-
pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawel15 » 2008-06-09, 08:10
A jak by tak założyć zawór ze skutera? One się otwierają gdy jest przekręcony kluczyk na zapłon?
A moim zdanie to zły pomysł. Ostatnio mi też ciekł kranik- wymieniłem uszczelkę(2 zł) i jest suchutki i nic nie puszcza na lewo

. Nie lepiej uszczelkę za 2 zł wymienić niż przerabiać na zawór paliwowy z samochodu lub motocykla?
-
MarioM06
- Posty: 108
- Rejestracja: 2008-04-21, 22:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 72 r.
Yamaha XTZ 660 Tenere
- Lokalizacja: Pszczyna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MarioM06 » 2008-06-09, 08:27
Może macie rację, lepiej kupić nowy kranik. Ale jaka wygoda by była z takim zaworkiem

, zakładając że swoją B3 przelewam tylko raz na dzień jazdy, a kranikiem to przy każdym zatrzymaniu trzeba kręcić.
A gdzie można kupić taki kranik z tym dłóższym pokrętłem, żeby poza blachę wystawał??- sory że nie na temat.
Babcia WSK na emeryturze.
(WueSKowa Turystyka

)
-
pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawel15 » 2008-06-09, 18:58
MarioM06 pisze:A gdzie można kupić taki kranik z tym dłóższym pokrętłem, żeby poza blachę wystawał??- sory że nie na temat.
Nie jestem pewien ale najprawdopodobniej SHLki miały kranik z dłuższą łopatką. Zaopatrz się w samą łopatkę albo i cały kranik.
-
Wojtek
- Posty: 958
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wojtek » 2008-06-11, 00:28
A jak rozwiązałeś podłączenie przewodu do baku? Tylko nie mów że masz zwykły kranik cały czas otwarty

Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
-
malutki22_12
- Posty: 25
- Rejestracja: 2007-11-26, 15:00
- GG: 0
- Lokalizacja: mazowsze
-
Kontaktowanie:
Post
autor: malutki22_12 » 2008-06-11, 15:29
tak mam zwykły kranik cały czas otwartyi urzytkuje go gdy przełączam na rezerwe. Po za tym często zapominałem zakręcać kranik i mi benzyna ciakła, a teraz odkąd mam tan zawór to problem zniknął
WSK= Wiejski Sprzęt Kaskaderski
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości