-
art
- Posty: 72
- Rejestracja: 2007-06-18, 19:40
- GG: 0
- Lokalizacja: Biała
-
Kontaktowanie:
Post
autor: art » 2007-07-08, 09:28
WSK'e kupiłem jakiś miesiąc temu, jest ona z 1984r. ale pierwsza rejestracja była w 1986r. Mam do niej papiery, opłacone OC. Dokupiłem do niej nowy akumulator tzn. 2 bo tak mi doradzili że kupiłem na początku 12v

ale teraz mam już 6v. WSK'a jest na chodzie aktualny v-max to 95km/h, ale ma nie wyregulowany gaźnik i przerwę, myślę że po remoncie i regulacji v-max się zwiększy, ale moc i kompresje ma dobrą. Dostałem do niej dużo części które widać na zdjęciach, dużo jest nowych części m.in iskrownik. W poniedziałek zacznę remont, będzie nowy lakier dobrany do oryginalnego i wymienię zużyte części silnika.
Fotki:
http://bikepics.com/members/art/84wsk175/
-
qwert45
- Posty: 234
- Rejestracja: 2007-02-22, 17:34
- GG: 0
- Lokalizacja: Łosice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: qwert45 » 2007-07-08, 10:29
Ladny okaz, nawet nie mocno zniszczony, a od czego te kontrolki pod licznikiem?
-
art
- Posty: 72
- Rejestracja: 2007-06-18, 19:40
- GG: 0
- Lokalizacja: Biała
-
Kontaktowanie:
Post
autor: art » 2007-07-08, 12:34
Poprzedni właściciel bawił się w dodatkowe diody kontrolki, ale ja je zdejmę, w lampie tez mam 3 diody, ale zakleję dziury po tym jakimś klejem. Nie wiem z czego te kontrolki chyba z jakiegoś radia czy TV bo jest napis unitra

-
lukiszka
- Posty: 131
- Rejestracja: 2007-01-03, 00:13
- GG: 0
- Lokalizacja: Gdańsk/Niestępowo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: lukiszka » 2007-07-08, 12:41
Powiedz mi jak Ty masz zamontowane kable do Aq?? bo z tego co ja wiedzę to nie zbyt mądrze( chodzi o zaciski).
Motorek fajny i co najważniejsze, że masz papiery powodzenia w remacie i szerokiej drogi.
Garaż: wsk 175 Kobuz
-
art
- Posty: 72
- Rejestracja: 2007-06-18, 19:40
- GG: 0
- Lokalizacja: Biała
-
Kontaktowanie:
Post
autor: art » 2007-07-08, 12:47
Powiedz mi jak Ty masz zamontowane kable do Aq?? bo z tego co ja wiedzę to nie zbyt mądrze( chodzi o zaciski).
To jest stary akuś teraz mam 6v i normalnie przykręcone kable

-
luk@sz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
- Lokalizacja: Golinka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: luk@sz » 2007-07-08, 13:42
i pspróbuj prosto przykręcić nakretke w gaźniku tą duż od przepustnicy

-
art
- Posty: 72
- Rejestracja: 2007-06-18, 19:40
- GG: 0
- Lokalizacja: Biała
-
Kontaktowanie:
Post
autor: art » 2007-07-08, 13:49
To są foty dzień po zakupie, gaźnik był czyszczony i nakrętka jest równo zakręcona. Nie wiem czy pisałem ale za WSK dałem 330zł, myślę że było warto

Remont planuje zacząć w poniedziałek, ale wszystko zależy od tego kiedy lakiernik będzie miał trochę wolnego czasu żeby mi pomalować ją, cały lakier zdzieram do gołej blachy

-
Pietro
- Posty: 7
- Rejestracja: 2007-07-06, 13:44
- GG: 0
- Lokalizacja: WSK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Pietro » 2007-07-08, 14:04
Ładna, odpicowana.

-
pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawel15 » 2007-07-08, 18:59
Ładny okaz tylko trochę do poprawek

. Ważne ze masz papiery

. Te części które leżą na papierkach są fabrycznie nowe z dawnych lat?
-
art
- Posty: 72
- Rejestracja: 2007-06-18, 19:40
- GG: 0
- Lokalizacja: Biała
-
Kontaktowanie:
Post
autor: art » 2007-07-08, 21:50
Dużo jest nowych, ale nie wszystkie i nie tylko te na papierkach.
Nowe części to:
-iskrownik
-stacyjka
-tłok
-pierścienie
-półksiężyc (nawet z karteczką)
-zębatki na tylne koło i do silnika
-łańcuszki sprzęgła
-sworzeń
-przerywacze
-filtr powietrza
-przerywacz kierunkowskazów
-uszczelki
-szczęki hamulcowe
Prawie wszystkie co leżą na tej foli

-
Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Alien » 2007-07-09, 20:19
No to powiem ze zrobiłeś niezły interes

ale najważniejsze ze są papierki

-
art
- Posty: 72
- Rejestracja: 2007-06-18, 19:40
- GG: 0
- Lokalizacja: Biała
-
Kontaktowanie:
Post
autor: art » 2007-07-09, 22:49
Dzisiaj zacząłem remont mojej fumy

Na razie rozebrałem ją prawie całą i jutro będę zdzierał z niej lakier. W silniku wymienię simmeringi, łożyska, tarcze sprzęgłowe, pierścienie, wałek startera i wszystko inne co okaże się zużyte, może założę ten nowy tłok co dostałem z WSK, ale nie wiem czy będzie pasował bo nie wiem po którym szlifie jest cylinder. Mam jeszcze nowe pierścienie, ale nie wiem na który szlif i raczej się nie przydadzą chyba że znacie jakieś sposoby na sprawdzenie tego
Foty:
http://bikepics.com/members/art/84wsk175/
Na tej focie z silnikiem widać te miejsce w którym odłamał się ten kawałek

-
macin2
- Posty: 41
- Rejestracja: 2007-11-25, 11:42
- GG: 0
- Lokalizacja: Lubelskie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: macin2 » 2008-01-20, 15:22
Ta tabliczkę znamionową na jednym z fotek to tak odnowiłeś czy kupiłeś gotową i wklepiesz numerki?
-
art
- Posty: 72
- Rejestracja: 2007-06-18, 19:40
- GG: 0
- Lokalizacja: Biała
-
Kontaktowanie:
Post
autor: art » 2008-01-22, 18:50
Tabliczkę kupiłem gotową i będę wybijał numery, ale narazie dałem sobie z tym spokój. Dzisiaj dostałem paczkę z instalacją elektryczną główna + kierunkowskazy.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości