WSK M21W2 Kobuz 1982r. z CDI
-
- Posty: 314
- Rejestracja: 2014-01-23, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: MASZYNY X15
- Lokalizacja: OŚWIĘCIM
- Kontaktowanie:
WSK M21W2 Kobuz 1982r. z CDI
Temat będzie poświęcony remontowi WSK M21W2 Kobuz z 1982r.
Historia:
Motocykl zakupiłem w 2001 roku za kwotę 50złotych.
Numer ramy: S02211325
Numer silnika: 334717 typ 060 W dowodzie były dwa błedy numer ramy 22 miliony i rok produkcji 1986 taki sam jak mój Motocykl był użytkowany prze zemnie codziennie, w mojej klasie większość chłopaków posiadała WSK/WFM/JAWY/MZ/Simsony/Ogary/Romety i inne potwory . Motocykl w 2003 został przemalowany na niebiesko. W 2006 roku postanowiłem go sprzedać wraz z komarkiem za 500złotych brak odzewu . W 2010 roku powróciłem do niego, rama poszła do lakierowania proszkowe czarny mat, a błotniki na biało. Temat znów trafił w kąt, we wrześniu 2019 motocykl zarejestrowałem na siebie i znów rozpocząłem remont
Konfiguracja:
WSK będzie miała pomarańczowe boczki i bak, lampa 1 częściowa czarna, kierunki aluminiowe, siedzenie czarne, bak z kedrą "Brama Krakowska". Błotnik tak zwane "kwadratowe", odblaski pomarańczowe i inne cudza na kiju np. nitro
Remont:
Silnik wymaga naprawy głównej, bez szlifu cylindra. Zostanie zamontowany zapłon CDI. Rama do odnowienia, bak, boczki, lampa i siedzenie zostaje w oryginale. Instalacja elektryczna będzie nowa pasująca pod CDI i kierunkowskazy.
Kosztorys renowacji:
I Silnik
-regeneracja wału 30zł (2010r.)
-łożyska, uszczelniacze, uszczelki ~100zł (2019r.)
-CDI ~350zł (2018r.)
-nowy kosz sprzęgłowy, tarcze, łańcuszek Favorit ~200zł
II Rama
-malowanie proszkowe ramy i błotników 220 zł (2010r.)
-malowanie proszkowe obręczy kół 60zł (2020r.)
-łożyska kół FAG do kół, okładzina szczęk hamulcowych, dętki, Opony MItas H3 3.00 ~400zł
-centrowanie kół 120zł
-ocynk śrub i szprych 30zł
-oryginalna nowa tabliczka 80zł
-skiełkowanie bębnów ~60zł
III Akcesoria:
-boczki z pomarańczowego plastiku, jeden nowy ~250zł
-bak w oryginale ~150zł
-nowy sygnał dźwiękowy z 1982 80zł
Fotki:
Obecna sytuacja: Koła: Nowy sygnał: Bak: Zapłon: Łożysko steru:
Historia:
Motocykl zakupiłem w 2001 roku za kwotę 50złotych.
Numer ramy: S02211325
Numer silnika: 334717 typ 060 W dowodzie były dwa błedy numer ramy 22 miliony i rok produkcji 1986 taki sam jak mój Motocykl był użytkowany prze zemnie codziennie, w mojej klasie większość chłopaków posiadała WSK/WFM/JAWY/MZ/Simsony/Ogary/Romety i inne potwory . Motocykl w 2003 został przemalowany na niebiesko. W 2006 roku postanowiłem go sprzedać wraz z komarkiem za 500złotych brak odzewu . W 2010 roku powróciłem do niego, rama poszła do lakierowania proszkowe czarny mat, a błotniki na biało. Temat znów trafił w kąt, we wrześniu 2019 motocykl zarejestrowałem na siebie i znów rozpocząłem remont
Konfiguracja:
WSK będzie miała pomarańczowe boczki i bak, lampa 1 częściowa czarna, kierunki aluminiowe, siedzenie czarne, bak z kedrą "Brama Krakowska". Błotnik tak zwane "kwadratowe", odblaski pomarańczowe i inne cudza na kiju np. nitro
Remont:
Silnik wymaga naprawy głównej, bez szlifu cylindra. Zostanie zamontowany zapłon CDI. Rama do odnowienia, bak, boczki, lampa i siedzenie zostaje w oryginale. Instalacja elektryczna będzie nowa pasująca pod CDI i kierunkowskazy.
Kosztorys renowacji:
I Silnik
-regeneracja wału 30zł (2010r.)
-łożyska, uszczelniacze, uszczelki ~100zł (2019r.)
-CDI ~350zł (2018r.)
-nowy kosz sprzęgłowy, tarcze, łańcuszek Favorit ~200zł
II Rama
-malowanie proszkowe ramy i błotników 220 zł (2010r.)
-malowanie proszkowe obręczy kół 60zł (2020r.)
-łożyska kół FAG do kół, okładzina szczęk hamulcowych, dętki, Opony MItas H3 3.00 ~400zł
-centrowanie kół 120zł
-ocynk śrub i szprych 30zł
-oryginalna nowa tabliczka 80zł
-skiełkowanie bębnów ~60zł
III Akcesoria:
-boczki z pomarańczowego plastiku, jeden nowy ~250zł
-bak w oryginale ~150zł
-nowy sygnał dźwiękowy z 1982 80zł
Fotki:
Obecna sytuacja: Koła: Nowy sygnał: Bak: Zapłon: Łożysko steru:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2020-04-22, 14:06 przez paniczq, łącznie zmieniany 8 razy.
- norek
- Posty: 157
- Rejestracja: 2017-04-25, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 Kobuz , Aprilia sr 50
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 Kobuz 1982r. z CDI
Moja WSK z 1982r ma Nr SO 2200xxx
- CZESIO1958
- Posty: 232
- Rejestracja: 2011-10-02, 12:51
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak (w trakcie)
MBK Evolis 80 - Lokalizacja: Mysłowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 Kobuz 1982r. z CDI
No i fajnie. Ale gdzie fotki WSKi?
-
- Posty: 314
- Rejestracja: 2014-01-23, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: MASZYNY X15
- Lokalizacja: OŚWIĘCIM
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 Kobuz 1982r. z CDI
Wstawione, zaktualizowane
- CZESIO1958
- Posty: 232
- Rejestracja: 2011-10-02, 12:51
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak (w trakcie)
MBK Evolis 80 - Lokalizacja: Mysłowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 Kobuz 1982r. z CDI
No i klasa światowa. Podoba mi się
-
- Posty: 314
- Rejestracja: 2014-01-23, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: MASZYNY X15
- Lokalizacja: OŚWIĘCIM
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 Kobuz 1982r. z CDI
Remont trwa! Nowe oponki już na obręczach , udało się nakleić emblematy i kiedry na bak i zregenerować filtr paliwa.
Na szczęście znajomy ma znajomego co ma znajomego, który ma znajomego, któremu znajomy znajomego spawa amelinium. Zapadła decyzja o włożeniu silnika zastępczego 060. Silnik jest po remoncie. Zostanie zalany świeżym olejem i dostanie CDI z turbo zabytków. Instalacja powinna byc zrobiona w kolejny weekend. W tym tygodniu murze zakupić akumulator. Tym razem zakupie żelowy MB5L-BS (DS-iGEL) z elektronicznym wyświetlaczem LCD.
Na tę chwile "ŁOBUZ 1982" prezentuje się tak:
Niestety jeden karter ma pękniecie, składanie silnika zostało wstrzymane.Na szczęście znajomy ma znajomego co ma znajomego, który ma znajomego, któremu znajomy znajomego spawa amelinium. Zapadła decyzja o włożeniu silnika zastępczego 060. Silnik jest po remoncie. Zostanie zalany świeżym olejem i dostanie CDI z turbo zabytków. Instalacja powinna byc zrobiona w kolejny weekend. W tym tygodniu murze zakupić akumulator. Tym razem zakupie żelowy MB5L-BS (DS-iGEL) z elektronicznym wyświetlaczem LCD.
Na tę chwile "ŁOBUZ 1982" prezentuje się tak:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 100
- Rejestracja: 2012-02-05, 23:16
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M06B1, Wsk M06B3 Lelek, WFM M06 x2, WFM Osa M52
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 Kobuz 1982r. z CDI
Pozwolę się zapytać czemu ma służyć ten plastikowy kołnierz na koło tylne pod zębatkę skoro w moto jest płytka osłona łańcucha?
-
- Posty: 314
- Rejestracja: 2014-01-23, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: MASZYNY X15
- Lokalizacja: OŚWIĘCIM
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 Kobuz 1982r. z CDI
+3 do wyglądu . Wiem że oryginalnie jej nie było, przy tego typie osłonie łańcucha. Liczę, że pomoże chronić łańcuch przed jazdą w kałużach, oraz felgi przed smarem i brudem z łańcucha. Pozdrawiamavecezarave pisze: ↑2020-06-14, 13:19Pozwolę się zapytać czemu ma służyć ten plastikowy kołnierz na koło tylne pod zębatkę skoro w moto jest płytka osłona łańcucha?
- jokerhit
- Posty: 119
- Rejestracja: 2012-02-25, 16:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek
Wsk kos
Wsk M21W2 x2
Komar 2350
Motorynka Romet - Lokalizacja: Mielec
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 Kobuz 1982r. z CDI
Lux maszyna wygląda
- czankete
- Posty: 1301
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 Kobuz 1982r. z CDI
....paniczq zdemontowałbym dodatkowe odblaski bo w zestawieniu z kierunkowskazami (które i tak najlepiej pasowałyby plastikowe) wygląda to trochę jarmarcznie stanowiąc zbędny "przepych"
-
- Posty: 314
- Rejestracja: 2014-01-23, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: MASZYNY X15
- Lokalizacja: OŚWIĘCIM
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 Kobuz 1982r. z CDI
Zgadzam się, kierunki powinny być plastikowe. Niestety nie posiadam takich. Motocykl i tak nie będzie w 100% oryginalny, będzie CDI. Motocyklem planuje dużo jeździć, odblaski mi się podobają i zwiększą moją widoczność. Dziękuję za komentarz i do zobaczenia na zlotach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości