-
Kuziolex
- Posty: 4
- Rejestracja: 2008-02-18, 16:26
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kuziolex » 2008-02-18, 16:36
witam mój pierwszy post na forum

a mam takie zapytanie jak włożyć silnik WFM/SHL do pojedynczej ramy wsk125.
Mianowicie nie mieści mi sie kolanko nie wiem może ktoś jak to przerobić może jakieś fotki jak to jest zrobione z góry dzięki

za pomoc
-
konan
- Posty: 260
- Rejestracja: 2007-06-12, 22:48
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: konan » 2008-02-18, 21:48
Najlepiej sam byś sobie wszystko wymierzył a zresztą po co chcesz wsadzać silnik od wfm do wski ?? Nie lepiej włożyć oryginalny silnik od wski który będzie pasował do ramy i modelu z którego pochodzi ta rama. I w miarę możliwości odrestaurować resztę i mieć satysfakcje z pięknej pracy i że sie przedłużyło historię?? A zresztą wszystko zależy od ciebie i ty będziesz na tym jeździł.
miłośnik motocykli WSK-i zwłaszcza
-
Kuziolex
- Posty: 4
- Rejestracja: 2008-02-18, 16:26
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kuziolex » 2008-02-18, 23:27
WFM jest mocniejsza bo to w końcu 175 a wueske mam zrobioną ładnie (lakier metalik niebieski,błotnik tylni srebrny półmat,przedni błotnik cały w chromie tylko sie wywaliłem 2 dni temu:P i klosz poszedł na szczęście mam nowy) silnik chce mieć mocniejszy bo tan co mam jest nawet spoko ale wueska jest już dla mnie za słaba. Tamten silnik od WFM jest na 2 szlifie.Ale teraz nie wiem jak to włożyć bym był wdzięczny za wszelką pomoc
to jak pomoże ktoś albo poratuje zdjęciami jak jest to zrobione że kolanko wchodzi bo właśnie tego nie moge zmieścić
-
Kuziolex
- Posty: 4
- Rejestracja: 2008-02-18, 16:26
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kuziolex » 2008-03-13, 17:11
żyje ktoś?
-
Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Brat » 2008-04-15, 22:11
czy ja wiem czy mocniejszy z tego co wiem to te silniki wfm 175 miały 8 km mocy jest to takjakby stara technologia i pali troche wiecej niz przecietna wsk wiec kozysci niebedzieszm iec jedynie mozesz miec zagwarantowane np lepsze przyspiesznie pog gorki bo wkoncu wieksza pojemnosc radze wlozyc ogrinalny silniczek z tych ostatnich wydan to chyba 125 cm3 mialy 9 km i taki silnik 125 bardziej przyjemniej chodzi... same kozysci..
-
Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wężu » 2008-04-16, 17:51
A tu się z Tobą nie zgodzę. Jeździłem na wielu 125 i muszę przyznać, że w porównaniu do M11 wszystkie lecą na łeb na szyje. Bardzo prezyjemny silnik ogólnie to same plusy (minus tylko jeden i nazywa się PEGAZ)

Jeżdżę motocyklem WSK
Ekipa Południe®
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość