
1.Prezentowany amortyzator zostanie rozebrany i złożony ponownie w nieco innej specyfikacji.Wkrętak płaski przydaje się do wydłubywania półpierścieni,ale można to dużo prościej zrobic ręcznie.

2.Naciskamy czarną szklankę w dół i bezproblemowo usuwamy półpierścienie.

3.Zdejmujemy czarną szklankę,wyjmujemy sprężynę a na końcu dolną chromowaną szklankę.Żaden z tych elementów nie jest już przymocowany i daje się wyjąc bez problemu.

4.Na zdjęciu widzimy obie szklanki,sprężynę oraz zespół tłumiący.W razie potrzeby rozkręcamy go i wymieniamy olej wraz z uszczelnieniami.Mile widziana jest odnowa powłoki lakierniczej w stopie amortyzatora,ponieważ jest to częsc,która po przeróbce będzie widoczna przez sprężynę.

5.Na zespół tłumiący nakładamy sprężynę.Chromowany element podnosi estetykę całego amortyzatora.

6.Na sprężynę nakładamy od góry DOLNĄ chromowaną szklankę.

7.Naciskając chromowaną szklankę montujemy półpierścienie zabezpieczające.Trzeba uważac aby pierścienie nie wpadły do środka sprężyny.

8.Kompletny amortyzator po przeróbce gotowy do zamontowania w motocyklu.Naturalnie w moim przypadku przewiduje malowanie kompletnego zespołu tłumiącego oraz chromowanie szklanek o sprężyn

