-
K@mil
Post
autor: K@mil » 2008-06-18, 18:30
Witajcie.
Poszukuję łańcucha do wski

Wymieniam zębatki o łańcuch i mam pytanie co do łańcucha jaki polecacie?
Na allegro są "wzmocnione"
Czy to tylko chwyt reklamowy?
Co myślicie o tym:
http://www.allegro.pl/item382138640_lan ... ogniw.html" target="_blank
-
Jezus
- Posty: 129
- Rejestracja: 2008-03-26, 15:53
- GG: 5315407
- Moje maszyny: M06B1 '70
- Lokalizacja: Leszno/Wroclove
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jezus » 2008-06-18, 18:53
Ściema.
Lepiej przypasować jakiś wzmocniony łańcuch od crossa za 200pln.
Łańcuchy do wuesek kosztują w granicach 23-30pln. A ten wzmocniony 29pln. Poza tym, gdyby na prawdę był wzmocniony napisaliby na czym to wzmocnienie polega.
W crossach masz zwykłe łańcuchy za około 130pln. A wzmocnione już za 200pare pln.
Amen.
-
K@mil
Post
autor: K@mil » 2008-06-18, 19:26
200 zł to ja dałem za wsk

Więc odpada

-
wafelson
- Posty: 186
- Rejestracja: 2007-10-10, 21:10
- GG: 7571750
- Moje maszyny: m06b3
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wafelson » 2008-06-18, 20:32
Ja mam ten łańcuch od początku roku i nie mam z nim żadnych problemów. Zrobiłem na nim już ok. 300 km

Z wyglądu to zwykły łańcuch z napisem YBN na każdym ogniwku i nic więcej

-
Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mateusz WSK » 2008-06-19, 09:01
ja stosuje tylko oryginalne łancuchy i zebadki do WSKi z czasów PRL.innego syfu nie chce widzieć w mojej maszynie.
-
rykun
- Posty: 368
- Rejestracja: 2007-11-22, 19:39
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 175
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rykun » 2008-06-19, 17:19
Mateusz pisze:innego syfu nie chce widzieć w mojej maszynie.
Ja mam porównanie polskich łańcuchów z czasów PRL z innymi. Ojciec B3 przejeżdżał średnio 10000km na jednym. Jak założył łańcuch DDR od MZ Trophy to zrobił 13 czy 14tyś nie pamiętam już. Tak samo było jak przynosiłem łańcuchy z klubu które były po kilku biegach czy jednych zawodach. Wytrzymywały dłużej choć były trochę zjechane. Lepiej wydać więcej na markowy łańcuch np. DID nawet bez oringowy i cieszyć się z jazdą.
-
K@mil
Post
autor: K@mil » 2008-06-19, 17:22
A powiedzcie mi ile ogniw ma łancuch w standardzie?
Bo z przodu dam 15 zebów a z tyłu 55 i nie wiem czy kupić dwa łancuchy i połączyć czy może 120 ogniw wystarczy???
-
Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mateusz WSK » 2008-06-20, 15:28
K@mil dziwne rozwiązanie z tymi zębadkami, chodzi mi o ich ilość.
sorki Rykun, zapomniałem dodać że uznaje dobre markowe łancuchy, o ten syf to miałem na myśli te byle jakie ze sklepu, jakiś dobrej firmy mógłbym założyć

-
Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wężu » 2008-06-22, 14:30
W sumie jeśli ktoś normalnie jeździ Wueską a nie katuje jej to pojaździ na każdym łańcuchu. Ja mam jeszcze od nowości i tylko w SHL prosi się o wymianie. Jeśli chodzi o współczesne to miałem jakiś Made in Japan i mimo katowania po kilkuset km był jak nowy.
Jeżdżę motocyklem WSK
Ekipa Południe®
-
K@mil
Post
autor: K@mil » 2008-06-27, 17:52
Ile fabrycznie wsk ma ogniw?
-
MarioM06
- Posty: 108
- Rejestracja: 2008-04-21, 22:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 72 r.
Yamaha XTZ 660 Tenere
- Lokalizacja: Pszczyna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MarioM06 » 2008-06-27, 19:18
125 - 118 ogniw
175 - 120 ogniw
niwieiem jak z ptakami.
Babcia WSK na emeryturze.
(WueSKowa Turystyka

)
-
Kermit
Post
autor: Kermit » 2008-06-27, 19:28
Z ptakami jest tak samo w zależności czy to 125 czy 175

-
125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: 125 arek » 2008-06-27, 23:21
120ogniw
Ekipa Południe®
-
Legrys
- Posty: 22
- Rejestracja: 2008-08-13, 21:38
- GG: 11937490
- Lokalizacja: Mława
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Legrys » 2008-08-17, 13:23
Witam, chcę kupić łańcuch do WSK 125, ale jaki? Żeby był dobry i może nawet z oringami ale czy one czymś się różnią, żeby mi pasowały na zębatkę(chodzi mi o szerokość ogniw itp.) Co poradzicie?

300 km/h- to co widzisz przed sobą jest już historią...

-
Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mateusz WSK » 2009-02-20, 11:14
no ten z pierwszego linku to pewnie lepszy

ten drugi jakoś mi sie nie widzi

no własnie, czy te YBN są dobre ? bo poprzedni właściciel założył do Kobuza taki nowy łańcuch.
-
Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Anzel » 2009-02-25, 09:16
Po pierwsze: nie zawsze niemieckie oznacza wspaniałe.Po drugie, łańcuchy YBN moge z czystym sumieniem polecić do Wueski.Po trzecie miejcie świadomość że każdy inny łańcuch nie dedykowany Wuesce (pomijam zbiegi okoliczności znalezienia łańcucha o identycznej liczbie ogniw co jest możliwe oraz łańcuchy "cięte ze szpuli") wymaga skrócenia co jest średnio przyjemną czynnościa

""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe® 
-
@ndi.pl
- Posty: 121
- Rejestracja: 2008-08-25, 15:58
- Moje maszyny: Nieobecny
Post
autor: @ndi.pl » 2009-02-25, 09:29
przeciez skrócenie nie jest takie złe już miałem skracany łańcuch i wymieniane jedno ogniwko bo ta tulejka zgubiła się w czasie jazdy... (Nie wiem co w tym nieprzyjemnego)
...na wiosne po malowaniu itd mam zamiar kupić od części rolniczych bo ten juz nie pociagnie dlugo zreszta zebatki mi porypało bez tej tulejki (db ze potem zauwazylem)
Początkujący motórzysta ....

-
LukaSS
- Posty: 54
- Rejestracja: 2009-01-09, 23:01
- GG: 6429228
- Lokalizacja: Biała Podl.Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LukaSS » 2009-02-25, 22:15
No tak, i z gówna bat kręcisz?
Łańchy rolnicze są przystosowane do innego charakteru pracy tak samo jak i do motocykli.
Nie wiem jaki sens ma zakładanie najgorszego łańcucha i nowych zębatek. Przecież łańcuch szybko sie wyciągnie i zabije zębatki, nawet przy dobrym samrowaniu.
Robota bez sensu. Nie wypijesz kilku browarów, nie wypalisz setki papiersów - to kupisz sobie lepszy łańcuch który wytrzyma wiele tys. kilometrów. Będziesz go naciagał, a nie obcinał ogniwa.
!!! Yamaha XTZ 750 Super Tenere !!!
-
shlmatis
- Posty: 156
- Rejestracja: 2007-12-12, 12:39
- GG: 12412133
- Lokalizacja: Świniarsko / Nowy Sącz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: shlmatis » 2009-02-26, 00:58
NIe jestem pewien ale 114 ogniw chyba wystarczy
Grono motorków rośnie jak na drożdżach
Ekipa Południe
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości