Jest to raczej karter od W2A o czym świadczą owe kanaliki. W silniku W2A owszem 3 łożysko wału smarowane jest ze skrzyni biegów ale nie wyjaśnia to, dlaczego w tym karterze owe zaślepki są odpieczętowane, albo w ogóle nie były fabrycznie, są rozwiercone i wstawione zostały tulejki. Myśląc logicznie, coś po drodze do łożyska również było smarowane tymi kanalikami, tylko co?
Jak widać na mojej fotce, kanalik jest zaślepiony, drugiego nie widać ale też jest zaślepiony
To co zaznaczyłem na Andiego fotce, też jest dziwne, skoro ma być to karter od W2A.
Wydaje mi się, że może to mieć związek z rozrusznikiem, przeprowadzono może jakieś próby. Jak już domniemałem lata 60` były to czasu szybkiego postępu i rozwoju, powstał właśnie wtedy jak na tamte czasy w miarę nowoczesny silnik W2A.
Ten karter to dzieło sztuki, super że wpadł w dobre ręce, jest dowodem...