
po 1 - wał. korbowod ma luzy, przez co brzeczy jak skur****n. http://www.agmot.pl/foto/2083.jpg to jest org korbowod warto go kupic i dac stary wal i ta korbe do jkaiegos zakladu w rzeszowie(z okolic jestem) zeby mi zregenerowali? czy moze kupic z agmotu nowy wał za 170zl?. po 2-łożyska. kupować w AGMOCIE tanie łozyska za 5zl czy drogie za prawie 15zl za jedno? po 3-simmeringi. moga byc takie jakie sa w agmocie?http://www.agmot.pl/sklep.php?k=37&cz=7? czy jkaies specjalne zamawiac np z allegro? po 4- tulejki w skrzyni. jeśli moje stare nie beda mialy luzow z wałkami, to ich nie wymieniać? jesli jednak luzy będą miały, to moga byc z agmotu?http://www.agmot.pl/sklep.php?k=37&cz=8po 5- remontu skrzyni (oprocz mozliwych tulejek, simmera i lozysk) nie przewiduje, bo biegi działają ok.po 6- tarcze sprzegłowe. na co mam zwracac uwage jak bede kupował? przedkladki blaszane tez musze kupowac?
co jeszcze musze kupic na remont silnika, ktory w maju uruchowmilem po 15 latach stania w szopie? wiem ze jeszcze uszczelki, ale na kartery i kape kupie gambitowe:) jeszcze silikon, reszta uszczelek i ... ? co? prosze p[isac o wszystkim co zwiazane z moimi pytaniami jak i niekoniecznie. jesli komus sie chce, to prosze piszcie tez na co mam uwazac przy rozbieraniu i skladaniu slinika. przepraszam ale bede robil to 1 raz w zyciu i nie chce spartolic i zeby nie uszkodzic silnika i zeby nie rozpolawiac potem 2 raz. tyle. z gory dziekuje
edit
aha i zapomnialem calkowicie o ukladzie tlokowym. a wiec: cylinder nominal, nie ma progu. pierscienie wymienone w maju od tego czasu zrobione kilka kilometrow bo wsk chodzi jakby nie mogla, od czasu do czasu przepalana. i jeszcze 1 pytanie- co kwalifikuje tłok do wymiany oprocz zatarcia(glebokich zadziorow, rys itp)
edit2
jeszcze sobie przypomnialem o lancuszku sprzeglowym, jesli stary sie nie bedzie nadawal to mam jakis nowy, chyba z epoki, co ma kilkanascie lat juz pewnie, jak nie iwecej, w pudelku z napisem ROMET.