-
Kermit
Post
autor: Kermit » 2008-03-01, 22:47
A oto moja Wieśka z 78r. Kupiłem ją od pana ok. 50 lat za 150 zł z papierami zarejestrowana opłacona i w dobrym stanie teraz wygląda gorzej niż wcześniej ale pe prostu było okropnie zimno jak robiłem fotki i jej nie umylem a poza tym odkręcona jest osłona łańcucha. Założyłem też kierunkowskazy ale z nich zrezygnowałem. Aktualnie remontuje silnik a po silniku biorę się za ramę więc w wakacje powinienem ją dokończyc
A tu dodaje fotki
dscn0257tc6.jpg
dscn0258bq2.jpg
dscn0261nq7.jpg
Jak ją kupiłem miała podarte siedzenie, podnórzkę centralną którą odkręciłem bo mi przeszkadzała i nie miała lusterek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2012-03-14, 21:44 przez Kermit, łącznie zmieniany 2 razy.
-
1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: 1angel » 2008-03-01, 22:53
No stan raczej nie jest zadowalający ale trochę pracy i będzie się błyszczeć

Na pierwszy rzut oka denerwuje parę szczegółów krzywy emblemat syf i amorki

no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
-
Kermit
Post
autor: Kermit » 2008-03-01, 22:58
Zobacz ostatnią fotkę tak wyglądała w lato a teraz jest zimno i wygląda gorzej ale jest w dobrym stanie

A co ci sie nie podoba w amorkach??
-
1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: 1angel » 2008-03-01, 23:25
nie ten model

no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
-
Kermit
Post
autor: Kermit » 2008-03-02, 01:06
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawel15 » 2008-03-02, 12:53
Ja za Gila z papierem w stanie nie najgorszym to wcale nie drogo. Dobry zakup- opłacało sie

. Kosmetykę zrobić i będzie cacy

.
-
loony
Post
autor: loony » 2008-03-02, 15:20
Przynajmniej dobrze, że jest oryginalna cała, będzie latwiej wrócić do oryginału

-
Kermit
Post
autor: Kermit » 2008-03-02, 15:42
Wueska jest oryginalna tylko tyle że ma kierunkowskazy z których i tak zrezygnowałem i boczek od Bąka i wydaje mi sie że amorki są oryginalne bo w pierwszych latach produkcji zakładali jeszcze te starsze ale w 78 już te nowsze

-
1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: 1angel » 2008-03-02, 15:45
tak ale zakładali albo całkowicie zakryte szklankami albo całkowicie odkryte , a ty masz od jeszcze innego modelu
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
-
Kermit
Post
autor: Kermit » 2008-03-02, 15:48
Jak mam osłonę od Bąka to może i amorki bo takie amorki zakładali do bąka.
Musze się przejechac do faceta i spytac go o te amorki i osłonę bo możliwe że gdzieś w pobliżu jest jakiś Bąk

-
Kermit
Post
autor: Kermit » 2008-03-02, 23:06
Jak osłona może ci wyglądac na zwykłą od B3 jak jest metalowa i jest napis Bąk.
A i mam jeszcze takie pytanko czy w Gilach z 78r były gumy na baku??
-
1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: 1angel » 2008-03-02, 23:17
były ale nie jestem do końca pewien jakie , na 100% nie były już te wąsem , z tego co wiem były podobne do tych w Kosie jednak miały bardziej ścięty dół oraz nie miały takich charakterystycznych nacięć
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
-
Fenix
- Posty: 494
- Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOBUZ
- Lokalizacja: Kielce
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Fenix » 2008-03-03, 14:34
Jak dla mnie to ta osłona jest normalna b3
No to opisz może jeszcze, czym różni się boczna osłona modelu B3 od bocznej osłony modelu B3"ptaki" (np. B3 Gil)

No i sprawa tylnych amorów: nie pamiętam dokładnie (muszę sprawdzić w książce Zielińskiego), ale w pierwszym okresie produkcji "ptaków" wszystkie one miały amory bez dolnej osłony. Dopiero potem - zgodnie z uwagami klientów - zaczęto ponownie stosować osłony sprężyn.
-
Kermit
Post
autor: Kermit » 2008-03-11, 22:55
Tak wygląda u mnie wał
wakv2.jpg
Czy to że nie ma blach wpływa jakoś na funkcjonowanie wału?? Pytam z ciekawości bo wał raczej leci do wymiany ponieważ luzy są na wszystkim czym sie da
Tak wygląda tłok
http://img519.imageshack.us/my.php?image=tokly1.jpg
Zabezpieczenia sworznia mógł bym sobie wyjąc palcem
Tak wygląda sworzeń
http://img142.imageshack.us/my.php?image=sforzensg9.jpg
Też mogłem go wyjąc palcem
Skrzynia biegów w dobrym stanie chociaż ogólnie silnik jest zjechany no ale w końcu te 22tyś przebiegu
Boje się tych nowych wałów współczesnej produkcji

wolał bym kupic jakiś z epoki ale gdzie ja teraz taki kupie

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawel15 » 2008-03-12, 09:46
Kermit pisze:Czy to że nie ma blach wpływa jakoś na funkcjonowanie wału?? Pytam z ciekawości bo wał raczej leci do wymiany ponieważ luzy są na wszystkim czym sie da
Był taki temat na forum- ale nie wiem gdzie jest link.
-
125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: 125 arek » 2008-03-12, 16:18
wpływa spadnie moc o 50% nawet go nie zakładaj (wał)
Ekipa Południe®
-
Kermit
Post
autor: Kermit » 2008-03-12, 20:21
O 50%

nie wiem jakim cudem ale bez kitu Wueska leciała mi jeszcze 80 km/h

to ja sie teraz zastanawiam ile ona poleci po remoncie

-
1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: 1angel » 2008-03-13, 00:32
125 arek pisze:wpływa spadnie moc o 50% nawet go nie zakładaj (wał)
hah tak pewnie , po porównaniu WSK po remoncie z wałem z blachami i bez blach różnica w trakcie jazdy to przyśpieszenie i minimalnie V-max i jeśli ktoś napisałby 10% to bym się kłócił a tu 50%

no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
-
Kermit
Post
autor: Kermit » 2008-03-23, 12:52
Chciałem zrobic taki cylinder
http://wsk-fenix.republika.pl/bubu_cylinder.html
Ale jak ja sobie pomyślałem że będę skrobał żeliwo papierem ściernym to sie załamałem więc potraktowałem go szlifierką i wyszło mi takie coś
cylinderqf0.jpg
cylinder2ae5.jpg
Teraz jeszcze tylko wyczyścic pomalowac i będzie gites elegantes
A tak wygląda okno wydechu
wydechuh8.jpg
Do tej czerwonej kreski było zapchane nagarem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
konan
- Posty: 260
- Rejestracja: 2007-06-12, 22:48
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: konan » 2008-03-25, 15:22
No nieźle nawet wyszło niema jak to szlifierka

wystarczy teraz wyczyścić resztę pomalować i będzie cacuś. A co tego kanału to jeszcze trochę czyszczenia zostało

miłośnik motocykli WSK-i zwłaszcza
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości