-
Xabingo
Post
autor: Xabingo » 2007-02-26, 15:02
Nie no, filmik jest na prawdę super. Zauważcie, że narzędzia, np. to którym wyjmuje sworzeń, to jest opisane (jak zrobić) w książce "Naprawa motocykli WSK".
-
tymoteush00000
- Posty: 69
- Rejestracja: 2008-05-22, 10:11
- Lokalizacja: ostrołęka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tymoteush00000 » 2008-05-26, 16:42
No szok! A ja myślałem że mam fajny warsztat...

pięknie!
-
pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawel15 » 2008-05-27, 19:56
Świetny filmik tylko widać, ze ten silnik został specjalnie przygotowany do rozbiórki to jak gość zdejmował cylinder to mu lekko zszedł. Chyba, że tak jest oryginalnie i w niemieckiej fabryce nie uszczelniano silników dodatkowo- tylko kładziono samą uszczelkę.
-
Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mateusz WSK » 2008-05-29, 09:20
heh extra filmik, szkoda że właśnie o WSK nie ma takich.
jest też podobny filmik o simsonie. podoba mi się bardzo mi ten filmik

.
warsztat pierwsza klasa, ale gdybym ten silnik był uzywany to wątpie żeby wszystkie śruby itd łatwo puszczało

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości