Gaźnik GM24U4
- grzech7
- Posty: 54
- Rejestracja: 2007-01-02, 23:30
- GG: 6059013
- Lokalizacja: Chludowo
- Kontaktowanie:
Gaźnik GM24U4
Witam otóż mam ciekawostkę do zaprezentowania. Kupiłem na allegro nowy gaźnik z myślą o zastosowaniu go w wuesce ale okazało sie że nie dość że ma średnice to jeszcze jest oznaczony U4. Może ktoś sie orientuje od jakiego modelu jest.
Ostatnio zmieniony 2007-09-10, 21:02 przez grzech7, łącznie zmieniany 1 raz.
- marianek_spox
- Posty: 218
- Rejestracja: 2007-01-04, 02:10
- GG: 0
- Moje maszyny: SHL M11W
WSK M06B3
WSK M06-Z2
Jawa 353
WFM M06
Komar - Lokalizacja: Myszków/Kraków-DS14kapitol
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Net
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
wydaje mi się że ten gaźnik mógł współpracować z silnikiem S32 w SHL M11R (była to jakaś krótko wypuszczana mocniejsza wersja emjedenastki) silnik w tej SHL charakteryzował się większą mocą , no i wielką niewiadomą pozostaje gaźnik montowany w tym modelu "GM24U?" więc może to być ten , no ale trudno będzie to stwierdzić bo te gaźniki o podobnych oznaczeniach GM... produkcji polskiej występowały w większości polskich motocykli (WSK SHL SFM) , to są tylko moje przypuszczenia na ten temat , aha przydało by się abyś wrzucił lepsze fotki przedstawiające ten gaźnik
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 494
- Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOBUZ
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Gaźnik GM24 generalnie przeznaczony był do silnika SHL M11 (3 biegi). W wueskach 175 (silnik Wiatr) wstawiano już gaźniki z powiększoną gardzielą (średnica gardzieli wynosiła tu 26 mm). Zresztą bardzo podobne gaźnika miały np. Junaki (dysze trochę większe) i Gazela. Nie pamiętam jaką gardziel miały silniki SHL M11W (z silnikiem Wiatr - W2a) 4-biegowe.
Ale już zupełnie nie pamiętam, co oznacza to U4...
Ale już zupełnie nie pamiętam, co oznacza to U4...
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Fenix pisze:Nie pamiętam jaką gardziel miały silniki SHL M11W (z silnikiem Wiatr - W2a) 4-biegowe.
GM24U (W2A)posiadał średnicę gardzieli wylotowej 24mm, i inną śrubę regulacji biegu jałowego od GM26U (W2B), to tyle z zauważonych przeze mnie różnic rzucających się w oczy. Mam taki silnik jak i gaźnik, niestety gaźnik to już padaka do potęgi 40 lat zrobiło swoje...przepustnica po prostu klekocze
- grzech7
- Posty: 54
- Rejestracja: 2007-01-02, 23:30
- GG: 6059013
- Lokalizacja: Chludowo
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości