-
Zoomek
- Posty: 24
- Rejestracja: 2007-08-29, 11:47
- Lokalizacja: Grajewo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Zoomek » 2008-01-24, 14:35
Witam w końcu zrobiłem fotki mojej WSK-i obecnie wsk jest rozebrana w drobny maczek oprócz silnika. Malowanie już mam załatwione w najlepszym warsztacie w Grajewie

. Tylko muszę ją dostarczyć w częściach.A gaźnik jest choć go nie ma na fotach ponieważ korpus sie rozleciał
Oto foty jeszcze w całości:
0e9e6ef51041562e.jpg
99d6449e1c4d7b0c.jpg
c41e04735b159408.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wężu » 2008-01-24, 14:42
No kolego, czeka Cię bardzo dużo pracy

Rozumiem, że masz na to papiery??? A jak z brakującymi częściami, masz je???
Jeżdżę motocyklem WSK
Ekipa Południe®
-
Zoomek
- Posty: 24
- Rejestracja: 2007-08-29, 11:47
- Lokalizacja: Grajewo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Zoomek » 2008-01-24, 14:45
Papierki są tyle że moto jest wyrejestrowane. żeby wsk była kompletna brakuje mi wydechu z kolankiem. Osłony boczne już w drodze I przedniej opony bo moja ma dziure xD.
-
Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wężu » 2008-01-24, 14:50
Zoomek pisze: moto jest wyrejestrowane
W którym roku??? Masz papiery na wyrejestrowanie??? Jeśli papiery są i jest wyrejestrowana przed chyba 1998 to powinno być wszystko OK.
Jeżdżę motocyklem WSK
Ekipa Południe®
-
Zoomek
- Posty: 24
- Rejestracja: 2007-08-29, 11:47
- Lokalizacja: Grajewo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Zoomek » 2008-01-24, 15:01
W dowodzie jest poprostu czerwonym pisakiem przekreślone i napisane "wyrejestrowane".
A w którym roku to ci powiem jak pujde do babci ponieważ tam są papier i moto bo u siebie nie mam garażu.
Z innej beki Wężu, masz w podpisie że masz mase części do B3 może masz wydech, kolanko lub korpus gaźnika??
-
pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawel15 » 2008-01-24, 16:25
Zoomek, masz sporo roboty przy WSK ale najważniejsze, że są papiery

.
-
Xabi
- Posty: 292
- Rejestracja: 2007-11-02, 17:26
- GG: 0
- Lokalizacja: Nowa Sól
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Xabi » 2008-01-24, 16:33
Ostatnio zmieniony 2008-01-24, 16:34 przez
Xabi, łącznie zmieniany 1 raz.
->>.¸¸.¤*¨¨*¤.¸¸ < O.S.T.R. >.¸¸.¤*¨¨*¤.¸¸.<<-
-
Zoomek
- Posty: 24
- Rejestracja: 2007-08-29, 11:47
- Lokalizacja: Grajewo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Zoomek » 2008-01-24, 16:33
Nom, a dotego nowe części warte 100zł

a za całe moto razem z częściami dałem 100zł

-
1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: 1angel » 2008-01-24, 16:36
najpierw to ja bym wszystko porządnie umył , a potem dopiero malowanie remont itd ...
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
-
Zoomek
- Posty: 24
- Rejestracja: 2007-08-29, 11:47
- Lokalizacja: Grajewo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Zoomek » 2008-01-24, 16:40
Rame koncze rozbierać i wszystko wyczyszcze bo tak łatwiej nieprawdaż??
-
Xabi
- Posty: 292
- Rejestracja: 2007-11-02, 17:26
- GG: 0
- Lokalizacja: Nowa Sól
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Xabi » 2008-01-24, 16:45
Z ramą to ja miałem największy problem;/ Jak masz dużo pieniędzy to mógłbyś sobie pozwolić na kwasowe usuwanie starych powłok lakierniczych, czy rdzy, do gołej blachy. Można też piaskować, ale to żmudna robota, a poza tym rama ma malą powierzchnie i źle jest piaskować. Ja wybrałem tą tradycyjną metodą, Papier ścierny o granulacji 150- 120, a w miejscach mało widocznych przy zmontowanym moto czyściłem druciakiem zakładanym na wiertarke

->>.¸¸.¤*¨¨*¤.¸¸ < O.S.T.R. >.¸¸.¤*¨¨*¤.¸¸.<<-
-
KLINAR
- Posty: 129
- Rejestracja: 2007-06-10, 10:54
- GG: 0
- Lokalizacja: STG
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KLINAR » 2008-01-24, 17:26
Ja kazdy swoj sprzet szlifuje slzifierka katowa ze specjalna tarcza z rzeem do ktorej kupuje sie okragle rzepy z papierem sciernym, bak mojej garbuski szlifowalem niecale 30min do golej blachy liczac z przerwany na odpoczynek szlifierki a zuzylem 3 tarcze z papierem sciernym po 50 gr kazda

-
soltys_16
- Posty: 252
- Rejestracja: 2007-07-15, 13:21
- GG: 1961551
- Lokalizacja: Ełk / Białystok
-
Kontaktowanie:
Post
autor: soltys_16 » 2008-01-24, 17:33
Ja mam taką szlifierke co normalny arkusz papieru zaciskasz i heja też bardzo szybko idzie a nie niszczy sie blachy, Zoomek weź no dla mnie taką WSK-e albo same papiery z okolic Grajewa załatw hehe. Moim zdaniem bardzo udany zakup pomimo tych części które dostałeś.

-
125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: 125 arek » 2008-01-24, 18:51
ja szlifuje szlifierką tyle że ze szczotką drucianą a moja rama wyglądała podobnie przed remontem

ale teraz jest

i śmigamy u ciebie będzie tak samo

Ekipa Południe®
-
Zoomek
- Posty: 24
- Rejestracja: 2007-08-29, 11:47
- Lokalizacja: Grajewo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Zoomek » 2008-01-24, 19:10
Ja mam takie kólko do wiertarki na papier ścierny i tym postaram sie wyczyścic.
A jak usunąć wgniecenia na baku macie jakieś pomysły??
soltys_16, wsk lub papierów popatrze może ktoś cos ma na sprzedaż akurat.
-
soltys_16
- Posty: 252
- Rejestracja: 2007-07-15, 13:21
- GG: 1961551
- Lokalizacja: Ełk / Białystok
-
Kontaktowanie:
Post
autor: soltys_16 » 2008-01-24, 19:33
Zoomek pisze:A jak usunąć wgniecenia na baku macie jakieś pomysły??
Ja zawsze szpachlowałem takie miejsca i potem szlifowałem papierem ściernym od 500 w góre, najlepiej na końcu wodnym, potem jak położysz ze 2 warstwy lakieru to nic nie będzie widać.
-
Zoomek
- Posty: 24
- Rejestracja: 2007-08-29, 11:47
- Lokalizacja: Grajewo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Zoomek » 2008-01-24, 19:46
Ok dzięki.
weros005, no niewiem pierwszo musze mój moto skompletować a jak bende mial cos na sprzedanie to napisze do ciebie na PW ale ty napisz co by cie interesowało.
-
Xabi
- Posty: 292
- Rejestracja: 2007-11-02, 17:26
- GG: 0
- Lokalizacja: Nowa Sól
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Xabi » 2008-01-24, 21:23
Tylko szpachel

Tylko, za za pierwszą warstwą szpachlu nie będzie idealnie, czasem to musiałem zrobić ze 3 albo 4 żeby było jak z fabryki

. Najpierw szlifowałem papierem 180, jak było git to sie przesiadałem na wodny 800. A wykańczałem 2000. Później przyszedł podkład i wyszły wszyskie najdrobniejsze nierówności, więc, trzeba było poprawić.

->>.¸¸.¤*¨¨*¤.¸¸ < O.S.T.R. >.¸¸.¤*¨¨*¤.¸¸.<<-
-
Zoomek
- Posty: 24
- Rejestracja: 2007-08-29, 11:47
- Lokalizacja: Grajewo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Zoomek » 2009-02-07, 18:53
Po prawie 2 letniej przerwie postanowiłem wskrzesić wsk.
Mam już wszystkie części itp. jedyne co brakuje to dystanse na kole tylim. i nie wiem czy są też na przednim jeżeli tak. to kupie przód i tył a może ma ktoś wymiary dystansów??
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość