"175 Project" z Myślenic

Awatar użytkownika
Kubus_Rider
Posty: 79
Rejestracja: 2010-02-13, 17:36
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: "175 Project" z Myślenic

Post autor: Kubus_Rider » 2011-07-28, 22:21

Ok ale moje zdanie jest takie: Co daje membrana o większej powierzchni jeżeli i tak nie zmieniam kanału dolotowego w cylindrze?, a membrana ktora jest założona obecnie wcale nie zmniejsza jego przelotu, moze mi to ktos powiedziec ? bo narazie tylko wszyscy pisza ze za mała i za mała...

Dla przykładu daje fotke jak jest taki patent rozwiązany w pewnym modelu TRIAL, owszczem jest przerobiony kanał dolotowy(znacznie skrócony) ale z tego co widać na zdjęciu jakoś zawór nie jest duzych wymiarów.


Pozdrawiam ;-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: "175 Project" z Myślenic

Post autor: Muciek » 2011-07-29, 19:23

Widać że jest większy, na fotce. Ta membrana ledwo nadaje się do zwykłych 50ccm bo po włożeniu większego gaźnika zwyczajnie blokuje przepływ. Ty wsadziłeś gaźnik od MZ i nawet nie zmieniałeś przekroju kanału , dyfuzor też zrobiłeś tak na odwal się stinger dałeś o wiele większy niż ma być a to od niego też dużo zależy czasami 0,5mm zmienia charakterystykę silnika. Pomysły masz fajne ale z wykonaniem już nie do końca, aczkolwiek podziwiam za tę "trąbę" :)

Awatar użytkownika
Kubus_Rider
Posty: 79
Rejestracja: 2010-02-13, 17:36
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: "175 Project" z Myślenic

Post autor: Kubus_Rider » 2011-07-29, 19:56

Co do stingera to juz kiedys mowilem ze jest na niego nalozona rura poniewaz mialem klopot z dostaniem cienkosciennej i przypominam po raz kolejny ze srednica rurki to nie srednica stingera!!. przypominam tez że gaźnik nie jest od mz lecz od jawy 350 Jeżeli posiadasz doświadczenie w tuningu a szczegulnie ingerencji w układ dolotowy to prosze poradz cos ciekawego. Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: "175 Project" z Myślenic

Post autor: Muciek » 2011-07-29, 20:07

Dużo ingerować w dolot się nie da, skoro już dałeś tę membranę to może byś ją wykorzystał w 100%? Chodzi mi o dziury w tłoku a nawet możesz się pokusić o dodatkowe kanały bo teraz to ona tylko będzie robiła to że nie będzie cofać benzyny do gaźnika , filtr to chyba wiesz że jakiś normalny dać a nie stożki po 30 zł na allegro. Możesz dać jakieś fotki jak cylinder wygląda w środku?

Awatar użytkownika
Kubus_Rider
Posty: 79
Rejestracja: 2010-02-13, 17:36
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: "175 Project" z Myślenic

Post autor: Kubus_Rider » 2011-07-29, 20:10

bo teraz to ona tylko będzie robiła to że nie będzie cofać benzyny do gaźnika
już od początku pisałem że jest to głównym moim założeniem, co do cylindra to nic nie ruszalem, ostatnio przy ponownym skladaniu silnika zdecydowalem sie spilowac plaszcz tloka od strony dolotu o 3mm zeby zwiekszyc czas/kąt otwarcie kanału. Filtr planuje zastosowac podobny jak w m21w2

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: "175 Project" z Myślenic

Post autor: Muciek » 2011-07-29, 20:13

Weź sobie załatw obrotomierz jakiś i zobacz kiedy silnik będzie wchodził w rezo a potem będzie można modyfikować w cylindrze. A poprawiłeś chociaż odlewy w silniku?

Awatar użytkownika
Kubus_Rider
Posty: 79
Rejestracja: 2010-02-13, 17:36
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: "175 Project" z Myślenic

Post autor: Kubus_Rider » 2011-07-29, 21:07

Tak były wyrównane kanały płuczące przy łączeniach z cylindrem, co do obrotomierza planuje zastosowac z małego fiata lub poloneza (lumel) ;-)

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: "175 Project" z Myślenic

Post autor: Muciek » 2011-07-29, 23:00

Z kanta jest do 7250 o ile dobrze pamiętam , widziałem ostatnio na allegro po 10zł obrotki do Poldka co pasują do motorków są do 8krpm.

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: "175 Project" z Myślenic

Post autor: Sebastian440 » 2011-08-03, 13:20

Kubus_Rider pisze:http://www.wsk175enduro.blogspot.com - Dogonić japońską konkurencje...
Pytanie do Ciebie.
Jak chcesz dogonić japońską konkurencje WSKą, skoro rama, zawiecha i osprzęt silnika wykorzystałeś z zagranicznych motocykli? To, że wsadziłeś silnik 175 w ramę włoskiej 50 to dogonienie japońskiej konkurencji ? Membrana od 50 z wydechem liczonym pewnie pod 7000 obr. ?
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Kubus_Rider
Posty: 79
Rejestracja: 2010-02-13, 17:36
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: "175 Project" z Myślenic

Post autor: Kubus_Rider » 2011-08-03, 15:13

Rama i zawieszenie musiały być zastosowane z jakiegoś enduro bo jak inaczej motor miał by sobie dawać rade z motocyklami pokroju Yamahy Dt ? ;-) z osprzętu silnika na "zagraniczne" jest zmieniony gaźnik, założona owa membrana od 50'tki, lekko zmodernizowana instalacja elektyczna oraz chaupniczo wykonany dyfuzor wyliczony na 6300 obr/min. Jak Twoim zdaniem mozna było lepiej spożytkować taką kompletną rame i silnik WSK ktory był do remontu.. ? :->

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: "175 Project" z Myślenic

Post autor: Muciek » 2011-08-05, 10:12

Kiedy odpalasz tego szatana ?:D

Awatar użytkownika
Kubus_Rider
Posty: 79
Rejestracja: 2010-02-13, 17:36
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: "175 Project" z Myślenic

Post autor: Kubus_Rider » 2011-08-06, 22:30

Nie wiem narazie wszystko jest w powijakach , mozolznie składam.

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: "175 Project" z Myślenic

Post autor: Muciek » 2011-08-07, 11:28

Byle przeorać jakieś pole przed końcem wakacji ;-)

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: "175 Project" z Myślenic

Post autor: wujcio » 2011-08-07, 12:28

W sumie ta membrana od 50 tki powinna spokojnie podejść do zwykłego silnika bez modyfikowanych kanałów.
Zakupiłem sam teraz membranę od aprilli 125 z silnika rotax to jest ogromna ;d szerokość samej części z płątkami to 6 cm co wychodzi prawie pomiędzy otworami mocującymi króciec w cylindrze ;d

co ciekawe pod org gumę króćca z tej aprilli idealnie pasuje gaźnik PWK o przelocie 30 mm jest praktycznie plug and play bez żadnych progów :)

Awatar użytkownika
Kubus_Rider
Posty: 79
Rejestracja: 2010-02-13, 17:36
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: "175 Project" z Myślenic

Post autor: Kubus_Rider » 2011-09-05, 22:01

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2011-09-06, 16:39 przez Kubus_Rider, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Łukasz
Posty: 182
Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
GG: 0
Moje maszyny: Simson SR50 1991
Lokalizacja: Odolanów
Kontaktowanie:

Re: "175 Project" z Myślenic

Post autor: Łukasz » 2011-09-06, 15:52

No. W końcu ktoś przerabia WSK na crossa, nie używając stylu "WT" :mrgreen:

Fajny sprzęcior

hartman

Re: "175 Project" z Myślenic

Post autor: hartman » 2011-09-06, 20:05

Groźnie :D Dyfuzor bardzo fajny.aby tylko spełnial swoją rolę.

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: "175 Project" z Myślenic

Post autor: Sebastian440 » 2011-09-06, 22:55

luKi13223 pisze:No. W końcu ktoś przerabia WSK na crossa, nie używając stylu "WT" :mrgreen:

Fajny sprzęcior
To nie jest WSK, pamiętaj o tym i nie obrażaj marki.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Lukas
Posty: 79
Rejestracja: 2011-05-15, 21:24
GG: 28788170
Moje maszyny: WSK 125 80'
Lokalizacja: Cegielnia
Kontaktowanie:

Re: "175 Project" z Myślenic

Post autor: Lukas » 2011-09-06, 23:20

Bez sens jak dla mnie... To jest tylko silnik z WSK 175 a reszta to co innego.... I to jest niby WSK?
Jeżdżę wueską po szosach i czuje ten wiatr we włosach ^ ^

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: "175 Project" z Myślenic

Post autor: Alien » 2011-09-06, 23:24

Jak potnie ramę to źle, jak wykorzysta sam silnik też źle - ogarnijcie się.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości