Jestem posiadaczem M06B3 i mam problem z gaźnikiem. Na wysokich obrotach z gaźnika wytryskuje paliwo. Znajomy mechanik twierdzi że jest to wina użycia pływaka oraz komory pływakowej różnych typów. Komora wygląda na standardową... w dnie jest tak jakby mocowanie na jakaś "igłę". Pływak którego używam to standardowy "walec" - mechanik twierdzi że powinien tam być "pływak z igłą"... inny niź posiadam i że powoduje to właśnie wyciekanie paliwa ponieważ pływak za późno domyka "zawór" a poziom paliwa w komorze podnosi się za wysoko.
Po zastosowaniu tego samego pływaka z przylutowanym na górze lekkim kawałkiem metalu - na wysokich obrotach paliwo nie wycieka jednak wsk zachowuje się jak by otrzymywała za mało paliwa - trzeba bardzo mocno dodawać gazu aby podnieść obroty, przy małym dodawaniu silnik "dusi się".
Czy mechanik miał rację? A może powód tej usterki jest inny? Jeżeli ma rację czy ktoś mógłby mi doradzić jakiego typu powinienem zakupić komorę bądź pływak?
Z góry przepraszam za niefachowe słownictwo - niestety jestem jeszcze zielony.
Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam

P.S. Pływak nie jest uszkodzony (użyłem trzech, w tym dwóch nowych)