WSK Kobuz....(175mirek)
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK Kobuz....(175mirek)
Pochwal się jakie części wysłałeś do chromowania i ile Cię ta przyjemność będzie kosztowała??
- 175mirek
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 18:52
- GG: 1103489
- Lokalizacja: Kock
- Kontaktowanie:
Re: WSK Kobuz....(175mirek)
Hehe narazie to maaaaało wysłałem bo tyle tylko wymagało chromowania czyli: uchwyty pasażera,jarzma kierownicy,czapki spręzyn amorów tylnych i uchwyty kierunkowskazów tylnych(te 2 blaszane).Te duperele około 40-50zł mnie wyniosą....duzo...w przyszłosci do chromowania bedzie jeszcze kiera,pedał hamulca tylnego i chyba spręzyny amorów tylnych.
Motocykle to nie wszystko ale bez nich wszystko jest niczym...
- Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK Kobuz....(175mirek)
Nie wiem jak było w Kobuzie,ale np moja M21W2 na obręcze w chromie.Wygląda to bardzo elegancko (jeśli są czyste
) i jeśli chromowanie takich elementów byłoby drogie to może zastanów się nad zakupem 2 obręczy w chromie,kompletu szprych i oddaniu bębnów do polerki?? Wtedy masz nowiutkie koła i sądze że cena byłaby porównywalna z kosztem pochromowania starych obręczy.

""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®

- 175mirek
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 18:52
- GG: 1103489
- Lokalizacja: Kock
- Kontaktowanie:
Re: WSK Kobuz....(175mirek)
Koła będę malował bo malowane były w oryginale dam tylko nowe oponki oryginalne i wypoleruje troche bębny.I tak pozatym to umyłem wczoraj cylinder 

Motocykle to nie wszystko ale bez nich wszystko jest niczym...
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: WSK Kobuz....(175mirek)
szkoda że w WSKach gdzieś chyba od 78r. nie chromowali już obręczy kół 
a tak to fajnie że według org. oponki i nawet malowanie kół
tylko szkoda że lakier niebieski zamiast jak było org
pozdr

a tak to fajnie że według org. oponki i nawet malowanie kół

tylko szkoda że lakier niebieski zamiast jak było org

pozdr

- Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK Kobuz....(175mirek)
W mojej M21W2 faktycznie czerń jest bardzo szykowna,wspaniale komponuje się z wyżej wymienionymi obręczami.Ale przecież gdyby świat składał się z samych czarnych jak smoła wuesek,byłoby nudno 

""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®

- piotrek7533
- Posty: 286
- Rejestracja: 2008-02-14, 17:25
- GG: 8916094
- Moje maszyny: WSK M06B3 125 1981r
MZ ETZ 250 1983r
Polonez Caro 1.4GLI - Lokalizacja: Jarosław\Mielec
- Kontaktowanie:
Re: WSK Kobuz....(175mirek)
Mi się podoba ten lakier,koła odmalować boczki i będzie elegancko 

- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK Kobuz....(175mirek)
Na szczęście moja wiesia była od początku w kolorze żółtym albo pomarańczowym (zmienił się ze starości) więc planuje boczki i bak pomalować na taki kolor Anzelm chyba podawał kod takiego koloru
Jeszcze miałem ten rarytas że błotniki i przednie koło były chromowane lecz niestety z chromu koła przedniego nic nie zostało ;/
Na błotnikach widać wżery ostatnio wziąłem polerkę i pastę tą co do aluminium i nawet się trochę wypolerował błotnik (strasznie się filc grzał:P) z daleka ładnie się świeci ale niestety z bliska widać dziurki.
Obecnie nie stać mnie na nowe chromy obu błotników bo to wyniosło by pewnie koło 500-600 zł jak chromowanie samej felgi jak ktoś pisał kosztuje coś ponad 150 zł ;] a błotniki maja o wiele większą powierzchnie
Myślę że jak ten stary chrom będzie wyglądał nie za fajnie to drugi komplet błotników który posiadam pomaluje na biało:)
Co do koła przedniego i tylnego to myślę że dobrym rozwiązaniem będzie właśnie wymalowanie (proszkowe albo akrylem do alufelg) + polerowanie piasty oraz wymiana wszystkich szprych.
Jeszcze jedno wie morze ktoś jakim rozpuszczalnikiem najlepiej zedrzeć ten świetny chrom w sprayu ;/ bo jak byłem młody i głupi to pomalowałem nim właśnie błotniki rurę i koła ;/ a teraz nie mogę doczyścić Rozpuszczalnik uniwersalny nie radzi sobie z nim ;/ (chyba ktoś usunął temat z tym chromem w sprayu bo nie mogę go znaleźć;/)
Jeszcze miałem ten rarytas że błotniki i przednie koło były chromowane lecz niestety z chromu koła przedniego nic nie zostało ;/
Na błotnikach widać wżery ostatnio wziąłem polerkę i pastę tą co do aluminium i nawet się trochę wypolerował błotnik (strasznie się filc grzał:P) z daleka ładnie się świeci ale niestety z bliska widać dziurki.
Obecnie nie stać mnie na nowe chromy obu błotników bo to wyniosło by pewnie koło 500-600 zł jak chromowanie samej felgi jak ktoś pisał kosztuje coś ponad 150 zł ;] a błotniki maja o wiele większą powierzchnie

Myślę że jak ten stary chrom będzie wyglądał nie za fajnie to drugi komplet błotników który posiadam pomaluje na biało:)
Co do koła przedniego i tylnego to myślę że dobrym rozwiązaniem będzie właśnie wymalowanie (proszkowe albo akrylem do alufelg) + polerowanie piasty oraz wymiana wszystkich szprych.
Jeszcze jedno wie morze ktoś jakim rozpuszczalnikiem najlepiej zedrzeć ten świetny chrom w sprayu ;/ bo jak byłem młody i głupi to pomalowałem nim właśnie błotniki rurę i koła ;/ a teraz nie mogę doczyścić Rozpuszczalnik uniwersalny nie radzi sobie z nim ;/ (chyba ktoś usunął temat z tym chromem w sprayu bo nie mogę go znaleźć;/)
- Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK Kobuz....(175mirek)
Spróbuj acetonem lub benzyną ekstrakcyjną.Jeśli inna chemia zawiedzie pozostaje opalarka i skrobak 

""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®

- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK Kobuz....(175mirek)
bede sie meczyl bo normalnie szok ;/ takie sie zrobilo twarde ze nie chce zlazic a jak biore rozpuszczalnikiem to sie troche rozpuszcza i robi sie taka biala maz ktora pozniej po wyparowaniu rozpuszczalnika zasycha jak lakier ;/ masakra normalnie ;p
Dzienx za pomoc
Dzienx za pomoc

- 175mirek
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 18:52
- GG: 1103489
- Lokalizacja: Kock
- Kontaktowanie:
Re: WSK Kobuz....(175mirek)
Nowe foty...w poniedziałek zajme sie przygotowywaniem kół do malowania i zakładaniem częsci które przyjdą od chromowania. 







Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Motocykle to nie wszystko ale bez nich wszystko jest niczym...
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK Kobuz....(175mirek)
a jak tam podstawka udało Ci się ją naprostować
moja to wogóle porażka bo była już kilka razy spawana na dole bo się ułamała i jeszcze z jednej strony mi łańcuch wypiłował dziurę ;p
Widzę że fajnie dorobiłeś sobie filtr od malucha + dodatkowa skrzyneczka na jakieś narzędzia albo olej do benzyny bardzo fajne rozwiązanie
a jak z instalacją przerabiałeś coś ją na 12 V?

Widzę że fajnie dorobiłeś sobie filtr od malucha + dodatkowa skrzyneczka na jakieś narzędzia albo olej do benzyny bardzo fajne rozwiązanie

a jak z instalacją przerabiałeś coś ją na 12 V?
- 175mirek
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 18:52
- GG: 1103489
- Lokalizacja: Kock
- Kontaktowanie:
Re: WSK Kobuz....(175mirek)
Instalacja będzie pełne 12V ale narazie mam pradnice 6V i musze sie zaopatrzec w 12V ale kapuchy brak...stopki jeszcze nie prostowałem
Motocykle to nie wszystko ale bez nich wszystko jest niczym...
- shlmatis
- Posty: 156
- Rejestracja: 2007-12-12, 12:39
- GG: 12412133
- Lokalizacja: Świniarsko / Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: WSK Kobuz....(175mirek)
Fajnie Ci idzie renowacja tej wski.
Kolor mi sie podoba jak i zresztą to co z tą wueską robisz. ja bym tylko wszystkie chromy na raz wysłał bo później jest dużo roboty przy ponownym rozbieraniu, a poza tym musisz dwa razy za transport płacić.
Proądnicy nie musisz wymieniać. Wystarczy że przelutujesz kable od tych cewek. Gdzieś to było opisane na forum. Poszukaj!!
Kolor mi sie podoba jak i zresztą to co z tą wueską robisz. ja bym tylko wszystkie chromy na raz wysłał bo później jest dużo roboty przy ponownym rozbieraniu, a poza tym musisz dwa razy za transport płacić.
Proądnicy nie musisz wymieniać. Wystarczy że przelutujesz kable od tych cewek. Gdzieś to było opisane na forum. Poszukaj!!
Grono motorków rośnie jak na drożdżach 
Ekipa Południe

Ekipa Południe
- 175mirek
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 18:52
- GG: 1103489
- Lokalizacja: Kock
- Kontaktowanie:
Re: WSK Kobuz....(175mirek)
Fajnie ze wam sie podoba.Nie moge wszystkiego na raz wysłac bo nie wyrabiam z pieniędzmi i to co narazie jest ok zostawie a na wiosne sie pochromuje.Szukałem schematu juz dawno i znalazłem więc bede sie brał za przelutowanie kabli.Częsci od chromowania narazie nie wracają i robota sie opóźni ale w międzyczasie felgi będe robił.
Motocykle to nie wszystko ale bez nich wszystko jest niczym...
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 2008-04-04, 15:25
- Lokalizacja: garwolin
- Kontaktowanie:
Re: WSK Kobuz....(175mirek)
mi też sie podoba i super rozwiązanie z tym filtrem a jak mozesz to zdradź tajemnice co to za puszka z czego ją zaadaptowałeś??? dodatkowy schowek sie przyda a filtr od malucha pewnie lepiej spełni zadanie niż oryginał. Dlaczego chcesz przerabiać na 12V??
- shlmatis
- Posty: 156
- Rejestracja: 2007-12-12, 12:39
- GG: 12412133
- Lokalizacja: Świniarsko / Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: WSK Kobuz....(175mirek)
12v lepiej chodzić będzie (tak sądzę) i już teraz prościej o dostęp do 12v aku i tak dalej, ale nie wiem jaki jest sens głębszy tego. Zdradzisz? 

Grono motorków rośnie jak na drożdżach 
Ekipa Południe

Ekipa Południe
- 175mirek
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 18:52
- GG: 1103489
- Lokalizacja: Kock
- Kontaktowanie:
Re: WSK Kobuz....(175mirek)
Puszka jest chyba po utwardzaczu do lakieru albo po czyms takim.Pójde później sprawdze co to było.Filtr od malacza jest papierowy więc wyłapie wszystkie syfy a oryginał zajmował duzo miejsca i nie filtrował prawie wcale.Instalacje robie na 12V bo jest wydajniejsza i lepiej dostac aq i żarówki 12V niż 6V bo mało gdzie takie są.Dzisiaj biore sie chyba za koła.A i kierunkowskazy będę polerował i pozakładam.Także dzis nie mam wolnego dnia dlatego nie poszedłem do szkoły bo udawałem ze mnie brzuch boli
a tymczasem idę do Kobuza 


Motocykle to nie wszystko ale bez nich wszystko jest niczym...
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK Kobuz....(175mirek)
Z tym filtrem to całkiem ciekawy pomysł. Jednak problem w tym, że jest to filtr suchy. Do jazdy w zapylonym terenie polecałbym jednak filtry mokre (zauważcie, że niemal wszystkich modelach z silnikiem S01, serwisówki nakazują nasmarowanie filtra olejem). W HD już w latach 40 zaczęto stosować takowe filtry 

- 175mirek
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 18:52
- GG: 1103489
- Lokalizacja: Kock
- Kontaktowanie:
Re: WSK Kobuz....(175mirek)
No nareszcie!!!Kobuz odpalony.Nagrałem filmik ale mało słychac i mało widac i nie wyraźnie bo telefonem...jak ją odpalałem to nie miał mi kto kierownicy trzymac bo uchwyty do chromowania poszły i nie wracają
więc zawołałem brata zeby gazu dodawał i odpaliła.Jednak jest jedno ALE jak zwykle...cos sie tłucze w cylindrze...ale co?Wał nowy łozyska i sworzeń tłokowy tez,tłok nowy jak i pierscienie ale jest wyczuwalny próg na cylindrze i moze to tłok o niego zawadza i dzwoni?Dodam ze mam cylek od starszej wsk bez tych wyciszen.Moze to przez niego?Czy szlif cylindra pomoze?Pomóżcie jak mozecie i powiedzcie co to moze byc.

Motocykle to nie wszystko ale bez nich wszystko jest niczym...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości