
WSK 125 M06B3 '75 "Kate"
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
WSK 125 M06B3 '75 "Kate"
Ostatnimi czasy złożyłem i odtworzyłem moją pierwszą WSK czyli M06B3 z '75 , ale zmieniłem w niej 3 szczegóły na nieorginalne a dokładnie to wahacz i kierownice z młodszej rocznikowo M06B3 oraz siedzenie z "ptaków" bo orginalne były niewygodne w użytkowaniu (wahacz) i nieładne
silnik po remoncie na dotarciu pozostało mi jeszcze kilka drobiazgów do zrobienia no i myślę o szparunkach tylko nie wiem jeszcze w jakim kolorze , biały raczej średnio będzie pasował może zloty ?? , poniżej fotki tej WSK , a teraz biorę się za niebieskiego KOS-a już rozebrany i przygotowywany do malowania no a w planach jest biało pomarańczowy kolor (oryginalne malowanie) ...

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Piękna wieśka 1angel
. Widać ze marka WSK jest Twoją ulubiona marką
. Mam pytanie- sam malowałeś pistoletem?
Co wymieniałeś w silniku?
I jeszcze jedno- skąd Ty 1angel bierzesz tyle kasy na remonty?


1angel pisze:silnik po remoncie na dotarciu
Co wymieniałeś w silniku?
Czyli rozebrałeś swoją niebieską WSKę?1angel pisze:niebieskiego KOS-a już rozebrany i przygotowywany do malowania
I jeszcze jedno- skąd Ty 1angel bierzesz tyle kasy na remonty?
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
tak sam malowałem pistoletem i na dodatek pierwszy raz
, w silniku robiłem szlif cylindra (2-gi) tłok z pierścieniami łożyska tulejki w skrzyni regeneracja wału tarcze sprzęgła itd. (aktualnie jeżdże jeszcze na iskrowniku i wydechu od niebieskiego KOS-a ale chyba już przy tej pozostaną) , tak niebieską rozebrałem bo musze pomalować na orginalne kolory (pomarańczowy bak i boczki , białe błotniki) no i w silniku zmienić zębatke pod koszem sprzęgła oring w pokrywie sprzęgła i ładnie wszystko wypolerować
, a kasa to sam nie wiem cały czas mam bo handluje dużo częściami tanio kupuje drogo sprzedaje dużo kombinuje itp. 



no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- Dawid
- Posty: 106
- Rejestracja: 2007-01-02, 21:45
- Moje maszyny: Nie ma
- Kontaktowanie:
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Nawet konkretnie wyszło1angel pisze:tak sam malowałem pistoletem i na dodatek pierwszy raz




- Romano
- Posty: 198
- Rejestracja: 2007-01-02, 19:04
- GG: 0
- Lokalizacja: Poddębice
- Kontaktowanie:
- hades10
- Posty: 149
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:12
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '77
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
no muszę sie przyznać zaciek jeden jest na baku ale go nie widać (obok miejsca z gwintem na kranik) , co do nietypowości to między innymi oto mi chodziło bo jak dotąd to Garbuski które widziałem były czarne (jedna miała popielaty bak i lampa a reszta wszystko bordowe łącznie z ramą szklankami amorków itd. na pewno była orginalna mam nawet fotki
) no i udało mi się opracować patent żeby jeździć po miastach nawet dwa razy już byłem (ale się ludzie patrzyli , fajne odczucie) a dokładniej to odkręciłem tacie od fergusona tablicę (też taka mała kwadratowa jak w motorach) i założyłem do WSK
[ Dodano: 2007-10-20, 13:24 ]
no i wziąłem się za szparunki , na razie zrobiłem na baku i przednim błotniku teraz robie na tylnym ale to już będzie najłatwiejsze
, wcale nie bylo tak trudno wystarczyły nożyczki izolacja mały pędzelek np. od plakatówek rozpuszczalnik szmatka i jakaś farba (w moim przypadku srebrna) no i duuuużo cierpliwości
jak by co chętnie opisze co i jak a oto fotki:


[ Dodano: 2007-10-20, 13:24 ]
no i wziąłem się za szparunki , na razie zrobiłem na baku i przednim błotniku teraz robie na tylnym ale to już będzie najłatwiejsze


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
bierzesz ołówek z lekko ztępionym czubkiem żeby nie porysować lakieru i jedziesz wzór mniej więcej taki jak na zdjęciach u góry , a dokładnie to po "krawędziach" tej powierzchni za gumą , najlepiej widać te krawędzie jest patrząc pod kątem i narysuj wzór wewnątrz tych krawędzi , następnie bierszesz izolacje (najlepsza jest taśma maskująca można kupić np. na allegro) , ucinasz kawałek np. 15cm i przecinasz na pół wzdłuż bo taka jest za szeroka , takie paski naklejasz na zewnątrz narysowanej wcześniej linii ołówkiem po obydwu stronach i tak aż skończysz cały wzór , następnie bierzesz pędzelek i malujesz farbą wewnątrz tych pasków a na koniec odrywasz paski i szparunek gotowy.
Czasami np. gdy pasek jest na zakolu tak jak z przodu baku izolacja może minimalnie gdzieś się zagiąć (wystarczy ułamek milimetra) i farba wcieknie pod spud , no więc wtedy potrzebna będzie szmatka i rozpuszczalnik którym wyczyści się zaciek w razie pytań proszę pisać chętnie podziele się doświadczeniem
a i to jeszcze kilka fotek mniej więcej co i jak wyglądało :
Czasami np. gdy pasek jest na zakolu tak jak z przodu baku izolacja może minimalnie gdzieś się zagiąć (wystarczy ułamek milimetra) i farba wcieknie pod spud , no więc wtedy potrzebna będzie szmatka i rozpuszczalnik którym wyczyści się zaciek w razie pytań proszę pisać chętnie podziele się doświadczeniem

a i to jeszcze kilka fotek mniej więcej co i jak wyglądało :
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 494
- Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOBUZ
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
miło kiedy ktoś docenia prace i serce które wkładam w to co robię , oczywiście że wyrażam zgodę to zaszczyt głównie dla mojej WSK
ale to wcale nie znaczy że zakańczam pracę nad tą WSK w planach jeszcze duuużo m.in felgi loga na baku no i może kiedyś uda się zdobyć dokumenty

no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 494
- Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOBUZ
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 494
- Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOBUZ
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
pewnie jak będę myślał o nowym albo chociaż ładniejszym też będzie od SHL 175 bo ten nie dość że wizualnie jest styrany to mechanicznie zapchał się i był "przebity" ale nie przeze mnie , poza ładniejszą pracą i wyglądem od seryjnego czuć zmiany podczas jazdy ma słabszy dół obrotów ale za do na wyższych czuć niezłe kopnięcie co mi nawet bardzo odpowiada
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość