WSK M06B3 125 holenderska wersja exportowa
- marwsk
- Posty: 169
- Rejestracja: 2007-01-02, 23:22
- GG: 7969515
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
WSK M06B3 125 holenderska wersja exportowa
Kupilem ostanio taki motocykl:
Zadna konfiguracja nie pasuje do tego motocykla. Moze ktos widzial gdzies zdjecia czegos podobnego, np w prasie.
Mam pewien kierunek odnosnie tego modelu, prosze o Wasze opinie, swoimi spostrzezeniami podziele sie pozniej.
A zapomnialbym, rocznik 1974.
Zadna konfiguracja nie pasuje do tego motocykla. Moze ktos widzial gdzies zdjecia czegos podobnego, np w prasie.
Mam pewien kierunek odnosnie tego modelu, prosze o Wasze opinie, swoimi spostrzezeniami podziele sie pozniej.
A zapomnialbym, rocznik 1974.
Ostatnio zmieniony 2008-04-22, 16:40 przez marwsk, łącznie zmieniany 1 raz.
''Wielki Motórze. Swoja Przenajświetszą Benzynę zamień w wino ... aby pragnienie nasze ugasić''
- wueskajarka
- Posty: 314
- Rejestracja: 2007-08-01, 22:37
- GG: 5298596
- Lokalizacja: G O R Z Ó W
- Kontaktowanie:
Re: Exportowa ciekawosta serii M06B3
He, a podobno PAK to model którego nikt nie widział. Tu mamy przedprototyp testowy w wersji EX. A tak poważnie to wygląda na BARDZO radosną twórczość albo fabryki albo wesołego personelu
- klapy boczne PAK (ale czemu nie yellow bahama ?)
- rama i siedzenie BĄK
- kierunki Kobuz (tylne uchwyty krótkie)
- bak typowy EX
- rączka do stawiania na nóżki w wersji EX
- pełne błotniki chrom (a cóż to ?)
- lusterko Galmot
- zawieszenie zwykłe
- kierownica standard
- lampa przednia metalowa
- tylna lampa Lucas (mniam mniam, rarytasik)
- tłumik od 175
- nóżka boczna w dziwnym miejscu
Archeopteryx to przy tym sprzęcie małe piwo.
- klapy boczne PAK (ale czemu nie yellow bahama ?)
- rama i siedzenie BĄK
- kierunki Kobuz (tylne uchwyty krótkie)
- bak typowy EX
- rączka do stawiania na nóżki w wersji EX
- pełne błotniki chrom (a cóż to ?)
- lusterko Galmot
- zawieszenie zwykłe
- kierownica standard
- lampa przednia metalowa
- tylna lampa Lucas (mniam mniam, rarytasik)
- tłumik od 175
- nóżka boczna w dziwnym miejscu
Archeopteryx to przy tym sprzęcie małe piwo.
Nie chcę kotka, nie chcę pieska - radość sprawi mi ... WUESKA !!
- Marcin
- Posty: 422
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72 - Lokalizacja: Adelnau
- Kontaktowanie:
Re: Exportowa ciekawosta serii M06B3
tu cos podobnego
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Marcin
- Posty: 422
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72 - Lokalizacja: Adelnau
- Kontaktowanie:
Re: Exportowa ciekawosta serii M06B3
różnice to inny przód, błotniki i siodło...
- Maciek
- Posty: 561
- Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
- GG: 8665055
- Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd - Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: Exportowa ciekawosta serii M06B3
czerwone Paki też byływueskajarka pisze: - klapy boczne PAK (ale czemu nie yellow bahama ?)
Mi bardziej wyglądają na Dudka krótkie tak ale inaczej wygięte, orginalne Kobuzowe możesz zobaczyć w moimwueskajarka pisze: - kierunki Kobuz (tylne uchwyty krótkie)
Chyba nie ma nakrętke nie obejmę jak w 125wueskajarka pisze: - tłumik od 175
Czemu przecież np.Dudki też tak miały montowne i Ja w Kobuzie taką mamwueskajarka pisze: - nóżka boczna w dziwnym miejscu
- soltys_16
- Posty: 252
- Rejestracja: 2007-07-15, 13:21
- GG: 1961551
- Lokalizacja: Ełk / Białystok
- Kontaktowanie:
Re: Exportowa ciekawosta serii M06B3
Czyli składak - nie inaczej. Może kiedyś był to Pak, ale po fabrycznym tuningu Pewnie właściciel pracował w Świdniku i co ładniejsze lądowało na sprzęcie...
Aha - rama nie jest od Bąka bo nie ma uchwytów na górny tłumik.
Aha - rama nie jest od Bąka bo nie ma uchwytów na górny tłumik.
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: Exportowa ciekawosta serii M06B3
Głębokie błotniki chromowane istnieją, mój znajomy kupił kiedyś identyczny głęboki chromowany na allegro i założył do Bąka;)
Co do tłumika to wyszła krótka seria (chyba ok. 100sztuk) tłumików wyglądających jak ten od 175, jednak miały nakrętkę nie obejmę i węższe wejście na kolanko, przeznaczone do silników WSK125. Dedykowane z tego co pamiętam do Paków i chyba czegoś jeszcze, możliwe że PIC.
dopisano:
Wg. książki Załęskiego takie wydechy montowane były również do M21W1.
Co do tłumika to wyszła krótka seria (chyba ok. 100sztuk) tłumików wyglądających jak ten od 175, jednak miały nakrętkę nie obejmę i węższe wejście na kolanko, przeznaczone do silników WSK125. Dedykowane z tego co pamiętam do Paków i chyba czegoś jeszcze, możliwe że PIC.
dopisano:
Wg. książki Załęskiego takie wydechy montowane były również do M21W1.
- marwsk
- Posty: 169
- Rejestracja: 2007-01-02, 23:22
- GG: 7969515
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Exportowa ciekawosta serii M06B3
Moze to podsunie komus pewna mysl: zdjecie przedstawia wneke na kwadratowy akumulator:
Galwanizowane płaskowniki przykrecane do tylnej czesci ramy. Gumowe odboje oparcia opieraja sie na nich tlumiac drgania. Element nie wystepuje w modelu dudek i bak:
Dodatkowo dowiedzialem sie,ze zamontowany w tym motocyklu chromowany bagaznik jest produkcji WSK Swidnik. Wytwarzany w krotkich seriach na potrzeby targow i wersji exportowych.
Przypominam,ze motocykl jest z roku 74.
Galwanizowane płaskowniki przykrecane do tylnej czesci ramy. Gumowe odboje oparcia opieraja sie na nich tlumiac drgania. Element nie wystepuje w modelu dudek i bak:
Dodatkowo dowiedzialem sie,ze zamontowany w tym motocyklu chromowany bagaznik jest produkcji WSK Swidnik. Wytwarzany w krotkich seriach na potrzeby targow i wersji exportowych.
Przypominam,ze motocykl jest z roku 74.
''Wielki Motórze. Swoja Przenajświetszą Benzynę zamień w wino ... aby pragnienie nasze ugasić''
- Marcin
- Posty: 422
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72 - Lokalizacja: Adelnau
- Kontaktowanie:
Re: Exportowa ciekawosta serii M06B3
jakiego uchwytu - do każdej ramy można przykręcić górny tłumiksoltys_16 pisze: Aha - rama nie jest od Bąka bo nie ma uchwytów na górny tłumik.
wracając do tej WSK widze ze głowica ma ale z jednej str. wkładke wyciszającą - co świadczy o ex wersji
- marwsk
- Posty: 169
- Rejestracja: 2007-01-02, 23:22
- GG: 7969515
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Exportowa ciekawosta serii M06B3
Zagadka juz chyba rozwiazana.
Dodam jedynie iz tylko siodlo jest nieoryginalne z tego modelu. Po prostu ktos je dospawal.
Kolor czerwony jest charakterystyczny dla zadkich wersji i modeli exportowych.
Najbardziej pomocna w rozwiklaniu zagadki okazala sie wneka akumulatora.
Rozwiazanie zagadki jutro:)
Dodam jedynie iz tylko siodlo jest nieoryginalne z tego modelu. Po prostu ktos je dospawal.
Kolor czerwony jest charakterystyczny dla zadkich wersji i modeli exportowych.
Najbardziej pomocna w rozwiklaniu zagadki okazala sie wneka akumulatora.
Rozwiazanie zagadki jutro:)
''Wielki Motórze. Swoja Przenajświetszą Benzynę zamień w wino ... aby pragnienie nasze ugasić''
- Sławek
- Posty: 15
- Rejestracja: 2008-02-11, 18:31
- GG: 2339714
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontaktowanie:
Re: Exportowa ciekawosta serii M06B3
Jeżeli chodzi o uchwyt na akumulator to mam taki sam w LELKU. Moim zdaniem nie są one orginalne.
- marwsk
- Posty: 169
- Rejestracja: 2007-01-02, 23:22
- GG: 7969515
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Exportowa ciekawosta serii M06B3
Co masz na mysli? Jak te uchwyty moga nie byc oryginalne skoro stanowia element nosny ramy?Sławek pisze:Jeżeli chodzi o uchwyt na akumulator to mam taki sam w LELKU. Moim zdaniem nie są one orginalne.
''Wielki Motórze. Swoja Przenajświetszą Benzynę zamień w wino ... aby pragnienie nasze ugasić''
- Kapiii
- Założyciel
- Posty: 601
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
- GG: 2256655
- Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250 - Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: Exportowa ciekawosta serii M06B3
Pierwsze słysze, o takim czymś. Sczególnie z uwagi na to, iż Pak i Pic ma tłumik Kosa, chromowany.ŻbiKu pisze: Dedykowane z tego co pamiętam do Paków i chyba czegoś jeszcze, możliwe że PIC.
Ciekawa teoria, udowodnij?Maciek pisze:czerwone Paki też były
Moim skromnym zdaniem, mało ten motor ma wspólnego z Pakiem, raczej byłbym przychylny porównać go do bąka z racji na ramę, która jest przystosowana pod siodło. Podzielam opinie Jareczka Co do exporta, to nie ma zbytnio też do czego porównać, bo wiekszość exportów to 175, a tym bardziej nie z siedzeniem z dudka.
- soltys_16
- Posty: 252
- Rejestracja: 2007-07-15, 13:21
- GG: 1961551
- Lokalizacja: Ełk / Białystok
- Kontaktowanie:
Re: Exportowa ciekawosta serii M06B3
Marcin pisze:jakiego uchwytu - do każdej ramy można przykręcić górny tłumiksoltys_16 pisze: Aha - rama nie jest od Bąka bo nie ma uchwytów na górny tłumik.
wracając do tej WSK widze ze głowica ma ale z jednej str. wkładke wyciszającą - co świadczy o ex wersji
Sorki, miałem na myśli mocowanie na dole - w Bąkach nie było tego mocowania na dolny tłumik.
- Maciek
- Posty: 561
- Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
- GG: 8665055
- Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd - Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: Exportowa ciekawosta serii M06B3
No może się rozpędziłem że były ale jest to jaknajbardziej prawdopodone bo dwa czerwone Paki z orginalnym napisem na boczku czyli nie malowane to już jest coś.
- Kapiii
- Założyciel
- Posty: 601
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
- GG: 2256655
- Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250 - Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: Exportowa ciekawosta serii M06B3
Ja jeszcze nie widziałem Paka czerwonego, a ty piszesz o dwóch.
Co do uchwytu na tłumik, raczej bym się tym nie sugerował, ponieważ zmiana tego stanu to kwestia 2 śrub.
Co do uchwytu na tłumik, raczej bym się tym nie sugerował, ponieważ zmiana tego stanu to kwestia 2 śrub.
- Maciek
- Posty: 561
- Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
- GG: 8665055
- Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd - Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: Exportowa ciekawosta serii M06B3
Obydwa na poprzedniej stronie Chyba że sprzęt Marwsk nie jest Pakiem ale ma osłone z orginalnym napisem czyli jak mniemam też lakierem
- marwsk
- Posty: 169
- Rejestracja: 2007-01-02, 23:22
- GG: 7969515
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Exportowa ciekawosta serii M06B3
Wstępne założenia:
-exportowy zbiornik paliwa w oryginalnym malowaniu
-exportowy chromowany korek wlewu paliwa
-exportowa wersja tlumika, skrecana nakretka w przedniej czesci
-exportowy uchwyt do stawiania motocykla z lewej strony
-chromowane blotniki
-kierunkowskazy typu 'banka'
-boczna nozka
-chromowane obrecze kol
-bagaznik produkcji WSK Swidnik
-glowica silnika z guma wyciszajaca
-kolor czerwony wystepujacy glownie na zadkich motocyklach typu perkoz, prototypy, wystawowe, choc wystepowal takze na modelu S1
-wg moich wstepnych ustalen siodlo zostalo dostawione przez jego wlasciciela (grube spawy, fragmenty tamy malowane pedzlem)
-poraz kolejny wspominam wneke na gleboki akumulator, a takowe byly stosowane w Europie Zachodniej
Ze wstepnych ustalen uwazam, iz jest to wersja M06B3 przeznaczona na rynek holenderski. Wiekszosc elementow tej konfiguracji sie zgadza.
Watpliwosc moze jednak budzic oryginalny lakier na zbiorniku i oslonach bocznych na ktorych widnieje napis PAK. Motocykl jest z roku 74, pierwsza rejestracja jest na 01.01. 1974. Kto rejestruje motocykl w Nowy Rok? Podobno mogl byc to motocykl ktory pierwotnie byl zarejestrowany na fabryke, ale to tylko przypuszczenie, moze zwyczajny blad...
Gdyby ktos posiadal jakiekolwiek zdjecia motocykli exportowych o pojemnosci 125ccm prosze o prezentacje, moze ktos potrafi do konca wyjasnic ta zagadke? Mysle,ze nic wiecej juz nie da sie dodac, a napis PAK jest kwestia wylacznie przypadku...
-exportowy zbiornik paliwa w oryginalnym malowaniu
-exportowy chromowany korek wlewu paliwa
-exportowa wersja tlumika, skrecana nakretka w przedniej czesci
-exportowy uchwyt do stawiania motocykla z lewej strony
-chromowane blotniki
-kierunkowskazy typu 'banka'
-boczna nozka
-chromowane obrecze kol
-bagaznik produkcji WSK Swidnik
-glowica silnika z guma wyciszajaca
-kolor czerwony wystepujacy glownie na zadkich motocyklach typu perkoz, prototypy, wystawowe, choc wystepowal takze na modelu S1
-wg moich wstepnych ustalen siodlo zostalo dostawione przez jego wlasciciela (grube spawy, fragmenty tamy malowane pedzlem)
-poraz kolejny wspominam wneke na gleboki akumulator, a takowe byly stosowane w Europie Zachodniej
Ze wstepnych ustalen uwazam, iz jest to wersja M06B3 przeznaczona na rynek holenderski. Wiekszosc elementow tej konfiguracji sie zgadza.
Watpliwosc moze jednak budzic oryginalny lakier na zbiorniku i oslonach bocznych na ktorych widnieje napis PAK. Motocykl jest z roku 74, pierwsza rejestracja jest na 01.01. 1974. Kto rejestruje motocykl w Nowy Rok? Podobno mogl byc to motocykl ktory pierwotnie byl zarejestrowany na fabryke, ale to tylko przypuszczenie, moze zwyczajny blad...
Gdyby ktos posiadal jakiekolwiek zdjecia motocykli exportowych o pojemnosci 125ccm prosze o prezentacje, moze ktos potrafi do konca wyjasnic ta zagadke? Mysle,ze nic wiecej juz nie da sie dodac, a napis PAK jest kwestia wylacznie przypadku...
''Wielki Motórze. Swoja Przenajświetszą Benzynę zamień w wino ... aby pragnienie nasze ugasić''
- Marcin
- Posty: 422
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72 - Lokalizacja: Adelnau
- Kontaktowanie:
Re: Exportowa ciekawosta serii M06B3
jeśli chodzi o tą wneke na gleboki akumulator, to według mnie one były robione do konca 74r. mam taką samą w S1 z 74r.
- marwsk
- Posty: 169
- Rejestracja: 2007-01-02, 23:22
- GG: 7969515
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Exportowa ciekawosta serii M06B3
Czy to jest taka sama wneka? Ja mam w swojej M06B3 nieco inna wneke niz w pozniejszych modelach, ale inna niz prezentowana na zdjeciu powyzej. Choc byc moze, ze rocznik 74 mogl miec takie cos, jednak prosze o zdjecie.Marcin pisze:jeśli chodzi o tą wneke na gleboki akumulator, to według mnie one były robione do konca 74r. mam taką samą w S1 z 74r.
''Wielki Motórze. Swoja Przenajświetszą Benzynę zamień w wino ... aby pragnienie nasze ugasić''
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości