Wysokie obroty na luzie
- Sumek101
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-08-13, 22:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3
Ogar 200
BMW 700
Ursus C-330 ;) - Lokalizacja: ok. Warszawy
- Kontaktowanie:
Wysokie obroty na luzie
Witam,
Mam z moją Wsk 125 dziwny problem. Po odpaleniu silnik pracuje poprawnie, podczas jazdy również jednak gdy się zatrzymam i wrzucę luz, silnik łapie wysokie obroty które nie chcą opaść, a z gaźnika (przez dziurke przy pokrywie) wytryskuje paliwo. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnik na luzie znowu pracuje normalnie.
Ta sytuacja występuje tylko gdy po przejechaniu pewnej odległości zatrzymuje się i wrzucam na luz.
Pomógłby mi ktoś w wyjaśnieniu i zaradzeniu temu zjawisku?
P.S. Obroty ustawione są raczej prawidłowo, silnik nie gaśnie na luzie lub wciśniętym sprzęgle, rozwija przyzwoite prędkości, pracuje normalnie oprócz tego zjawiska, które wystąpiło stosunkowo niedawno,
Mam z moją Wsk 125 dziwny problem. Po odpaleniu silnik pracuje poprawnie, podczas jazdy również jednak gdy się zatrzymam i wrzucę luz, silnik łapie wysokie obroty które nie chcą opaść, a z gaźnika (przez dziurke przy pokrywie) wytryskuje paliwo. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnik na luzie znowu pracuje normalnie.
Ta sytuacja występuje tylko gdy po przejechaniu pewnej odległości zatrzymuje się i wrzucam na luz.
Pomógłby mi ktoś w wyjaśnieniu i zaradzeniu temu zjawisku?
P.S. Obroty ustawione są raczej prawidłowo, silnik nie gaśnie na luzie lub wciśniętym sprzęgle, rozwija przyzwoite prędkości, pracuje normalnie oprócz tego zjawiska, które wystąpiło stosunkowo niedawno,
- KLINAR
- Posty: 129
- Rejestracja: 2007-06-10, 10:54
- GG: 0
- Lokalizacja: STG
- Kontaktowanie:
- luk@sz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
- Lokalizacja: Golinka
- Kontaktowanie:
- KLINAR
- Posty: 129
- Rejestracja: 2007-06-10, 10:54
- GG: 0
- Lokalizacja: STG
- Kontaktowanie:
- Sumek101
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-08-13, 22:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3
Ogar 200
BMW 700
Ursus C-330 ;) - Lokalizacja: ok. Warszawy
- Kontaktowanie:
Sprawdze połączenie.
"ale jeżeli pisze że na zimno chodzi ok" właśnie to jest dziwne że na luzie działa dobrze i na zimno i gdy silnik jest rozgrzany. Te obroty łapie tylko gdy Wsk ruszy, zatrzyma się i wrzuce luz. Gdy ją zgasze przy rozgrzanym silniku i odpale odrazu z kopa to na luzie działa prawidłowo.... Całkowicie tego nie rozumiem
"ale jeżeli pisze że na zimno chodzi ok" właśnie to jest dziwne że na luzie działa dobrze i na zimno i gdy silnik jest rozgrzany. Te obroty łapie tylko gdy Wsk ruszy, zatrzyma się i wrzuce luz. Gdy ją zgasze przy rozgrzanym silniku i odpale odrazu z kopa to na luzie działa prawidłowo.... Całkowicie tego nie rozumiem
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- Sumek101
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-08-13, 22:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3
Ogar 200
BMW 700
Ursus C-330 ;) - Lokalizacja: ok. Warszawy
- Kontaktowanie:
W wolnej chwili zajme się sprawdzeniem tych miejsc i zdam wam relację.
Raz dałem popis swojej "wybitnej" inteligencji i wlałem do baku troche oleju (ponieważ jeździłem na zbyt ubogiej mieszance) od niechcenia zamachałem pare razy motorem aby zamieszać.... potem zauważyłem tą prawidłowość. Czy może to być przez to? olej nie wymieszał się dostatecznie z benzyną i osiadł w gaźniku? (wydaje mi sie ze ta usterka wystąpiła własnie wtedy, chociaż w okresie zimowym wyprowadziłem ją raptem 2/3 razy na jazde po parkingu.
Raz dałem popis swojej "wybitnej" inteligencji i wlałem do baku troche oleju (ponieważ jeździłem na zbyt ubogiej mieszance) od niechcenia zamachałem pare razy motorem aby zamieszać.... potem zauważyłem tą prawidłowość. Czy może to być przez to? olej nie wymieszał się dostatecznie z benzyną i osiadł w gaźniku? (wydaje mi sie ze ta usterka wystąpiła własnie wtedy, chociaż w okresie zimowym wyprowadziłem ją raptem 2/3 razy na jazde po parkingu.
-
- Posty: 494
- Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOBUZ
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Uboga mieszanka ==> bogata mieszanka. Te dwa określenia odnoszą się raczej do proporcji powietrze-paliwo. Zbyt uboga mieszanka oznacza, że porcja benzyny jest za mała w stosunku do napływającego powietrza.(ponieważ jeździłem na zbyt ubogiej mieszance)
O ilości oleju w mieszance nie mówi się takim określeniem...
- Sumek101
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-08-13, 22:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3
Ogar 200
BMW 700
Ursus C-330 ;) - Lokalizacja: ok. Warszawy
- Kontaktowanie:
- luk@sz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
- Lokalizacja: Golinka
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 2007-11-10, 21:06
- GG: 12278948
- Lokalizacja: Ciechomin
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 2007-03-26, 16:10
- GG: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- Sumek101
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-08-13, 22:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3
Ogar 200
BMW 700
Ursus C-330 ;) - Lokalizacja: ok. Warszawy
- Kontaktowanie:
witam,
sorka ze tak długo nie odpisywałem ale byłem odciety od internetu a tym samym od świata
nadal mam problemy wiec żadko bywam na forum.
ŻbiKu, wsk nie pluje czarną substancją. Świeca to polska ''iskra'' do których zaufania nie mam, nie miałem czasu sprawdzić jak się ona sprawuje, jednak planuje zmianę na bosha/champion one przynajmniej nigdy mnie nie zawodziły.
Osobiście myślę że problemem jest raczej przepustnica. Ostatnio zauważyłem że ta sytuacja zachodzi gdy kierownica zostanie przechylona w prawą stroną, gdy kierownica ustawiona jest pośrodku lub w stronę lewą motocykl utrzymuje wysokie ale nie maksymalne obroty. Ustawienie w lewą stroną powoduje od razu zwiększenie obrotów. Myślę wiec ze to sprawka przepustnicy lub linki od gazu. W każdym bądź razie coś w tym układzie. problem nie powinien wychodzić w takim razie poza gaźnik, taka jest przynajmniej moja rozkminka.
Niestety ze względu na sesje na uczelni nie mam w ogóle czasu żeby pogrzebać przy Wsk, mam nadzieje ze wkrótce to się zmieni.
Pozdrawiam
sorka ze tak długo nie odpisywałem ale byłem odciety od internetu a tym samym od świata

ŻbiKu, wsk nie pluje czarną substancją. Świeca to polska ''iskra'' do których zaufania nie mam, nie miałem czasu sprawdzić jak się ona sprawuje, jednak planuje zmianę na bosha/champion one przynajmniej nigdy mnie nie zawodziły.
Osobiście myślę że problemem jest raczej przepustnica. Ostatnio zauważyłem że ta sytuacja zachodzi gdy kierownica zostanie przechylona w prawą stroną, gdy kierownica ustawiona jest pośrodku lub w stronę lewą motocykl utrzymuje wysokie ale nie maksymalne obroty. Ustawienie w lewą stroną powoduje od razu zwiększenie obrotów. Myślę wiec ze to sprawka przepustnicy lub linki od gazu. W każdym bądź razie coś w tym układzie. problem nie powinien wychodzić w takim razie poza gaźnik, taka jest przynajmniej moja rozkminka.
Niestety ze względu na sesje na uczelni nie mam w ogóle czasu żeby pogrzebać przy Wsk, mam nadzieje ze wkrótce to się zmieni.
Pozdrawiam
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
- 125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 494
- Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOBUZ
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Kilka razy też miałem identyczne problemy. To nie może być nic poważnego. Zwróć uwagę na przebieg linki gazu: prawdopodobnie przy skręcie kierownicą przesuwa się pancerz linki gazu, pociągając za sobą samą linkę. A ponieważ jedyny miejscem, od którego da się przestawić linkę - jest przepustnica, to właśnie naciągnięta linka przestawia przepustnicę! Sprawdź, czy cała linka gazu ma łagodne przejście od manetki aż do gaźnika, czy nie jest gdzieś upchana "na siłę" ?Sumek101 pisze:Ostatnio zauważyłem że ta sytuacja zachodzi gdy kierownica zostanie przechylona w prawą stroną, gdy kierownica ustawiona jest pośrodku lub w stronę lewą motocykl utrzymuje wysokie ale nie maksymalne obroty. Ustawienie w lewą stroną powoduje od razu zwiększenie obrotów.
Powodzenia na sesji!



- Jarek_kam
- Posty: 306
- Rejestracja: 2007-12-06, 21:26
- GG: 0
- Lokalizacja: Kamieńsk woj. Łódzkie
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 494
- Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOBUZ
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości