Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
-
Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szczepan » 2009-06-01, 17:59
Motocykl posiadał silnik Wiatr W1 i tyle o nim wiem.
Czy mógłby ktoś rozwinąć bardziej temat.
Chciałbym się coś o nim dowiedzieć.
Może ma ktoś jakieś zdjęcia?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
-
astatuch
- Posty: 35
- Rejestracja: 2008-05-20, 08:59
- GG: 4628925
- Lokalizacja: Sandomierz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: astatuch » 2009-06-01, 18:08
-
Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szczepan » 2009-06-01, 19:12
Dzięki za info. Ale te kształty troszke dziwne.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
-
sismon
- Posty: 338
- Rejestracja: 2007-11-14, 23:38
- GG: 1514345
- Lokalizacja: Kock
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sismon » 2009-06-01, 20:25
nikt nie posiada żadnych innych fotek? jak powinien wyglądać w całośći?
-
peter1
- Posty: 29
- Rejestracja: 2008-07-05, 20:13
- GG: 0
-
Kontaktowanie:
Post
autor: peter1 » 2009-06-01, 20:31
Posiadam więcej fotek, pochodzących ze strony Świdnik na kartach historii.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szczepan » 2009-06-01, 20:42
Kos ll? także pochodzące ze strony "Świdnik na kartach historii"
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
-
peter1
- Posty: 29
- Rejestracja: 2008-07-05, 20:13
- GG: 0
-
Kontaktowanie:
Post
autor: peter1 » 2009-06-02, 15:30
Co Ty.
To jest jedna z wersji cywilnej, prototypowej Sarenki ze wspaniałym silnikiem Delfin( szkoda, że nie wprowadzonego do produkcji).
W Kosach M19 montowano silniki W1 (poj.125 ccm).
Dodaję inne zdjęcie Kosa M19 z Polmotu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szczepan » 2009-06-02, 15:52
Pomyłka kształty mnie zmyliły mają bardzo podobne do siebie np.te "kwadratowe błotniki"
Ma ktoś może dane techniczne silnika delfin?
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
-
peter1
- Posty: 29
- Rejestracja: 2008-07-05, 20:13
- GG: 0
-
Kontaktowanie:
Post
autor: peter1 » 2009-06-02, 16:11
Dokładnych danych nie mam. Jednak przytoczę wypowiedź Staregomotocykla z forum.
"Silniki te miały pojemność 125 cm, moc 9 KM, czterobiegową skrzynię i przełożenie z wału na sprzęgło kołami zębatymi. Co ciekawe ważył mniej od S01! W tym motocyklu wersja z uchwytem w tylnej części głowicy, były też wersje z uchwytem w przedniej części karteru, tak jak w W2 oraz wersja z głowicą użebrowaną poziomo. Naprawdę świetny silnik, niestety nie trafił do seryjnej produkcji. A było blisko, gazety podawały nawet termin rozpoczęcia produkcji nowego modelu, konstrukcja silnika była już w 100% dopracowana i gotowa do produkcji seryjnej."
Jak widać na fotkach Sarenki dźwignię zmiany biegów i kopniaka zamocowano na oddzielnych wałkach.
Widać tylko króciec gaźnika podobny do tego stosowanego w gaźniku PEGAZ. Wykluczam możliwość zastosowania gaźnika GM26U3 do pojemności 125ccm. Najprawdopodobniej zastosowano gaźnik GM24.
Jakby ktoś miał dokładniejsze dane to prosiłbym o wypowiedź.
-
Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szczepan » 2009-06-03, 14:01
Ciekawe zachował się jakiś egzemplarz?
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
-
Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Anzel » 2009-06-03, 14:05
Zapewne widoczny na zdjęciach egzemplarz w Świdniku.
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe® 
-
Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mateusz WSK » 2009-06-03, 15:06
ciekawi mnie jak było z osiągami na 4 biegu.czy miał duzego muła przy takiej mocy.no i jaki v-max.
ciekawy ten silniczek.
-
soltys_16
- Posty: 252
- Rejestracja: 2007-07-15, 13:21
- GG: 1961551
- Lokalizacja: Ełk / Białystok
-
Kontaktowanie:
Post
autor: soltys_16 » 2009-06-03, 19:51
Borewicz pisze:Ciekawe zachował się jakiś egzemplarz?
Anzel pisze:Zapewne widoczny na zdjęciach egzemplarz w Świdniku.
Poczytajcie sobie troche na polmocie, nie wiem czy to ten sam co w Świdniku, ale jest wzmianka o takim do odrestaurowania.
-
Gaceczkos
- Posty: 203
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:28
- GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Gaceczkos » 2009-06-03, 22:43
Taki motocykl ma przecież Robert Steć, na Forum Starymotocykl. Myslę wiec, że motocykl nie mogł lepiej trafić.
WSK - Wrócisz Szybciej Koleją
-
starymotocykl
- Posty: 29
- Rejestracja: 2008-09-18, 15:35
- GG: 0
- Lokalizacja: śl
Post
autor: starymotocykl » 2009-11-02, 21:50
Artykuł o tym motocyklu jest w najnowszym numerze "Automobilisty".
-
Maniekk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
- GG: 2028919
- Lokalizacja: ŚWIDNIK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Maniekk » 2009-11-02, 22:33
Najbardziej podatny na uszkodzenia w tym motocyklu był błotnik tylny, często go spawano bo chodził razem z kołem i pękały uchwyty. Następnie badziewna podstawka pod tablice rejestracyjną. Nie pamiętam już ile tego wyszło.
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
-
termin21
Post
autor: termin21 » 2009-11-03, 02:10
Widizałem taki motor gość miał w programie legendy PRL(co miał ok 200wsk)
-
Maniekk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
- GG: 2028919
- Lokalizacja: ŚWIDNIK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Maniekk » 2009-11-03, 10:35
Jeszcze jakieś zdjęcia i ja mam tego z zakładu..
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
-
Maniekk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
- GG: 2028919
- Lokalizacja: ŚWIDNIK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Maniekk » 2009-11-03, 10:35
............
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
-
Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szczepan » 2009-11-03, 17:56
Całkiem ciekawy model i dość nowoczesny jak na swoje lata.Można się było mu troszkę przyjżeć w Legendach Prl-u.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość