![Obrazek](http://motoalbum.pl/zdjecie/pokaz/4868/1/600/TlgpZcb37At.jpg)
Potem był Romet Chart '89. Kupiony w bardzo złym stanie, z pociętą elektryką i niejeżdżący.
Remontowałem go jakieś 2 lata, skończyłem w 2008. Orginalnie był biały, ale czerwone też wychodziły w mniejszej serii.
W tym roku przyszedł czas na ostre zbieranie motorów.
Na początku ferii kupiłem wierchowinę 6 z 76 roku. W remontowałem ją od maja, aż do połowy wakacji
![Obrazek](http://motoalbum.pl/zdjecie/pokaz/4808/0/600/R1s3XEvf6T8.jpg)
![Obrazek](http://motoalbum.pl/zdjecie/pokaz/4808/4/600/44AhHc3sRd8.jpg)
![Obrazek](http://motoalbum.pl/zdjecie/pokaz/4808/6/600/5657lpydD42.jpg)
Następnego dnia kupiłem kolejna Wierchowinę. Tym razem model 5 z 76 roku. Poszła na części do 6
Na początku wakacji dołączył Simson SR2 z 59 roku. Znalazłem go na złomie, więc nie ma cudów.
Następnego dnia kupiłem Komara 2320 z 69 roku. Też znalazłem na złomie. Co ciekawe leżał na naszych "odpadach" z poprzedniego dnia
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
Dwa tygodnie później przywiozłem kolejnego Sima. Też SR2 z 59 roku. Przyjechał aż z Suwałk. Miał iskrę, ale ją stracił. Teraz czekam na cewkę.
Potem była Jawa 50 typ 20 z 78. Przywieziona jako puzzle. Dostałem ją za darmo, bo syn właściciela ją rozkręcił i mu się znudziła
A tak wygląda cały komplet
Najbardziej jestem zadowolony z remontu Wierchowiny. Chart był moim drugim motorem i pierwszym który remontowałem. Niestety ma kilka niedociągnięć. wierchowina jest już 2 remontowanym przeze mnie motorem i wyraźnie widać różnicę. Człowiek uczy się na błędach... teraz na remont czeka SR2. Na pewno opisze cały przebieg renowacji
![:)](./images/smilies/smile.gif)