Tematy nie pasujące do pozostalych dzialów
-
KoSzU
- Posty: 666
- Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
- GG: 8813802
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KoSzU » 2009-03-09, 21:29
Jeśli nie w tym dziale to sorki ale chodzi mi o wyciek oleju przez dziwne miejsce
Czy jest możliwe że cieknie tędy (gdzie indziej niema mokro) jak to uszczelnić proszę o pomoc dodaje fotkę na której jest wszystko zaznaczone
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b23 ... d8f3b.html" target="_blank
a jeszcze jedno fotka zapożyczona z aukcji allegro
Proszę o pomoc i z góry dzięki

-
175mirek
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 18:52
- GG: 1103489
- Lokalizacja: Kock
-
Kontaktowanie:
Post
autor: 175mirek » 2009-03-09, 21:33
Jeśli cieknie Ci w tamtym zaznaczonym miejscu to uszczelnij to sylikonem(i tak tego nie widać) albo bardziej profesjonalnie zalutuj cyną w koło.
Motocykle to nie wszystko ale bez nich wszystko jest niczym...
-
KoSzU
- Posty: 666
- Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
- GG: 8813802
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KoSzU » 2009-03-09, 21:41
Dzięki chyba za cynuje
Dobry pomysł
a może jakieś jeszcze bo wątpię by sylikon to dobrze trzymał może kupić luty do aluminium i zatopić to podobnie jak cyną??
Dodano:
O niema już takich rzeczy na allegro

Chodzi o luty
-
wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wujcio » 2009-03-09, 21:53
wg mnie powinieneś wyciągnąć tą zaślepkę (bo raczej siliokon dużo tu nie pomoże) i wbić nową lub tą tylko na hermetyku
Ta zaślepka specjalnie ma wybrzuszenie (wygląda jak kapelusz) że wkładasz ją lekko w otwór ale uderzając młotkiem przez pręt w jej środek sama się rozszerza uszczelniając
-
ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ŻbiKu » 2009-03-10, 10:41
Ja zawsze po złożeniu silnika obracam silnik na boku i zalewam to miejsce hermetykiem (na zaślepkę oczywiście).
-
Wojtek
- Posty: 958
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wojtek » 2009-03-10, 15:37
Zaślepki są w sprzedaży. Można ją wymienić na nową.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
-
wielki94
- Posty: 58
- Rejestracja: 2008-10-19, 16:15
- GG: 0
- Lokalizacja: Świdnik
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wielki94 » 2009-03-10, 15:51
poxipolem

Wole wueske pchać niż skuterem jeździć
-
ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ŻbiKu » 2009-03-10, 16:06
No są, ale ja wole nie ryzykować chlapaniem oleju będąc kilkadziesiąt kilometrów od domu, wole dmuchnąć na zimne i uszczelnić to wcześniej. A skoro uszczelniam to i nie muszę kupować nowych zaślepek. Poxipol też będzie dobry do tego celu.
-
rykun
- Posty: 368
- Rejestracja: 2007-11-22, 19:39
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 175
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rykun » 2009-03-10, 19:38
Najlepsze wyjście to zrobić nową tulejkę wałka pośredniego która będzie z jednej strony zaślepiona jak np. w starszych jawach. Jeśli silnik jest już złożony to pozostają różnego rodzaju kleje. Desperat może naspawać kawałek alu, ale nie wiem jak później wyjmie tulejkę.
-
KoSzU
- Posty: 666
- Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
- GG: 8813802
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KoSzU » 2009-03-10, 19:43
Zostaje mi tylko zakleić czymś bo silnik jest już w ramie dzięki za wszystkie rady

-
pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawel15 » 2009-03-10, 19:59
175mirek pisze:zalutuj cyną w koło.
Sory za głupie pytanie- ale czy do takiego zalutowania wystarczy zwykła lutownica? I czy wystarczy do tego zwykła cyna?
-
KoSzU
- Posty: 666
- Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
- GG: 8813802
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KoSzU » 2009-03-10, 21:03
Potrzebna była by cyna w laskach i lutownica najlepiej nie pistoletowa ze 100W by dobrze aluminium rozgrzać

-
LukaSS
- Posty: 54
- Rejestracja: 2009-01-09, 23:01
- GG: 6429228
- Lokalizacja: Biała Podl.Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LukaSS » 2009-03-10, 21:11
Spawanie, lutowanie... tak się rodzą patenty młodych inżynierów....

!!! Yamaha XTZ 750 Super Tenere !!!
-
maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r.
- Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
-
Kontaktowanie:
Post
autor: maykii » 2009-03-10, 21:13
KoSzU Zalej to Hermeticiem

Nie wiem czy oryginalnie było to zalewane bo przy silniku który miał przejechane 3 000km było zalane ;]
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem".

-
ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ŻbiKu » 2009-03-11, 16:11
Użyj Hermetyku spawanie to złe rozwiązanie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości