Drobne uzupełnienie zdjęć silnika (niestety komórką). Jak widać brakuje niemal wyłącznie wału i blachy do trzymania popychaczy zaworowych. No i oczywiście ogromne problemy ze śrubami żeby to wszystko poskręcać - gwinty calowe:)












AudioBas pisze:A ściemniacz Termin nic Ci tam nie pomoże?
U nas w pracy jak nam są potrzebne śruby calowe to uderzamy do asmetu i większość śrub mają , w dzisiejszych czasach to żaden problem. Następna kwestia to że mogą być z długie co nie jest już problemem bo idzie to zrobić .sebastian440 pisze:AudioBas pisze:A ściemniacz Termin nic Ci tam nie pomoże?![]()
Pogadaj z terminem może ma śruby. W zamian pewnie będziesz musiał oddać Paka albo jakiegoś Dudka
Znajomy miał silnik od BSA M 20 zrobił sobie ramę ,obręcze ma od syreny ,a tylny błotnik to przedni z WSK B 1 trochę poprzerabianyAlien pisze:To jest już inny rodzaj renowacji. Nie chodzi o to żeby znaleźć części w idealnym stanie, tylko żeby znaleźć jakiekolwiekosobiście nie mógłbym tak składać, ale podziwiam - na pewno będzie wielka frajda przy pierwszym odpaleniu
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości