Problem
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 2009-05-14, 21:44
- GG: 12656609
- Lokalizacja: Kozłówka
- Kontaktowanie:
Problem
Witam. Kilka dni temu zmuszony byłem do wymiany sprężyny od kopniaka w mojej wsc, przy okazji wymieniłem simmeringa od strony zapłonu bo ciągneła tamtędy lewe wiatry. Przed tym gdy rozebrałem silnik, wsk sprawowała się prawie doskonale, oprócz tego że trudno było ustawić wolne obroty. Teraz gdy odpalam silnik, wcale nie idzie ustawić wolnych obrotó, poprostu motocykl gaśnie, jakby zalewało mu świece, na średnich i wysokich chodzi bardzo ładnie. Próbowałem regulować gaźnik, ale z miernym skutkiem, zmieniałem położenie iglicy, zapłon również ustawiałem na wszelakie sposoby, ale dalej jest to samo. Już kompletnie niemam pojęcia co może z nią być, czyżby Pegaz tak z dnia na dzień wyzionął ducha?
- wueskajarka
- Posty: 314
- Rejestracja: 2007-08-01, 22:37
- GG: 5298596
- Lokalizacja: G O R Z Ó W
- Kontaktowanie:
Re: Problem
Za wolne obroty odpowiada poziom paliwa w komorze gaźnika. Sprawdź w pierwszej kolejności.
Nie chcę kotka, nie chcę pieska - radość sprawi mi ... WUESKA !!
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 2009-05-14, 21:44
- GG: 12656609
- Lokalizacja: Kozłówka
- Kontaktowanie:
Re: Problem
Poziom paliwa w komorze również ustawiałem, marny dało to skutek, jeszcze jutro popróbuję, dodam iż motocykl bardzo dymi, bynajmniej nie z powodu zbyt dużej ilości oleju w mieszance, ale prawodopodnie ze zbyt bogatej mieszanki, dzisiaj zmieniłęm iglicę, i ustawiłem ją na 4 rowku od góry, i jakby dymienie ustało.
- Kapiii
- Założyciel
- Posty: 601
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
- GG: 2256655
- Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250 - Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: Problem
Sprawdź uszczelniacz od strony sprzęgła.
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 2009-05-14, 21:44
- GG: 12656609
- Lokalizacja: Kozłówka
- Kontaktowanie:
Re: Problem
Raczej odpada, uszczelniacz wygląda w miarę dobrze, benzyny w oleju nie zauważyłęm, a mieszanka w skrzyni korbowej tez jest czysta, nie widać w niej oleju, świeca również nie jest zaolejonaKapiii pisze:Sprawdź uszczelniacz od strony sprzęgła.
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Problem
wyglądać może dobrze ale całkiem możliwe że ma gdzieś pęknięcie...
Spróbuj odkręcić tłumik może masz zatkany....
Spróbuj odkręcić tłumik może masz zatkany....
- Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Problem
Warto także sprawdzic szczelnosc dolotu.zwykle pomiędzy gaźnikiem a króccem jest paskudna szpara.
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®

- Tukan
- Posty: 386
- Rejestracja: 2008-04-01, 12:24
- Moje maszyny: .....
- Lokalizacja: pl
- Kontaktowanie:
Re: Problem
Na innej świecy próbowałeś? No i przede wszystkim skontroluj wszystkie miejsca gdzie mogą pojawić się nieszczelności w układzie gaźnik - cylinder jak wspomniał już o tym kolega wyżej. 

- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Re: Problem
A masz oryginalne kilkuminimetrowe uszczelki przy gaźniku? Podczas składania dokładnie uszczelniłeś silnik? A może podczas zakładania simmeringu uszkodziłeś go?
ps. coś mi się je**, że tu mowa o S01
ps. coś mi się je**, że tu mowa o S01

Ostatnio zmieniony 2009-06-03, 14:15 przez Wężu, łącznie zmieniany 3 razy.
Jeżdżę motocyklem WSK 
Ekipa Południe®

Ekipa Południe®
- Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Problem
Wężu,jak w W2B odpalac bez krócca?
Przecież nie przymocujesz gaźnika bezpośrednio co cylindra.W S01 to wykonalne ale chyba nie tu 


""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®

-
- Posty: 32
- Rejestracja: 2009-05-14, 21:44
- GG: 12656609
- Lokalizacja: Kozłówka
- Kontaktowanie:
Re: Problem
Jeśli chodzi o świece to próbowałem na kilku innych i dalej to samo, simmeringa raczej napewno dobrze założyłem, silnik również dobrze jest uszczelniony, najbardziej realna może być opcja z nieszczelnością w układzie dolotowym, zaraz pójdę to sprawdzę.
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Problem
spróbuj od strony filtra powietrza przytkać wlot powietrza kartką papieru i zobacz jak będzie z obrotami
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość