-
KoSzU
- Posty: 666
- Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
- GG: 8813802
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KoSzU » 2009-04-11, 14:31
Pasek zakleił bym w sposób taki że nakleił bym okleiny czarnej w sposób taki jak na fotce.

Co do kraterów nie mam pojęcia

ale jeśli to nie przeszkadza to poco to robić

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wujcio » 2009-04-11, 14:34
ja bym tych karterów nie ruszał bo wgniecenie nie jest duże.
Widać że ktoś wyciągał cylinder robiąc dźwignię o karter ja też tak uszkodziłem sobie kartery i to oba tak to jest jak się nie pomyśli zanim się coś robi ;/
-
pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawel15 » 2009-04-11, 15:03
Niezły sposób z tym paskiem
KoSzU 
. Postaram się coś takiego na dniach zrobić

. A co do karterów to mi się wydaje, że mogło na nie coś spaść ciężkiego gdyż tylko jeden karter ma wgniecenie. Podejrzewam, że to sprawka byłego właściciela-kartery zostały odratowane od przetopu

.
-
jarek
- Posty: 305
- Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
- GG: 7482920
- Moje maszyny: WSK M06-64
- Lokalizacja: Oława/Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jarek » 2009-04-11, 18:21
Ja miałem coś podobnego u siebie a że nie zależało mi na karterach (do były nie do pary) to naprawiłem za pomocą młotka i nic nie pękło ani nic się nie ukruszyło. Może po podgrzaniu by łatwiej poszło, ale jak wspominali nie wygląda to zbyt poważnie tak więc dał bym sobie spokój ale decyzja należy do ciebie

-
pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawel15 » 2009-04-11, 18:44
Chce zrobić, żeby było ok i żeby dobrze to wyglądało

. Także dobrze by było jak bym to wyprostował.
-
soldyy
- Posty: 23
- Rejestracja: 2007-08-09, 13:01
- GG: 9964220
- Lokalizacja: Garbów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: soldyy » 2009-05-02, 20:59
Raczej tego nie wyprostujesz. Podgrzewanie nie wchodzi w grę. Aluminium przy podgrzaniu palnikiem utlenia się w takim tępie, że z karterów wyjdzie ci siateczka

Proponuje zostawić w spokoju, przecież to nie przeszkadza w znacznym stopniu. Chyba, że w skrzyni biegów coś trze.
-
pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawel15 » 2009-05-03, 12:49
soldyy pisze:Proponuje zostawić w spokoju, przecież to nie przeszkadza w znacznym stopniu. Chyba, że w skrzyni biegów coś trze.
Nie wiem czy trze bo nie sprawdzałem- kartery leżą u mnie w szafce

.
-
rutkowski
- Posty: 220
- Rejestracja: 2008-03-25, 11:25
- GG: 9296900
- Moje maszyny: FSM 126 BIS '89
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rutkowski » 2009-05-04, 20:23
Przy tak niewielkim wgnieceniu nic nie ma prawa obcierać
-
shlmatis
- Posty: 156
- Rejestracja: 2007-12-12, 12:39
- GG: 12412133
- Lokalizacja: Świniarsko / Nowy Sącz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: shlmatis » 2009-05-06, 21:38
Takie wgniecenie nie powinno przeszkadzać, bo tryby w skrzyni biegów mają przecież "dużo" miejsca między karterem, a trybem, a poza tym jak troszeczke jby ocieralo to chyba lepiej by było przyszlifować karter od środka niż go prostować bo mógł by pęknąć. Jeżeli to wgniecenie nie powoduje rozszczelnienia to według mnie nie trzeba tgo ruszać
Grono motorków rośnie jak na drożdżach
Ekipa Południe
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości