Iskrownik od shl gazeli do WSK 125
- Jarek_kam
- Posty: 306
- Rejestracja: 2007-12-06, 21:26
- GG: 0
- Lokalizacja: Kamieńsk woj. Łódzkie
- Kontaktowanie:
Iskrownik od shl gazeli do WSK 125
Musze załatwić nowy iskrownik bo plantyny są w złym bardzo stanie i jedna lub dwie cewki nie działają, trudno dostac u mnie taki a nowy jest bardzo drogi.
Czy iskrownik od SHL Gazela 175 jest taki sam, i czy będzie pasował do WSK 125 M06 B3??
czekam na odpowiedzi.
Czy iskrownik od SHL Gazela 175 jest taki sam, i czy będzie pasował do WSK 125 M06 B3??
czekam na odpowiedzi.
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- Jarek_kam
- Posty: 306
- Rejestracja: 2007-12-06, 21:26
- GG: 0
- Lokalizacja: Kamieńsk woj. Łódzkie
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
lol , czytaj uważnie M17 Gazela ma ten sam iskrownik co WSK 175 czyli o ile dobrze pamiętam 32-05 , początkowe Gazele podobno miały montowany silnik W2A czyli ten co w SHL M11W a on posiadał iskrownki 31-06 czyli ten co w WSK 125 ja niestety nic nie wiem na temat silników montowanych początkowo w Gazeli i raczej trudno będzie ci spotkać takową s silnikiem W2A a więc szukaj zapłonu od SHL M11W
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
-
- Posty: 494
- Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOBUZ
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Zaden z tej trójki wymienionej przez ciebie nie jest współwymienny z innym. WSK 125 ma zupełnie inny "agregat". Natomiast Gazela i WSK 175 mają bardzo podobne w swojej budowie, różnią się jedynie napięciem:
Gazela miała 12V, zaś WSK 175 miała 6V. Chociaż też pierwsze, najstarsze modele WSK 175 wyposażono w prądnice identyczne do najstarszych gazelowskich.
Jakbyś miał możliwość to zalecałbym wstawić do WSK 175 właśnie prądnicę z Gazeli!! dwunasto-voltową. Najprostsza i chyba najtańsza z metod uzyskania 12V w wuesce.
Dopiszę jeszcze zdanie: jakbyś miał wstawiać prądnicę z SHL M11 to koniecznie bierz cały zestaw: stojan z cewkami i koło magnesowe. Bo koła magnesowe są niby takie same, ale jednak trochę inne!!!
Gazela miała 12V, zaś WSK 175 miała 6V. Chociaż też pierwsze, najstarsze modele WSK 175 wyposażono w prądnice identyczne do najstarszych gazelowskich.
Jakbyś miał możliwość to zalecałbym wstawić do WSK 175 właśnie prądnicę z Gazeli!! dwunasto-voltową. Najprostsza i chyba najtańsza z metod uzyskania 12V w wuesce.
Dopiszę jeszcze zdanie: jakbyś miał wstawiać prądnicę z SHL M11 to koniecznie bierz cały zestaw: stojan z cewkami i koło magnesowe. Bo koła magnesowe są niby takie same, ale jednak trochę inne!!!
Ostatnio zmieniony 2007-12-18, 22:41 przez Fenix, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jarek_kam
- Posty: 306
- Rejestracja: 2007-12-06, 21:26
- GG: 0
- Lokalizacja: Kamieńsk woj. Łódzkie
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- Jarek_kam
- Posty: 306
- Rejestracja: 2007-12-06, 21:26
- GG: 0
- Lokalizacja: Kamieńsk woj. Łódzkie
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości