

Bądźmy poważni...z Twojej wypowiedzi wynika ze 'gdzieś coś słyszałeś' i od razu założysz to do wueski, a tak na prawdę nie masz o tym zielonego pojęcia. Liczysz na odpowiedź w jednym zdaniu + rysunek z painta? Kojarzy mi sie to z postami typu 'mam 13 lat, wczoraj kupiłem wueske, chce ja zrobić na ściga i jeszcze żeby miała z 10KM wiecej..piszcie swoje propozycje' bla bla bla...taka zwykła 3 z żeliwnym cylindrem, pytam bo się tak właśnie zastanawiam nad jej założeniem ale nie wiem zabardzo co i jak
Na żeliwnym cylindrze to się takich rzeczy w ogóle nie robi!! Bo to jest jednak twarde "tworzywo", łatwe do odłamania. Po drugie jak chcesz jeszcze "podkręcić" moc w silniku to pewnie trzebaby było poprawić chłodzenie silnika: czyli i tak, i tak potrzebny będzie cylinder aluminiowy!! (aluminium szybciej oddaje ciepło).Na żeliwnym garze to trochę ciężka sprawa bo w żeliwie ogólnie ciężko się rzeźbi.
No z jednej strony masz racje, ale popatrz tez z tej strony:(...) (aluminium szybciej oddaje ciepło).
Jak by tak było, jak napisałeś to do dzisiaj jeszcze w sportowych sinikach byłyby cylindry z żeliwa! A przecież to już starożytność, zapomniana rzecz!!Mniej więcej jest to wyrównane i na jedno wychodzi
Wojtek pisze:A nie macie takiego spostrzeżenia że modyfikując cylinder WSK nie ma w czym rzeźbić?
Opisywałem to dosyć dokładnie. Najtańszy i najłatwiejszy do wykonania sposób.Wojtek pisze:Teraz kwestia membrany. W jaki sposób autor chce uformować gniazdo na nią i w którym miejscu?
Wojtek pisze:gaźnik zamocowany na dwóch trzecich wysokości cylindra i to jeszcze w taki dziwny sposób.
Polerka "na lustro" to jeden z największych tuningowych mitów. Czekam aż ktoś sprawdzi dwa silniki na hamowni jeden bez a drugi z polerką i porówna efekt. Jak na razie ja nie jestem za polerką na lustro. Trzeba tylko wyrównać odlew i wszystkie krawędzie. Ewentualnie zmatowić kanał papierem gradacji 80-120. To co warto polerować to: głowica (komora spalania), denko tłoka, kanał wydechowy. Słowa te popieram swoimi obserwacjami z sportów motorowych, gdzie nikt się nie bawi w takie rzeczy.Skinder pisze:Dodam, że nie ma co liczyć na pominięcie polerki kanałów na lustro
A tak zwany trzeci kanał, wyżłobiony jedynie na powierzchni cylindra, bez grzebania w głębszych warstwach?rykun pisze:Faktycznie miejsca nie ma tyle co np. w simsonie s51, ale da się to zrobić.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości