Pali, ale muli się przy wchodzeniu na obroty
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2007-08-05, 17:16
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódz
- Kontaktowanie:
Pali, ale muli się przy wchodzeniu na obroty
Cześć mam problem ze swoją wską silnik był po kapitalce chodzi ładnie ale gdy dodam mu gazu to znaczy dam mu po garach to sie muli i łeeeeeeeeee i jezdzić sie nie da wogule bo co do gazuje to łeeeee na wolnych cyka ładnie gazik przeczysciłem i nic wymieniłem na inny gaznik i to samo więc jeszcze raz przeczyscilem i nic paliwo od kranika dostaje ładnie ja nie wiem co jest grane pomocy!!!
Z góry wielkie dzięx
Z góry wielkie dzięx
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Ach pozwolę sobie zrobić za admina
1) Przedstaw się w odpowiednim dziale.
2) Przeczytaj regulamin.
3) Wyreguluj gaźnik - http://www.republika.pl/wsk_fenix .
4) Jeśli już regulowałeś a dalej masz te objawy to reguluj dalej bo zrobiłeś to źle
p.s. tu nie ma co pierdolić - setki już tu było chłopa z tym samym problemem i w 98% był to ŹLE "wyregulowany" gaźnik
Powodzenia!

1) Przedstaw się w odpowiednim dziale.
2) Przeczytaj regulamin.
3) Wyreguluj gaźnik - http://www.republika.pl/wsk_fenix .
4) Jeśli już regulowałeś a dalej masz te objawy to reguluj dalej bo zrobiłeś to źle

p.s. tu nie ma co pierdolić - setki już tu było chłopa z tym samym problemem i w 98% był to ŹLE "wyregulowany" gaźnik

Powodzenia!
- qwert45
- Posty: 234
- Rejestracja: 2007-02-22, 17:34
- GG: 0
- Lokalizacja: Łosice
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2007-08-05, 17:16
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódz
- Kontaktowanie:
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
- leśia
- Posty: 51
- Rejestracja: 2007-06-26, 22:14
- GG: 11543476
- Lokalizacja: złotów
- Kontaktowanie:
pewnie za dużo albo za mało dostaje powietrza...
\...lubisz to się bawisz.../
http://www.youtube.com/watch?v=GSDNg6IZla0
http://www.youtube.com/watch?v=GSDNg6IZla0
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2007-08-05, 17:16
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódz
- Kontaktowanie:
Przyjechałem właśnie z pracy ide jeszcze poregulować ten gaznik i zobacze czy mój wynalazek będzie chodził czy nie i wam napisze jakie efekty pozdro
[ Dodano: 2007-08-06, 20:59 ]
Powiem tak więcej się naklnołem niż zrobiłem! Zaczołem ją regulować wszystko łdnie pięnie ale gdy złapie wolniutkie obroty gasnie mimo to że szybko reaguje manetką i robota od nowa i znowu dojde do jakiegoś etapu i znowu gaśnie! Mowie dobra to już są optymalne obroty to znowu reguluje do optymalnych obrotów ale bez przesady żeby mi nie zgasła i co gazuje i znowu łeeeee i się muli jak dostaje po garach! Jak między czasie regulowałem te poprzednie nieudane regulacje to niekiedy jak dałem pogarach to nawet sie muliła ale przerywała raz ładnie gaz i to taki ładnie mocny muł i znowu gaz i znowu mół co jest grane ręce mi opadają ino klnąć na nią już nie wiem co robić;(
[ Dodano: 2007-08-06, 20:59 ]
Powiem tak więcej się naklnołem niż zrobiłem! Zaczołem ją regulować wszystko łdnie pięnie ale gdy złapie wolniutkie obroty gasnie mimo to że szybko reaguje manetką i robota od nowa i znowu dojde do jakiegoś etapu i znowu gaśnie! Mowie dobra to już są optymalne obroty to znowu reguluje do optymalnych obrotów ale bez przesady żeby mi nie zgasła i co gazuje i znowu łeeeee i się muli jak dostaje po garach! Jak między czasie regulowałem te poprzednie nieudane regulacje to niekiedy jak dałem pogarach to nawet sie muliła ale przerywała raz ładnie gaz i to taki ładnie mocny muł i znowu gaz i znowu mół co jest grane ręce mi opadają ino klnąć na nią już nie wiem co robić;(
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
A jednak widzisz - coś się zaczęło dziać. A iglice ustawiałeś w przepustnicy dobrze? Gaźnik jest na króćcu? Nie ciągnie fałszywego powietrza? A linka nigdzie się nie zacina? Nie ma nigdzie przedmuchów? A pływak jest ok?
Jeśli przepustnica lata w korpusie gaźnika to znaczy że gaźnik można obić o kant dupy.
Spoko - reguluj do skutku - może trochę na oko? Eksperymentuj. Poza tym silnik musi być NAGRZANY!
Ja też kiedyś miałem taki sam problem ... no i w końcu się nauczyłem regulować ... ech lata temu - miło powspominać
Jeśli przepustnica lata w korpusie gaźnika to znaczy że gaźnik można obić o kant dupy.
Spoko - reguluj do skutku - może trochę na oko? Eksperymentuj. Poza tym silnik musi być NAGRZANY!
Ja też kiedyś miałem taki sam problem ... no i w końcu się nauczyłem regulować ... ech lata temu - miło powspominać

-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2007-08-05, 17:16
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódz
- Kontaktowanie:
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Witam!Mam podobny problem jak w temacie,jednak u mnie było wszystko dobrze silnik wczesniej chodził dobrze,kręcił sie na obroty i mial moc,zrobiło to sie z dna na dzień
u mnie jeszcze czasami strzela w filrt powietrza,po dodaniu gazu słychać taki buk silnika.I jeszcze takie pytanko czemu silnik jak jest zimny chodzi dobrze a potem jak sie rozgrzewa jest coraz żle,czy to moze być wina świecy?

- mate289
- Posty: 8
- Rejestracja: 2007-08-04, 14:23
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
dziś troszkę sie żdziwiłem.....otóz skończył sie mój problem który pisałem wcześniej ,zaczołem troche grzebać w zapłonie ale pomyślałem sobie że odłacze te kable które wychodzą z silnik do stacyjki(te co sie gasi silnik jak sie wyjmie kluczyk itp)pale ją i wszystko gra
!ale zagaści silnik musze biegami bo jak podłącze kalble to znów jest to samo i czasami niema iskry , podejrzewam że jest jakieś zwarcie lub przebicie ale gdzie?mozę to wina stacyjki?

- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2007-08-05, 17:16
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódz
- Kontaktowanie:
Chłopaki wyregulowałem platynki i była poprawa nie dostawał takiego muła jak wcześniej ale mimo to nie było w 100% ok! Więc znowu zaczołem grzebać przy platynach i teraz nie mam wogule iskry , wymieniłem cewke na nowa bo stwierdziłem że stara jest spalonai po wymianie przez chwile była ładna iskra a potem znikła i znowu jej nie było i nie mam pojęcia czy znowu się spaliła cewke a jak tak od czego maga mi sie palić cewki i czy wogule to wina cewki czy kondensatora czy nie wiadomo czego?????????????????? 

- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2007-08-05, 17:16
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódz
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość