
moze zmienic swiece na cieplote 75 czy moze 70. dzisiaj nie moglem takiej dostac musze czekac do poniedzialku. aha no i moglem dodac za durzo oleju bo kopci straszliwie. jak myslicie? a i jaka wg was jest najlepsza swieca do wsk-i?
To są klasyczne objawy za bogatej mieszanki. Ale nie za bogatej w olej (jak ktoś napisał) ale za bogatej w paliwo. Masz źle ustawiony gaźnik - wymaga dokładnego wyregulowania...mwitek pisze: moto jak jest zimne pracuje normalnie troche pochodzi zaczyna sie dusic, ...gasnie i nie chce zapalic. wykrecam swiece - czarna. nastepnego dnia poczyscilem swiece zapala troche jezdzi i to samo.
Nie ma w tym nic dziwnego. Wcześniej pisałeś o czarnej świecy, a więc silnik dostawał za bogatą mieszankę. A z kolei jak było zimno to silnik był cały czas niedogrzany, czyli wymagał bogatej mieszanki (jeździłeś jakby na ssaniu). Z grubsza rzecz biorąc - tu wszystko się zgadzało ==> dlatego jeździł normalnie.mwitek pisze:i w cieple dni motocykl lapal tamtedy lewe powietrze (najsmieszniejsze zjest ze jak bylo zimno to jezdzil norlamnie,
Pewnie masz za dużą przerwę na przerywaczu: wystarczy ustawić ją prawidłowo i kłopot się skończy.mwitek pisze:...tzn motocykl z wylaczonymi swiatlami pracuje normalnie natomiast jak swiatla wlacze to dodajac gazu moto sie dusi i bardzo nierowno pracuje
Pół obrotu decyduje o efekcie regulacji. To jest zawsze zależne od stanu gaźnika (i innych klagów w silniku): w jednym gaźniku to będzie książkowe 1,5 obrotu wykręcenia, ale może też być diamentralnie inaczej. Musisz ustawić samodzielnie - ale koniecznie rób to na dobrze zagrzanym silniku!!!! A kolor świecy ocenisz prawidłowo dopiero po porządnym zagrzaniu silnika: to musi być chociaż 15-20 minut dość ostrej jazdy. Nie wystarcza zagrzanie silnika na postoju!!! Tak więc jeśli piszesz, że świeca jest bardziej czarna niż brązowa, to... pewnie silnik (a właściwie to świeca!) nie był dobrze zagrzany.mwitek pisze:przy srubie od mieszanki wykreconej o 1,5 jest lepiej niz przy srubie wykreconej o 2; 2,5; 3 obroty. tyle ze przy srubie wykreconej tylko o 1,5 obrotu moto nie przepala tak dobrze jak wczesniej przepalal. swieca jest bardziej czarna niz brazowa.
No i to był twój pierwszy zasadniczy błąd ==> bo wcale nie musi to być jak najbardziej wykręcona śruba. Owszem - trochę wykręcona, ale NIE najbardziej!bo na sile chcialem uzyskac dobre ustawienie z bardziej wykrecona sruba.
No i to było już poza punktem optymalnym: dalsza regulacja miała odbywać się za pomocą jedynie tej skośnej śruby.momentami jak wykrecilem za dyurzo to sam wchodzil n awysokie obroty
No nie takie trochę , bo przecież teraz jest raczej zimno i tak szybko silnika to ty dzisiaj nie zagrzejesz. Jakby to była upalna pogoda (np. czerwiec czy lipiec - to tak = wystarczy 15 min. ostrej, dynamicznej jazdy i silnik masz dobrze gorący). Bo to właściwie świeca ma być b. dobrze rozgrzana: ta wysoka temperatura będzie spalać osad na korpusie świecy. No to chyba czujesz, jak ona musi być gorąca! Węgiel z sadzy ma się utlenić (dosłownie utlenić) do czysta.- przejezdzic troche i dopiero sprawdzic jaka swieca
Ja też nie wiem, czemu nie możesz tam wejść. U mnie działa poprawnie...mwitek pisze:aha nie moge wejsc na stronke krota podales, nie wiem czemu.
Według mnie nie ja mam tak samo i jest wszystko good ani nie przerywa ani nie ma problemów z odpaleniem.czy moze miec tu wplyw że ten wygiety element laczacy gaznik z cylindrem o ile sie nie myle "kruciec" jest tak jakby troche do góry? tj to wygiecie jest w góre nie jest dokladnie w poziomie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości