Drobne uzupełnienie zdjęć silnika (niestety komórką). Jak widać brakuje niemal wyłącznie wału i blachy do trzymania popychaczy zaworowych. No i oczywiście ogromne problemy ze śrubami żeby to wszystko poskręcać - gwinty calowe:)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img705/2995/007usw.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img19/3307/008zel.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img268/2169/009jbny.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img198/1420/010wde.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img208/1444/011cux.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img717/1825/012nrz.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img38/6500/013qgx.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img51/1305/014nzv.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img12/5131/015pkd.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img16/6920/016mrj.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img203/8145/017swf.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img211/3777/018afj.jpg)
AudioBas pisze:A ściemniacz Termin nic Ci tam nie pomoże?
U nas w pracy jak nam są potrzebne śruby calowe to uderzamy do asmetu i większość śrub mają , w dzisiejszych czasach to żaden problem. Następna kwestia to że mogą być z długie co nie jest już problemem bo idzie to zrobić .sebastian440 pisze:AudioBas pisze:A ściemniacz Termin nic Ci tam nie pomoże?![]()
Pogadaj z terminem może ma śruby. W zamian pewnie będziesz musiał oddać Paka albo jakiegoś Dudka
Znajomy miał silnik od BSA M 20 zrobił sobie ramę ,obręcze ma od syreny ,a tylny błotnik to przedni z WSK B 1 trochę poprzerabianyAlien pisze:To jest już inny rodzaj renowacji. Nie chodzi o to żeby znaleźć części w idealnym stanie, tylko żeby znaleźć jakiekolwiekosobiście nie mógłbym tak składać, ale podziwiam - na pewno będzie wielka frajda przy pierwszym odpaleniu
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości