Słabo pali, strzela, prycha i kicha - katar czy ki grom?
- Romanos
- Posty: 39
- Rejestracja: 2007-08-17, 10:19
- Lokalizacja: Żagań
- Kontaktowanie:
Słabo pali, strzela, prycha i kicha - katar czy ki grom?
Witam Mam Problem Z Moja Niunia. Nie Chce Palic Na Kopke. Jak Ja Popcham Kawalek To Odpali Ale Nie Chce Wskoczyc Na Obroty. Jak Cos Zacznie Lapac To Zaraz Kicha W Rure I Znow Traci Obroty Czasami Zlapie Szarpnie Kichnie Cos Strzeli I Dalej Na Niskie Wchodzi. Co Moze Byc Problemem Moze Ktos Sie Z tym Spotkal ?
W - Jak Wiosna S - Jak Stal K - Jak Kocham
- konan
- Posty: 260
- Rejestracja: 2007-06-12, 22:48
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
- Romanos
- Posty: 39
- Rejestracja: 2007-08-17, 10:19
- Lokalizacja: Żagań
- Kontaktowanie:
Nom Teraz Pojde Przeczyscic Gaznik Ale Nie Sprobuje Czy Hasa. Poniewaz Zostala Sama Rama ;P Gruntowny Remont Niuni. Ale Dzieki Kondensator Sprawdze I Cewke bo to tez mozliwe. A Czy Przyczyna Moze Byc Zly Olej ;> Bo Kupilem Na CPN gdy nie bylo miksola jakiegos innego i wogule sie nie rozpuszcza w paliwie ;/.
W - Jak Wiosna S - Jak Stal K - Jak Kocham
- rezik
- Posty: 196
- Rejestracja: 2007-08-11, 20:14
- GG: 667778
- Moje maszyny: WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Lubin/Wrocław
- Kontaktowanie:
- konan
- Posty: 260
- Rejestracja: 2007-06-12, 22:48
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
- Romanos
- Posty: 39
- Rejestracja: 2007-08-17, 10:19
- Lokalizacja: Żagań
- Kontaktowanie:
- konan
- Posty: 260
- Rejestracja: 2007-06-12, 22:48
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
- Romanos
- Posty: 39
- Rejestracja: 2007-08-17, 10:19
- Lokalizacja: Żagań
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
- rezik
- Posty: 196
- Rejestracja: 2007-08-11, 20:14
- GG: 667778
- Moje maszyny: WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Lubin/Wrocław
- Kontaktowanie:
Miałem coś podobnego jak Twój przypadek. Kupiłem Wiesię od znajomego, trochę przykatowaną, z trudem wchodziła na drugi bieg (po czym spadały obroty) i w ogóle nie miała mocy. Pewnego razu w ogóle nie chciała zapalić. Pchałem ją chyba z dwa kilometry i nic- miała objawy podobne jak Twoja.
Kupiłem nowy cylinder. Po zdjęcia starego okazało się, że na tłoku było PÓŁ pierścienia. Na nowym lata jak z fabryki
Kupiłem nowy cylinder. Po zdjęcia starego okazało się, że na tłoku było PÓŁ pierścienia. Na nowym lata jak z fabryki

- Romanos
- Posty: 39
- Rejestracja: 2007-08-17, 10:19
- Lokalizacja: Żagań
- Kontaktowanie:
No Wczoraj Rozkrecilem Caly Silnik Wiesniaki Tak ja Skatowaly Ze Tarcze Sprzeglowe TO Mozna Sie Nimi Golic Tlok Rysy Wzdloz I Dziurki
Wal Wyjebane Gniazdo Na Klin Cylinder spory prug ma
ehhh te wiesniaki tlok juz w drodze cylinder zaraz zamowie tarcze sprzeglowe musze kupic =P i bedzie smigac =P a nie wiem czy wal orginal dostane
jak ktos ma jakis na sprzedarz to prosze pisac 4225224



W - Jak Wiosna S - Jak Stal K - Jak Kocham
- soltys_16
- Posty: 252
- Rejestracja: 2007-07-15, 13:21
- GG: 1961551
- Lokalizacja: Ełk / Białystok
- Kontaktowanie:
- soltys_16
- Posty: 252
- Rejestracja: 2007-07-15, 13:21
- GG: 1961551
- Lokalizacja: Ełk / Białystok
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 494
- Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOBUZ
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Już kiedyś wyjaśniałem na forum, ale chyba trzeba raz jeszcze. Aluminiowy cylinder do WSK to nie jest to samo, co aluminiowy cylinder w niektórych współczesnych skuterach!!soltys_16 pisze:stare poczciwe żeliwo na pewno dłużej wytrzyma niż nowy prywaciarski z aluminium
W tych skuterach cały cylinder odlany jest z tego lekkiego metalu a powierzchnię, po której przesuwa się tłok - pokryta jest specjalną powłoką ceramiczną (inaczej tłok bardzo szybko zużyłby powierzchnię gładzi. I w takim cylindrze każde, nawet najdrobniejsze uszkodzenie (lub zużycie) gładzi wymusza wymianę całego cylindra. To tak w uproszczeniu.
Natomiast w motocyklach WSK (i nie tylko) cylinder aluminiowy oznacza jedynie aluminiową wierzchnią warstwę, tą użebrowaną. Natomiast w środku ciągle jest kawał żeliwa, w którym wytoczono otwór, jakby właściwy cylinder, w którym porusza się tłok.
No to skoro ta część cylindra jest ciągle żeliwna, to nie widzę sensu w takim zdaniu: "stare, poczciwe żeliwo". Ten aluminiowy wueskowski cylinder jest bez wątpienia lepszym jakościowo pomysłem, bo łatwiej oddaje ciepło!! zachowując jednak cechy "starego, poczciwego żeliwa". A zwłaszcza umożliwia kolejne szlify naprawcze cylindra. I tylko tyle!! albo może: aż tyle.

- Romanos
- Posty: 39
- Rejestracja: 2007-08-17, 10:19
- Lokalizacja: Żagań
- Kontaktowanie:
Kupie Nowy A Stary bedzie lezec =) chcem sobie ja dotrzec jak nowe to wszysko naszescie jako pierwszy wlasciciel przpalawialem silnik hyhy =) i skrzynia biegow cacuszko
a cylinder nowy tlok nowy bede sobie pyrkac =) starego wiadomo ze na zyletki nie zaniose =) jeszcze walek startera musze kupic ale to grosze =) A Kartery IDEAL =) hehe bardzo sie ciesze =) A Panowie moze ktos wie jak to jest z rejestracja ? mam dowod rejestracyjny ale nie mam umowy poniewaz odkupilem motor od kolesia ktory kupil ten motor ale nie spisal umowy w tamtych czasach poniewaz jezdzil tylko po lasach i polach. i Co teraz wlasciciel nie zyje szukac synow tudziez zony ? zeby spisac umowe ?

W - Jak Wiosna S - Jak Stal K - Jak Kocham
- Jarek_kam
- Posty: 306
- Rejestracja: 2007-12-06, 21:26
- GG: 0
- Lokalizacja: Kamieńsk woj. Łódzkie
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości