Trochę moich byłych i aktualnych sprzętów
- Sobi
- Posty: 87
- Rejestracja: 2007-01-03, 15:07
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Trochę moich byłych i aktualnych sprzętów
Moim pierwszym pojazdem, był komarek 2350 z 73r, którego to zakupił mój dziadek w salonie. Przejechał 2500km i został wstawiony do piwnicy gdzie stał 17 lat do czasu gdy zainteresowałem sie tematyką motorowerów. Mam go do dzisiaj i jeździ idealnie. Od czasu kiedy kupiłem pierwszą wsk poszedł troche w odstawke, ale to ma tą zalete ze nie nabija sie dalej przebiegu. Odpalam i jeźdzę nim w ładne dni zeby sie staruszek nie zastał.
Drugi mój pojazd i pierwszy motocykl to oczywiście wsk 125 zakupiona od kolegi z klasy za 100zł. Był to składak z róznych wsk, bez papierów i w nie za dobrej kondycji. Po niedlugim czasie został puszczony dalej.
Na miejsce tego wcześniejszego kupiłem WSK B3 z 79r którą w obecnej chwili remontuje. Została przywieziona spod warszawy i przejeździłem na niej dwa sezony. Motocykl zmieni teraz swoją postać i dostanie troche inne barwy.
Tutaj miała zmienione amortyzatory na pewien czas bo oryginalne musiałem naprawić Trzecim moim motocyklem była wsk cross zrobiona z czesci pokupowanych i pobranych od znajomych. Z wsk bylo tam niewiele, rame kupięłm od kolegi, silnik na motobajzlu a koło już miałem, reszta pochodzi od wszelkiej maści nowych sprzetów. Na motocyklu tym przejeździłem cały sezon 2006, i startowałem na zawodach cross contry. Czasem dochodzę do wniosku ze robienie tego motocykla bylo nie potrzebne, ale kiedy sobie przypomnę wrażenia z jazdy myśle ze było warto bo motocykl jeździł bardzo fajnie i wzbudzał spore zainteresowanie. Na zawodach wszyscy starsi trenerowie z różnych klubów motocrossowych byli bardzo zainteresowani tym motocyklem i ucieszeni jego wydokiem. Sprzęt ten już w sumie nie istnieje. Zostawiłem sobie tylko to co było w nim z wsk i wykorzystam te części bo budowy normalniej wsk.
Ostatnim moim nabytkiem jest kobuz z 75r którego odratowałem z złomu. Motocykl czeka na renowacje którą zaczne po skończeniu B3.
Jak narazie to na tyle, ale pewnie coś jeszcze przybędzie.
Drugi mój pojazd i pierwszy motocykl to oczywiście wsk 125 zakupiona od kolegi z klasy za 100zł. Był to składak z róznych wsk, bez papierów i w nie za dobrej kondycji. Po niedlugim czasie został puszczony dalej.
Na miejsce tego wcześniejszego kupiłem WSK B3 z 79r którą w obecnej chwili remontuje. Została przywieziona spod warszawy i przejeździłem na niej dwa sezony. Motocykl zmieni teraz swoją postać i dostanie troche inne barwy.
Tutaj miała zmienione amortyzatory na pewien czas bo oryginalne musiałem naprawić Trzecim moim motocyklem była wsk cross zrobiona z czesci pokupowanych i pobranych od znajomych. Z wsk bylo tam niewiele, rame kupięłm od kolegi, silnik na motobajzlu a koło już miałem, reszta pochodzi od wszelkiej maści nowych sprzetów. Na motocyklu tym przejeździłem cały sezon 2006, i startowałem na zawodach cross contry. Czasem dochodzę do wniosku ze robienie tego motocykla bylo nie potrzebne, ale kiedy sobie przypomnę wrażenia z jazdy myśle ze było warto bo motocykl jeździł bardzo fajnie i wzbudzał spore zainteresowanie. Na zawodach wszyscy starsi trenerowie z różnych klubów motocrossowych byli bardzo zainteresowani tym motocyklem i ucieszeni jego wydokiem. Sprzęt ten już w sumie nie istnieje. Zostawiłem sobie tylko to co było w nim z wsk i wykorzystam te części bo budowy normalniej wsk.
Ostatnim moim nabytkiem jest kobuz z 75r którego odratowałem z złomu. Motocykl czeka na renowacje którą zaczne po skończeniu B3.
Jak narazie to na tyle, ale pewnie coś jeszcze przybędzie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Renowacja B3 – wskrzesić legendę
- Romano
- Posty: 198
- Rejestracja: 2007-01-02, 19:04
- GG: 0
- Lokalizacja: Poddębice
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
motorki masz fajne, komar jak komar chociaż bardzo ładnie zachowany. Twoj Crossik który już rozłożyłeś mi się podobał, trójka fajna ciekawe jak teraz będzie wyglądać. Kobuzik na razie bardzo smutno wygląda, taki trup na kołach ale zapewne połysku się doczeka tak więc życze pomyślnej rzeki floty na remonty maszyn.
- hades10
- Posty: 149
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:12
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '77
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
- Firewall
- Posty: 225
- Rejestracja: 2007-01-02, 18:38
- GG: 0
- Lokalizacja: Tychy
- Kontaktowanie:
- Sobi
- Posty: 87
- Rejestracja: 2007-01-03, 15:07
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Też tak myślałem, chociaż nigdy nie oszukiwałem sie ze to niejest szrot totalny. Wczoraj zabrałem bak do warsztatu zeby w wolnych chwilach odszykować go troche (czesci z b3 czekają na malowanie więc mam trochę czasu) i po czyszczeniu z środka rdzy okazało sie ze blacha pod spodem z prawej strony jest tak skorodowana (od środka bo od zewnątrz nie było widać ani śladu korozji) i wszystko trzymało sie na lakierze. Teraz mam dwie dziury 20X20mm do załatania i kilka mniejszych, ale będzie jeździłXabingo pisze:ta ostatnia to świetny materiał do renowacji.

Ciesze sie ze wam sie podobają sprzęty.
Renowacja B3 – wskrzesić legendę
- Viper
- Posty: 125
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:12
- GG: 0
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontaktowanie:
- Sobi
- Posty: 87
- Rejestracja: 2007-01-03, 15:07
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
- Viper
- Posty: 125
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:12
- GG: 0
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontaktowanie:
- hades10
- Posty: 149
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:12
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '77
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
- Sobi
- Posty: 87
- Rejestracja: 2007-01-03, 15:07
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Po prawie 5 miesiącach zimowego postoju komarek zapalił od 2 kopa
. Na fotkach jeszcze się nie umył z zimowego kurzu ale zawsze coś. Na dodatek mam filmik z jady tym demonem.
Filmik - http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 1078672699





Filmik - http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 1078672699




Renowacja B3 – wskrzesić legendę
- Romano
- Posty: 198
- Rejestracja: 2007-01-02, 19:04
- GG: 0
- Lokalizacja: Poddębice
- Kontaktowanie:
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości