Ciągłe problemy.
- porucznik_M_B
- Posty: 99
- Rejestracja: 2007-06-10, 19:03
- Moje maszyny: M06B3 1980r
sv650S 1999r - Lokalizacja: Dwikozy
- Kontaktowanie:
Ciągłe problemy.
Witam
Wymienilem w moim sprzecie cewke zaplonowa, platynki, przerywacz i kondensator i ciagle nie wkreca sie na obroty. Kondensator wymienialem nawet 3 razy i kazdy byl nowy ze sklepu(cala instalacja elektryczna jest nowa i dzieje sie to samo co na starej). iskra jest super a i tak nie wkreca sie na obrtoy i przygasa na swiatlach, dziwne jest to ze przerwa musi byc ustawiona minimalna zeby byla super iskra bo na standardowej przerwie iskra tez jest ale jz nie tak dobra. To moga byc juz jakies problemy z walem? uszkodzony tlok? (ostatnio przeszlem z mixolu na olej z orlenu)
Wymienilem w moim sprzecie cewke zaplonowa, platynki, przerywacz i kondensator i ciagle nie wkreca sie na obroty. Kondensator wymienialem nawet 3 razy i kazdy byl nowy ze sklepu(cala instalacja elektryczna jest nowa i dzieje sie to samo co na starej). iskra jest super a i tak nie wkreca sie na obrtoy i przygasa na swiatlach, dziwne jest to ze przerwa musi byc ustawiona minimalna zeby byla super iskra bo na standardowej przerwie iskra tez jest ale jz nie tak dobra. To moga byc juz jakies problemy z walem? uszkodzony tlok? (ostatnio przeszlem z mixolu na olej z orlenu)
-
- Posty: 140
- Rejestracja: 2008-07-21, 19:48
- Lokalizacja: Żyraków
- Kontaktowanie:
Re: Ciągłe problemy.
Po pierwsze nie powinieneś zmieniać oleji jeśli nie robiłeś remontu silnika (szli nowy tłok i pierścienie). Ja miałem tak w romecie i wystarczyło przekręcić troszke podstawe magneta i ustawić jeszcze raz zapłon a przerwa wyszła taka jak miała być. Chodziło o położenie magnesów względem cewki w momęcie gdy miała być iskra. Suwmiarka i do dzieła.
Dzięki za opere z automatycznym słownikiem 

- porucznik_M_B
- Posty: 99
- Rejestracja: 2007-06-10, 19:03
- Moje maszyny: M06B3 1980r
sv650S 1999r - Lokalizacja: Dwikozy
- Kontaktowanie:
Re: Ciągłe problemy.
zaplon jest ustawiony tak jak wczesniej... mialem zaznaczone punkty. Mozliwe ze trzeba go ustawic teraz w innym polozeniu?
Czasami udalo sie ustawic przerwe tak ze motor chodzil tak jak trzeba ale za jakis czas te same objawy.
Czasami udalo sie ustawic przerwe tak ze motor chodzil tak jak trzeba ale za jakis czas te same objawy.
-
- Posty: 140
- Rejestracja: 2008-07-21, 19:48
- Lokalizacja: Żyraków
- Kontaktowanie:
Re: Ciągłe problemy.
Ale jeśli masz dobrze ustawiony zapłon to przerwa nie może być minimalna tylko tak jak w książce pisze.
Dzięki za opere z automatycznym słownikiem 

- porucznik_M_B
- Posty: 99
- Rejestracja: 2007-06-10, 19:03
- Moje maszyny: M06B3 1980r
sv650S 1999r - Lokalizacja: Dwikozy
- Kontaktowanie:
Re: Ciągłe problemy.
jezeli przerwe sie ustawi tak jak w ksiazce to iskra jest bardzo slaba lub jej nie ma.. i motor nie odpala lub nie wkreca sie na obroty
- porucznik_M_B
- Posty: 99
- Rejestracja: 2007-06-10, 19:03
- Moje maszyny: M06B3 1980r
sv650S 1999r - Lokalizacja: Dwikozy
- Kontaktowanie:
Re: Ciągłe problemy.
tak, rowno... juz nie mam sily do niej 

- motonita
- Posty: 286
- Rejestracja: 2007-05-05, 22:39
- GG: 2971759
- Moje maszyny: WSK M06B3 GIL, WSK M06B3 KOS, i 12 innych jednośladów
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Re: Ciągłe problemy.
USTAW ZAPŁON
a dymi ci z rury?
a dymi ci z rury?
Jak mnie pokur... ze klikam w dowolny link na tym forum a on nie otwiera sie w nowym oknie....
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Ciągłe problemy.
Być może masz krzywy prawy czop wału - to typowy objaw, niestety Cię nie pocieszę bo miałem kilka takich silników i zawsze albo łożyska albo wał - jak debile młotkiem walą po wale to co się potem dziwić?porucznik_M_B pisze:jezeli przerwe sie ustawi tak jak w ksiazce to iskra jest bardzo slaba lub jej nie ma.. i motor nie odpala lub nie wkreca sie na obroty
- porucznik_M_B
- Posty: 99
- Rejestracja: 2007-06-10, 19:03
- Moje maszyny: M06B3 1980r
sv650S 1999r - Lokalizacja: Dwikozy
- Kontaktowanie:
Re: Ciągłe problemy.
a no wlasnie... nie wiadomo co am bylo z tym robione a motor ma 28lat a jak byl robiony remont silnika to tylko byly wymienione lozyska i oringi. Mam drugi silnik jeszcze z plombami to go przeloze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości