Demontaż tulei dystansowej
Demontaż tulei dystansowej
Witam mam takie pytanie.w lewej stronie wału wsk 175 jest zębatka a za tą zębatką jest coś takiego okrągłego,jak to ściągnąć?????
- mateusz 46
- Posty: 231
- Rejestracja: 2009-05-05, 20:55
- Moje maszyny: rm 125
- Kontaktowanie:
- Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: ściąganie z wału....
Słynna tulejka dystansowa.Temat wielokrotnie poruszany na forum,wystarczy poszukac.Moim zdaniem do zamknięcia.
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®

- adasiek185
- Posty: 282
- Rejestracja: 2008-07-27, 15:52
- GG: 0
- Lokalizacja: Okolice Zgorzelca
- Kontaktowanie:
Re: ściąganie z wału....
Ja to ściągałem dwuramiennym. Bo trójramienny się nie mieścił
Wiele serc, jedno bicie, WSK ponad życie!
- Magnum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2008-06-20, 20:49
- GG: 8098788
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: ściąganie z wału....
Dokładnie jak napisał poprzednik, trójramienny nie podchodzi. Ja wybiłem simmering z karteru, tak, że wał z zabezpieczeniem i łożyskiem miałem po za karterem. Następnie rozciąłem małą piłką simmering i już miałem większe pole do popisu. Po zdjęciu simmeringu trójramienny powinien podejść, aczkolwiek nie jestem pewien. Bo do samego końca ściągałem dwuramiennym.
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: ściąganie z wału....
ja dziś bez problemu zdjąłem ten dystans dwuramiennym ściągaczem z giełdy za 30 zł (mam w nim komplet 3 rodzajów ramion nasuwanych na profil)
- Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: ściąganie z wału....
Wojtek opisał kiedyś fajny sposób mianowicie używamy ściągacza, którego łapy zmieszczą się w przestrzeni karteru. Naciągamy śrubę do oporu. Oczywiście pamiętajcie o wsadzeniu kulki między czop wału a śrubę ściągacza. Kiedy śrube dociągniemy na maxa pukamy młotkiem od góry w śrubę. Potem wkładamy kawałek płaskownika między karter a tulejkę i pukamy w płaskownik. Obracamy wał i po przeciwnej stronie od miejsca w którym podważaliśmy ją operację powtarzamy. Następnie dociągamy śrubę ściągacza. Jeżeli nie da rady to podważamy dalej. Należy zwrócić szczególną uwagę żeby nie zniszczyć nigdzie karteru bo najmniejszy zadzior przy wlocie gniazda simmeringu spowoduje, że nasz silnik będzie nieszczelny. Każdy zadzior w tym miejscu należy spiłować małym pilnikiem. Ja używam przerobionego ściągacza do końcówek drążków kierowniczych.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości