
mam WSK 125 B3 z 78 roku.
kupiłem nie tak dawno AKU.podłączyłem go
http://img172.imageshack.us/img172/488/dsc01335lx2.jpg
wymienilem cewke świetlną na nową oryginalną, ponieważ uszkodziłem kiedyś jedną przy dokręcaniu magneta.światło jest.a problem polega na tym, że w zależności jak podłącze to różnie mi światło z przodu świeci, jedno z rozwiązań jest takie, że świeci mi jedno włókno, zmienie to dwa włókna, i później chyba długie światło bo drugie jedno włókno.postojówka nie świeci i podświetlenie licznika.gdy zmienie 2 kable to wtedy świeci jedno włókno ( to z ostatnich które przed chwilą wymieniłem ) oraz postojówka, a otatnie to sama postojówka.wiec nie wiem co jest nie tak.z kolei nie wiem co z klaksonem, kręce śrubą regulacyjcą i tylko brzdęka coś troche.gdy pozmieniam kable w tylnej lampie to wtedy już sie nie odzywa, lecz z tyłu gdy pozmieniam to mam albo sam STOP albo samo śwaitło z tej żarówki rurkowej.
więc podam jak podłączyłem stacyjke i proszę mi powiedziec co źle :
21 - zielony z paskiem czarnym
47 - biały
53 - dwa brązowe, jeden od tylnej lampy drugi od podświetlenia licznika
16 - czerwony
55 - brązowy idący do przedniej lampy
54 - niebieski idacy do przełącznika świateł ( i tu gdy pozmieniam te dwa kable 55 i 54 to są te różne swiatła )

46a - zielony idący do Akumulatora
10 - czarny
46 - biały od prostownika UNITRA
11 - wolny
52 - wolny
tych dwóch nie mam podłączonych bo nie mam już kabli xD
http://img153.imageshack.us/img153/3530/dsc01148do9.jpg
prostownik UNITRA podłączyłem tak : biały od plusa do 46 w stacyjce
jeden taki "~" połączyłem razem, razem z kablem -
i ostatni taki "~" podłączylem do kabla od cewki ładowania.
czy jest to dobrze ?
http://img254.imageshack.us/img254/7476/dsc01365my9.jpg
daję zdjęcie automatu STOP i mam również pytanie czy jest to dobrze ?
daje też zdjecia tylnej lampy podłaczonej i pytam czy jest dobrze ? to zdjęcie jest według schematu, i wtedy działa klakson, a z tyłu żadne światło, gdy dam biały na dół zmiast czarnego to będzie STOP, a gdy brązowy to będzie światło. co jest więc dobrze a co źle ?
http://img170.imageshack.us/img170/1039/dsc00999nh0.jpg
lampa przednia jeszcze została:
więc tak kabel zielony z paskiem czarnym od masy podłączyłem ta wsówce takiej ukośnej, obok żółty od przełącznika świateł, później biały i na koncu brązowy. w tej chwili przełożyłem biały z brązowym bo tak było na innym schemacie. korzystam z org schematu który mam do swojej WSK, lecz zaczynam mu już nie ufać

proszę bardzo o odpowiedzi, bo już zgłupiałem z tym wszystkim i nie wiem co robić w końcu

Pozdrawiam
mały EDIT :
gdy zapaliłem bryke, to oświetlenie licznika działa gdzy przyłoże żarówke do oprawki dużej żarówki.aha, gdy z położenia nr 1 przekręcilem kluczyk w prawo to działa jedno włókno, obydwa i drugie włokno, gdy przekręciłem z połozenia nr 1 w lewo to działa tylko postojówka. zmieniłem kabel biały z brazowym przy żarówce to po przekręceniu kluczyka w prawo działało to włukno co bardziej świeci, później gdy przełączyłem to zaświeciła sie do tego postojówka i na koniec sama postojówka po zmianie.
co ma jak być ?

żyje ktoś na tym forum ? jeden z innych forumowiczów polecił mi żeby u was zapytać, mam nadzieje że ktos pomoże

pozdr.