Pare drobnych pytań
- Fuga
- Posty: 78
- Rejestracja: 2008-12-29, 14:23
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 Mo6b3, mz etz 251 .91r.mz etz 150 91r.
- Lokalizacja: Klonowa (Sieradz)
- Kontaktowanie:
Pare drobnych pytań
Witam ma parę pytań na temat wsk 125;
1.Z której strony zakłada się zimeringi we amortyzatorach przednich
2.jak zabezpieczyć koszyczek sprzęgłowy aby nie wypadały te zabezpieczenie chodzi mi od strony tego trybu bo kupiłem nowe ale i tak spada jak przekręcę trybem
3,co sądzicie o tym wale bo mój już ma potężne luzy http://allegro.pl/item512556455_wsk_125 ... ginal.html" target="_blank
4.Gdzie i u kogo można kupić oryginalne platynki do wsk 125 za pomoc będę wdzięczny pozdrawiam......
1.Z której strony zakłada się zimeringi we amortyzatorach przednich
2.jak zabezpieczyć koszyczek sprzęgłowy aby nie wypadały te zabezpieczenie chodzi mi od strony tego trybu bo kupiłem nowe ale i tak spada jak przekręcę trybem
3,co sądzicie o tym wale bo mój już ma potężne luzy http://allegro.pl/item512556455_wsk_125 ... ginal.html" target="_blank
4.Gdzie i u kogo można kupić oryginalne platynki do wsk 125 za pomoc będę wdzięczny pozdrawiam......
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: Pare drobnych pytań
Ten wał to jest współczesny - nie kupuj bo to chiński badziew lepiej oddaj oryginalny do regeneracji.
A co do platynek to sprawdź na http://www.skuterdebica.hg.pl" target="_blank
A co do platynek to sprawdź na http://www.skuterdebica.hg.pl" target="_blank
- Fuga
- Posty: 78
- Rejestracja: 2008-12-29, 14:23
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 Mo6b3, mz etz 251 .91r.mz etz 150 91r.
- Lokalizacja: Klonowa (Sieradz)
- Kontaktowanie:
Re: Pare drobnych pytań
A można gdzieś kupić nowy wał oczywiście oryginał
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: Pare drobnych pytań
musisz szukać na allegro, już dawno widziałem do 125-tki nowy wał ZMD...
plantynki na skuterze z Dębicy są chyba takie same jak w sklepach, czyli badziewie
plantynki na skuterze z Dębicy są chyba takie same jak w sklepach, czyli badziewie
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Re: Pare drobnych pytań
U mnie w sklepie do 31-06 są orginalne platynki. Niestety nie ma do 31-05 co mnie bardzo martwi...plantynki na skuterze z Dębicy są chyba takie same jak w sklepach, czyli badziewie
Jeżdżę motocyklem WSK
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: Pare drobnych pytań
to świetnie poprostu
po ile są ?
po ile są ?
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Re: Pare drobnych pytań
Ponad 9 zł, nie pamiętam dokładnie ale mniej niż dycha.po ile są ?
Jeżdżę motocyklem WSK
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
- Fuga
- Posty: 78
- Rejestracja: 2008-12-29, 14:23
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 Mo6b3, mz etz 251 .91r.mz etz 150 91r.
- Lokalizacja: Klonowa (Sieradz)
- Kontaktowanie:
Re: Pare drobnych pytań
A może wie kto co z tym 1 i 2 pytaniem bo mi szczególnie na nich zależy
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: Pare drobnych pytań
simmeringi zakłada się sprezynkami do środka
co do 2 pytania, nie dziw sie że jest to wszystko do kitu bo kupiłeś prywaciarskie
na Twoim miejscu kupił bym org. nawet uzywane
co do 2 pytania, nie dziw sie że jest to wszystko do kitu bo kupiłeś prywaciarskie
na Twoim miejscu kupił bym org. nawet uzywane
- Fuga
- Posty: 78
- Rejestracja: 2008-12-29, 14:23
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 Mo6b3, mz etz 251 .91r.mz etz 150 91r.
- Lokalizacja: Klonowa (Sieradz)
- Kontaktowanie:
Re: Pare drobnych pytań
Serdeczne dzięki za pomoc o to mi chodziło
- Lopez_92
- Posty: 79
- Rejestracja: 2008-08-31, 20:58
- GG: 9912702
- Lokalizacja: Pilawa East Side
Re: Pare drobnych pytań
Ja coś słyszałem że te wały chińskie są całe wypełnione metalem czyli te nasze krajowe są puste w środku że tak to ujmę i jest dana blacha dzięki temu wał jest lekki a chinol jest ciężki i dlatego nie opyla się go kupywać
MoTór nie umiera nigdy!-MoTór jest wieczny!
- Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Pare drobnych pytań
Wręcz przeciwnie.Wały produkcji ZMD są cięższe niz ich dalekowschodnie odpowiedniki.Użytkuje wał Okinoi od początku byłego sezonu i zauważyłem poprawę przy "wkęcaniu się na obroty".Co do wytrzymałości wału mogę jedynie dodać,że po przebiegu 5000 km nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów.
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: Pare drobnych pytań
byłem ostatnio w sklepie i gadałem sobie z gościem, zobaczyłem wał, obok cylinder, gaźnik i wiele innych do 125. pytam sie co to za wał a on gada że do trójki, ja sie pytam co to za zaślepka a on gada że te przeciwwagi nie mają blach i są poprostu całością, ze są cięższe od tych z blachami.ciekawe ile cięższe... skoro sam metal
ja mam taki wał jak Anzel i również nie narzekam
jeszcze mu powiedziałem specjalnie że kupiłem nowy żeliwny cylek z allegro żeby wiedział co to lepsze a nie syf chiński wciska
pozdr.
(PS: powiedziałem gosciowi że kupuje czwórke to mówił żebym tego nie kupował bo on miał sam dwie i ciągle sie psuły, mówił że moze mi sprzedać skrzynie w razie czego bo ma tego coś tam pare hehe )
ja mam taki wał jak Anzel i również nie narzekam
jeszcze mu powiedziałem specjalnie że kupiłem nowy żeliwny cylek z allegro żeby wiedział co to lepsze a nie syf chiński wciska
pozdr.
(PS: powiedziałem gosciowi że kupuje czwórke to mówił żebym tego nie kupował bo on miał sam dwie i ciągle sie psuły, mówił że moze mi sprzedać skrzynie w razie czego bo ma tego coś tam pare hehe )
- man on the WSK
- Posty: 295
- Rejestracja: 2007-12-09, 22:09
- Moje maszyny: M06B3 1985
DUDEK 1976
KOBUZ 1979
KOBUZ 1983 - Lokalizacja: Iwonicz-Zdrój
- Kontaktowanie:
Re: Pare drobnych pytań
Ja też ostatnio będąc w sklepie powiedziałem gościowi że sobie chce kupić WSK 175.Powiedział mi tylko że skrzynia sie szybko sypie.Ale części w sklepie w 90% procentach są oryginalne (do 175).Do 125 są tylko prostowniki.reszta jest prywaciarska albo chińska.Nie ma nawet korbowodów ZMD , a chciałem dać 2 oryginalne wały do regeneracji.
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: Pare drobnych pytań
a skąd wiesz że mają oryginalne części ?
no to nie musisz wymieniać korbowodu.wystarczy łozysko w łbie i tulejke w główce i masz og. korbe jeżeli jest dobra.
pozdr.
no to nie musisz wymieniać korbowodu.wystarczy łozysko w łbie i tulejke w główce i masz og. korbe jeżeli jest dobra.
pozdr.
- aronek
- Posty: 84
- Rejestracja: 2008-06-26, 20:05
- GG: 8427339
- Lokalizacja: Pstrągowa
Re: Pare drobnych pytań
skoro tak mówisz Mateusz, to po co kupowoac kpl. za ~65zl, skoro mozna kupic lozysko za 20 zl i ewentualnie tulejke korbowodu i jechac dalej? jak sprawdzic czy korbowod nie juz nie nadaje? pewnie jak lozyskjo ma w nim luz, ale zeby to sprawdzic to trzeba miec nowe lozysko i wyjęty korbowód.
mam jeszcze pytanie co do prawego czopa- w jaki sposob jest on mocowany w wale? na jakims wieloklinie czy jest on okrągły i wprasowany w wał? dlaczego on mi sie przestawił? mozna to jakos naprawic?
mam jeszcze pytanie co do prawego czopa- w jaki sposob jest on mocowany w wale? na jakims wieloklinie czy jest on okrągły i wprasowany w wał? dlaczego on mi sie przestawił? mozna to jakos naprawic?
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: Pare drobnych pytań
łozyska nie kupisz za 20zł. no poprostu gdy wał ma juz spore luzy to dajesz do wymiany łozysko i oczywiście tulejke
jeżeli korba jets krzywa to do wymiany.tak to czasami bywa że sie przestawia
sam nie wiem jak one są mocowane, chyba prasowane jak piszesz.
jeżeli korba jets krzywa to do wymiany.tak to czasami bywa że sie przestawia
sam nie wiem jak one są mocowane, chyba prasowane jak piszesz.
- aronek
- Posty: 84
- Rejestracja: 2008-06-26, 20:05
- GG: 8427339
- Lokalizacja: Pstrągowa
Re: Pare drobnych pytań
no tak, ale ta koncówka co wchodzi w wal jest taka sama jak to co wystaje, czyli wszysciutko okrągłe, czy ma jakies kliny? a korba to jakim cudem sie ma niby skrzywic? trzeba pamietac tez o tym, ze lozysko wspolpracuje bezposrednio z korbą, co naraza korbowod na zuzycie.
- Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Pare drobnych pytań
Korba o dziwo potrafi sie skrzywić.Nie widzialem nigdy takiego elementu ale kilkakrotnie słyszałem że zdarza się to w silnikach W2B,oczywiście może to być mit typu "awaryjny zapłon" czy "słaba skrzynia"
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości