31 października 1985
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
31 października 1985
Niestety dokładnie 22 lata temu z linii produkcyjnej w Świdniku zjechała ostatnia WSK , i z całą pewnością mogę stwierdzić że już nigdy więcej się to nie powtórzy nawet jeśli będzie produkowane coś pod nazwą i logiem WSK to już nie będzie ten sam motocykl "z duszą" , dobrze że są grupy społeczne takie jaką my tworzymy na tym forum chociaż nie tylko , których użytkownicy starają się ocalić chociaż tych kilka kolejnych pospolitych modeli przed zniszczeniem , najczęściej rdzewiejących pod płotem , w jakiejś szopie lub co gorsze jako Cross (o ile tak to można nazwać bo z crossem to raczej ma mało wspólnego) , dlatego należy tępić i wyśmiewać buractwo jeżdżące rozklekotaną WueSKom która czasem nawet od kiedy wyjechała z fabryki nie słyszała o remoncie kapitalnym no i na dodatek narzekając że to złom itp.
Na szczęście ostatnio trochę się pozmieniało bo ludzie chyba dostrzegli że poczciwych WSK jest już coraz mniej , widać to m.in. po cenach części i całych motorów.
Oby nas przybywało z każdym dniem ... " Wiele serc jedno bicie WSK ponad życie "
ps. Trochę się pośpieszyłem z tym tematem ale nie chciało mi się czekać do jutra .
Na szczęście ostatnio trochę się pozmieniało bo ludzie chyba dostrzegli że poczciwych WSK jest już coraz mniej , widać to m.in. po cenach części i całych motorów.
Oby nas przybywało z każdym dniem ... " Wiele serc jedno bicie WSK ponad życie "
ps. Trochę się pośpieszyłem z tym tematem ale nie chciało mi się czekać do jutra .
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
- Viper
- Posty: 125
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:12
- GG: 0
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontaktowanie:
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
No wiesz ja taką jeżdże ale tylko dlatego że ktoś ją tak urządził... Echh szkoda że już ich nie robią... Naszczęście jak zdobędę dwuramówkę będę miał wszystkie typy produkowanych seryjnie Wuesek.1angel pisze:dlatego należy tępić i wyśmiewać buractwo jeżdżące rozklekotaną WueSKom która czasem nawet od kiedy wyjechała z fabryki nie słyszała o remoncie kapitalnym no i na dodatek narzekając że to złom itp.
Jeżdżę motocyklem WSK
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
- dudek
- Posty: 33
- Rejestracja: 2007-03-31, 09:53
- GG: 0
- Lokalizacja: BP
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Szczerze mówiąc jeżeli mieliby produkować dalej WSK to tylko nowocześniejsze, na miarę XXI wieku. Chodzi mi głównie o rozwiązania techniczne, styl to już druga sprawa. Gdyby produkowali WSKi do dzisiaj takie same, na jakich zakończyli produkcję to byłaby to koledzy narodowa porażka.
Myślę, że z rozwojem WSK w dzisiejszych czasach (zakładając, że produkcja trwa i ma zbyt) wielkiego problemu by nie było, wszystko co potrzeba jest dostępne.
Z tym, że te motocykle musiałyby mieć dobre przebicie moc/sylwetka/jakość/cena, kiedyś były inne czasy, odcięci byliśmy od świata w dniu dzisiejszym Japonia jednośladami podbiła świat.
Myślę, że z rozwojem WSK w dzisiejszych czasach (zakładając, że produkcja trwa i ma zbyt) wielkiego problemu by nie było, wszystko co potrzeba jest dostępne.
Z tym, że te motocykle musiałyby mieć dobre przebicie moc/sylwetka/jakość/cena, kiedyś były inne czasy, odcięci byliśmy od świata w dniu dzisiejszym Japonia jednośladami podbiła świat.
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
No tak ale takie Romety K/R 125 bardzo ładnie wyglądają(przynajmniej jak dla mnie nigdy nie lubiłem ścigaczów itp.) No i cena 3500-4000zł czyli tyle co kibel. Co prawda nie wiem jak z niezawodnościa ale skoro jeden facet jeździ nim(i Jawą 350) po Polsce to raczej nie jest zbytnio awaryjny.ŻbiKu pisze: Z tym, że te motocykle musiałyby mieć dobre przebicie moc/sylwetka/jakość/cena, kiedyś były inne czasy, odcięci byliśmy od świata w dniu dzisiejszym Japonia jednośladami podbiła świat.
Dokładnie, nie wyobrażam sobie że ktoś by teraz chciał nawet za 2 tysiące kupić Wueskę z silnikiem S01 lub W2B i w sylwetce z PRL(ja bym kupił bez wachania ale ci którym zależy na szybkości to raczej nie).ŻbiKu pisze:Gdyby produkowali WSKi do dzisiaj takie same, na jakich zakończyli produkcję to byłaby to koledzy narodowa porażka.
Jeżdżę motocyklem WSK
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
- Firewall
- Posty: 225
- Rejestracja: 2007-01-02, 18:38
- GG: 0
- Lokalizacja: Tychy
- Kontaktowanie:
Tylko, że te Romety to made in china niestety i pewnie jakby mieli do dzisiaj produkować WSKi to też by to przejęła jakaś chińska firma i tylko z nazwy byłaby to WueSKaNo tak ale takie Romety K/R 125 bardzo ładnie wyglądają(przynajmniej jak dla mnie nigdy nie lubiłem ścigaczów itp.) No i cena 3500-4000zł czyli tyle co kibel
Podobnie "reanimacja" WFM-ek nie była udana...
Może to i lepiej, że ta produkcja się zakończyła, bo jakoś sobie nie wyobrażam żeby dzisiaj jakieś chińczyki podszywali się pod prawdziwą polską WSK.
- 125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
- Kontaktowanie:
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Firewall masz racje . Bo jak by mieli produkować WSKi dzisiajsze takiej jakosci jak dzisiejszw WFMki to lepiej niech nie produkują bo to aż szkoda ośmieszać tak znakominą markę.Firewall pisze:Może to i lepiej, że ta produkcja się zakończyła, bo jakoś sobie nie wyobrażam żeby dzisiaj jakieś chińczyki podszywali się pod prawdziwą polską WSK.
- konan
- Posty: 260
- Rejestracja: 2007-06-12, 22:48
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Powiem jedno to forum potrafi zmienić człowieka sam tego doświadczyłem. dawno temu gdy dostałem moją wsk bąk od ojca uczyłem sie jeździć gdy tylko ją wyczułem zacząłem śmigać wymyśliłem by ją jakoś Przerobić na cross-a albo coś w stylu ścigacza bez owiewek np. suzuki bandita. Szukałem na najróżniejszych stronach jak Przerobić ślinik miałem już sporo materiałów na ten temat gdy trafiłem na to forum po przeczytanych wielu postach zakochałem sie w wsk-ce odechciało mi sie jej tuningować a zachciało mi sie odrestaurowywania by wróciła do stanu oryginalnego. Wielki szacunek dla ludzi którzy widzą coś więcej w wsk-ach niż wiejski sprzęt kaskaderski
miłośnik motocykli WSK-i zwłaszcza
- wueskajarka
- Posty: 314
- Rejestracja: 2007-08-01, 22:37
- GG: 5298596
- Lokalizacja: G O R Z Ó W
- Kontaktowanie:
Konan, masz absolutną rację. Wiedza i świadomość zmieniają nasze podejście do życia w tym także do kwestii oryginalności np. motocykli. Ja kupowałem (przyznaję ze wstydem) wueski w latach 1990-1997 i od razu "szlifierka" i "bosch" (spójżcie na moje pierwsze moto WFM175 w moim profilu). Potem kilka lat poszukiwania CZetek, MZtek, japońców i po obejrzeniu filmu MOTÓR znowu mnie wzięło, ale dzięki temu Forum mogę budować a nie ciąć. Nie zapomnijmy przy tym, że kiedyś nie było internetu i Allegro ...
Ostatnio zmieniony 2007-11-04, 19:00 przez wueskajarka, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie chcę kotka, nie chcę pieska - radość sprawi mi ... WUESKA !!
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Nie problem jest coś przerobić, uciąć, zniszczyć. Problem jest to potem cofnąć. Ja się przyznaje że ostatnio nosiłem się WSK'ą po polach tłukłem na 1 po ściernisku a na koniec pomalowałem błotnik na kilka kolorów. Ale to tylko dlatego że chciałem się wyszaleć przed zimą a i tak w tym tygodniu mam ją malować.
Jeżdżę motocyklem WSK
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
- konan
- Posty: 260
- Rejestracja: 2007-06-12, 22:48
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
nie będzie się czym chwalić bo taki sprzęt jest typowo do ***zajeb*****ia chodzi mi tu głównie o jazdę po zamarźniętym stawie bo w tamtym roku musiałem fatygować do tego KOS-ika którego było mi troszkę szkoda no ale młodym jest się tylko raz i trzeba z tego korzystać na wsyzstkie sposoby
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- 125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
- 125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości