Jak pomalować - metalik/akryl/itp.?
- lukaszmilicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2007-12-20, 22:49
- GG: 0
- Lokalizacja: Milicz
- Kontaktowanie:
Jak pomalować - metalik/akryl/itp.?
Rozkręciłem już na części pierwsze mój motocykl . Zakupiłem specjalne nalepiane szparunki z bardzo cienkiej folii. Mam teraz dylemat , jeśli pomaluje akrylem to będę mógł przykleić szparunki i tak zostawić co będzie niezbyt trwałe. Dlatego chyba wybiorę malowanie metalikiem a następnie nalepienie szparunków i na to lakierek bezbarwny . Myślicie , że lakier metalik nie zepsuje mi wyglądu WFM 1962 , kolor oczywiście ciemna wiśnia ???
Jak restaurować to restaurować ....
- 125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
- Kontaktowanie:
- Xabi
- Posty: 292
- Rejestracja: 2007-11-02, 17:26
- GG: 0
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontaktowanie:
Kolego, a któż Ci tak nagadał, ze Lakier bezbarwny przychodzi tylko na lakiery metalizowane ?? Hym ?? Ja mam ramę malowaną akrylem, i na to położona jest jedna warstwa bezbarwnego. A na zbiorniku (na bokach, środek jest metallik) i klapach też mam akryl, ale tam mam już 3 warstwy lakieru bezbarwnego.
[ Dodano: 2008-01-16, 21:11 ]
Wcale nie musisz rezygnować z Akrylu, jeśli chcesz oczywiście, bo i tak wybór należy do Ciebie. Ale pomalowanie Ramy akrylem i na to położenie jeszcze warstwy bezbarwnego spowoduje lepszy połysk i zwiększy wytrzymałość lakieru. Pozdrawiam
[ Dodano: 2008-01-16, 21:11 ]
Wcale nie musisz rezygnować z Akrylu, jeśli chcesz oczywiście, bo i tak wybór należy do Ciebie. Ale pomalowanie Ramy akrylem i na to położenie jeszcze warstwy bezbarwnego spowoduje lepszy połysk i zwiększy wytrzymałość lakieru. Pozdrawiam

->>.¸¸.¤*¨¨*¤.¸¸ < O.S.T.R. >.¸¸.¤*¨¨*¤.¸¸.<<-
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
- KLINAR
- Posty: 129
- Rejestracja: 2007-06-10, 10:54
- GG: 0
- Lokalizacja: STG
- Kontaktowanie:
E tam szparunki to sie maluje a nie nakleja
Kilka osob z forum już takie coś robiło i napewno powiedza Ci że to bardzo łatwe wiem to po sobie
Może i nie zawsze jest wszystko rowno ale przynajmiej oddaje to prawdziwy klimat nie to co kawałek foli, chybaże znaczek, emblemat to już wyzsza szkola jazdy, jednak radze pomalować zwykłym akrylem, dać już te szparunki naklejane i wtedy bezbarwny, jesli nie dasz bezbarwnego na ta folie to podejzewam że zmyje sie razem z benzyna


- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
- lukaszmilicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2007-12-20, 22:49
- GG: 0
- Lokalizacja: Milicz
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2011-01-22, 20:33
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK m06-l
- Lokalizacja: Nysa Opolskie
- Kontaktowanie:
Re: Malowanie ramy ...
Wiatm. Ja mam pytanko. Cały czas byłem nastawiony na akryl. Jednak czytając ten temat pomyślałem sobie, że może renolak by wystarczył skoro itak później mam zamiar dać Klar. Co wy na to, czy będzie róznica w efekcie końcowym jeżeli jako baze użyje renolak, a akryl
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Malowanie ramy ...
renolak to jest lakier renowacyjny a nie akryl więc glębia koloru jest całkiem inna.
Jeśli chcesz dawać bezbarwny to najlepszym rozwiązaniem jest malować dwu składnikiem czyli bazą i klarem
Jeśli chcesz dawać bezbarwny to najlepszym rozwiązaniem jest malować dwu składnikiem czyli bazą i klarem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości