-
1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: 1angel » 2007-10-10, 22:10
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
-
Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wężu » 2007-10-10, 22:15
Nie wiem jak ty to robisz że kupujesz takie motory za taką cene ale moje gratulacje

Mi się tylko tak z M21W2 udało. Motor bnardzo fajny no i znaczki WSK a nie PZL.
Jeżdżę motocyklem WSK
Ekipa Południe®
-
1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: 1angel » 2007-10-10, 22:19
no znaczki już odnowione i wyglądają tak jak w tym niebieskim KOS-ie w tle ostatniego zdjęcia ale musze przyznać że trudno było kupić w mojej okolicy WSK 175
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
-
pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawel15 » 2007-10-11, 08:17
1angel pisze:no znaczki już odnowione i wyglądają tak jak w tym niebieskim KOS-ie w tle ostatniego zdjęcia ale musze przyznać że trudno było kupić w mojej okolicy WSK 175
Możesz
1angel dokładniej opisać w jaki sposób odnawiasz te emblematy? Mile widziane fotki jak możesz

.
A motocykl bardzo ładny

. Widać
1angel(podaj mi swoje imię to będę pisał po imieniu bo nick długi i trudny

), że naprawdę jesteś fanem WSK

.
-
1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: 1angel » 2007-10-11, 16:27
imię jest pod moim nickiem cały czas

, no więc znaczki matuje delikatnie papierem ściernym potem rozpuszczalnikiem przemywam ich powierzchnię a następnie pryskam pistoletem/sprayem ale raczej w tym wypadku lepiej kupić spray chyba że masz pod ręką sprężarkę i czarną farbę no i malujesz cały emblemat aż nic nie będzie prześwitywać (mi wyszło na dwie warstwy) potem bierzesz mały ale ostry nożyk i zeskrobujesz farbę z miejsc które chcesz żeby były nie pomalowane i potem delikatnie przelatujesz drobnym papierkiem ściernym po tych niepomalowanych elementach takim sposobem jest chyba najłatwiej
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
-
pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawel15 » 2007-10-11, 20:20
1angel pisze:no więc znaczki matuje delikatnie papierem ściernym potem rozpuszczalnikiem przemywam ich powierzchnię a następnie pryskam pistoletem/sprayem ale raczej w tym wypadku lepiej kupić spray chyba że masz pod ręką sprężarkę i czarną farbę no i malujesz cały emblemat aż nic nie będzie prześwitywać (mi wyszło na dwie warstwy) potem bierzesz mały ale ostry nożyk i zeskrobujesz farbę z miejsc które chcesz żeby były nie pomalowane i potem delikatnie przelatujesz drobnym papierkiem ściernym po tych niepomalowanych elementach takim sposobem jest chyba najłatwiej
OK to i ja tak zrobię jak nabędę emblematy

.
1angel pisze:mię jest pod moim nickiem cały czas

To teraz będę się do Ciebie po imieniu zwracał
Arek 
. Jak coś to do mnie pisz Paweł

.
-
Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wężu » 2007-10-11, 20:55
1angel pisze:no więc znaczki matuje delikatnie papierem ściernym potem rozpuszczalnikiem przemywam ich powierzchnię a następnie pryskam pistoletem/sprayem ale raczej w tym wypadku lepiej kupić spray chyba że masz pod ręką sprężarkę i czarną farbę no i malujesz cały emblemat aż nic nie będzie prześwitywać (mi wyszło na dwie warstwy) potem bierzesz mały ale ostry nożyk i zeskrobujesz farbę z miejsc które chcesz żeby były nie pomalowane i potem delikatnie przelatujesz drobnym papierkiem ściernym po tych niepomalowanych elementach takim sposobem jest chyba najłatwiej
Ten sopsób jest dobry ale tylko dla znaczków "WSK" bo te "PZL" można w ten sposób tylko zniszczyć dlatego ja przy malowaniu swojej zamierzam oderwać orginały i załozyć podróbki.
Jeżdżę motocyklem WSK
Ekipa Południe®
-
1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: 1angel » 2007-10-11, 21:39
jeszcze WSK ze znaczkami PZL nie miałem więc ich nie odnawiałem

no a takie można nabyć za groszę na allegro (chyba 8zł) a więc naewt nie byłoby po co odnawiać
pawel15 pisze:To teraz będę się do Ciebie po imieniu zwracał Arek

. Jak coś to do mnie pisz Paweł

ok spoksik Paweł

no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
-
pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawel15 » 2007-10-12, 08:55
-
Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wężu » 2007-10-12, 16:24
pawel15 pisze:Wezu jak by coś to masz linka.
Właśnie od tego kolesia kupiłem i chce je założyć bo szkoda mi orginałów

Jeżdżę motocyklem WSK
Ekipa Południe®
-
macin2
- Posty: 41
- Rejestracja: 2007-11-25, 11:42
- GG: 0
- Lokalizacja: Lubelskie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: macin2 » 2007-12-11, 00:19
Witam chciałbym się pochwalić że po 2 tyg pracy nad silnikiem(bo zbytnio nie miałem czasu)dzis mój kobuz dał pierwsze oznaki pracy,regenerowałem w nim wał teraz silnik chodzi jak ta lala

,jeszcze muszę uszczelnić ukł wydechowy, umyć no i wystawię go wam do oceny
-
Xabi
- Posty: 292
- Rejestracja: 2007-11-02, 17:26
- GG: 0
- Lokalizacja: Nowa Sól
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Xabi » 2007-12-11, 15:08
pawel15-- Co do odnawainia tych znaczków, to zgadzam się z 1Angel i dodam tylko, ze po wyschnięciu farby można nałożyc 1 lub 2 warstwy lakieru bezbarwnego, będzie lepszy efekt, i bardziej błyszczące będą.

->>.¸¸.¤*¨¨*¤.¸¸ < O.S.T.R. >.¸¸.¤*¨¨*¤.¸¸.<<-
-
Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Alien » 2007-12-11, 20:16
1angel, jaki rozmiar ma tylna opona Twojej Wiesi?
PS. u mnie też był problem ze znalezieniem sprzętu...Po swoją jechałem ponad 60km :p
-
1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: 1angel » 2007-12-11, 20:44
3,5 cala

taki już był jak kupiłem ale fajnie na tym stoi i tak już zostawie
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
-
pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawel15 » 2007-12-12, 09:28
Arek robisz coś przy 175? Może jakieś fotki?

-
1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: 1angel » 2007-12-12, 19:34
na razie odstawiona w sen zimowy m.in z powodu braku kasy , wszystko wciągnał mały na paliwo

ale chociaż lepiej się jeździ w taką pogodę
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości