
-skiełkowanie bębnów ~60zł
III Akcesoria:
-boczki z pomarańczowego plastiku, jeden nowy ~250zł
-bak w oryginale ~150zł
-nowy sygnał dźwiękowy z 1982 80zł
Fotki:
Obecna sytuacja: Koła: Nowy sygnał: Bak: Zapłon: Łożysko steru: