WSK 175 Dudek
- Refirrus
- Posty: 12
- Rejestracja: 2008-04-24, 16:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Dudek
- Kontaktowanie:
WSK 175 Dudek
Postanowiłem zamieścić w końcu zdjęcia mojego Dudka:
http://img10.imageshack.us/gal.php?g=dudek1.jpg
Zdjęcia nie są do aktualne gdyż cała maszyna jest obecnie rozebrana. Mam tez oryginalną kierownicę i lewy boczek którego nie ma na zdjęciach. Niestety kierunkowskazy zaginęły "w akcji".
WSK czekała aż ktoś się po nią upomni około 20 lat, z czego ponad 10 w szopie i resztę pod chmurką. WSK była koloru wiśniowego. Rok temu udało mi się ją uruchomić, ale wymaga ona remontu silnika. Mój tata katował ją na paliwie lotniczym przez co 20 lat temu poszły pierścienie, niszcząc dodatkowo tłok. Nie można mieć mu temu za złe biorąc pod uwagę realia tamtych czasów gdzie ciężko było o benzynę, a mój ojciec pracował jako mechanik na lotnisku. Zdobyłem już oryginalny tłok, pierścienie i cylinder. Obecnie brakuje mi kierunków, stopki bocznej, linki ssania (może można ją zastąpić linka gazu?) oraz oryginalnego wydechu którego jednak nie mam zamiaru montować. Mam nadzieję że na następny sezon uda mi się ją uruchomić.
http://img10.imageshack.us/gal.php?g=dudek1.jpg
Zdjęcia nie są do aktualne gdyż cała maszyna jest obecnie rozebrana. Mam tez oryginalną kierownicę i lewy boczek którego nie ma na zdjęciach. Niestety kierunkowskazy zaginęły "w akcji".
WSK czekała aż ktoś się po nią upomni około 20 lat, z czego ponad 10 w szopie i resztę pod chmurką. WSK była koloru wiśniowego. Rok temu udało mi się ją uruchomić, ale wymaga ona remontu silnika. Mój tata katował ją na paliwie lotniczym przez co 20 lat temu poszły pierścienie, niszcząc dodatkowo tłok. Nie można mieć mu temu za złe biorąc pod uwagę realia tamtych czasów gdzie ciężko było o benzynę, a mój ojciec pracował jako mechanik na lotnisku. Zdobyłem już oryginalny tłok, pierścienie i cylinder. Obecnie brakuje mi kierunków, stopki bocznej, linki ssania (może można ją zastąpić linka gazu?) oraz oryginalnego wydechu którego jednak nie mam zamiaru montować. Mam nadzieję że na następny sezon uda mi się ją uruchomić.
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Dudek
Fajny egzemplarz chodź wymagający remontu. Ważne, że posiadasz dużo oryginalnych części(siedzenie, zawieszenie przednie, konsolę itd). Będziesz odnawiał chromy?
- wskocyklista04
- Posty: 282
- Rejestracja: 2008-12-30, 21:39
- GG: 8553257
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Dudek
ogólnie nie jest źle ale dlaczego nie będziesz montował górnego wydechu??
moja WueSKa:) http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/48870" target="_blank
- Weros
- Posty: 121
- Rejestracja: 2008-08-12, 21:28
- GG: 0
- Lokalizacja: sochaczew
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Dudek
SKąD ja znam tą wsk-ę?
Masz dużo pracy przy niej ale warto!! :
Masz dużo pracy przy niej ale warto!! :

-
- Posty: 214
- Rejestracja: 2008-06-19, 11:42
- GG: 13417607
- Moje maszyny: Wsk 175 1974r
Mz etz 83r - Lokalizacja: Książenice woj.śląskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Dudek
no troche pracy cie czeka z tym dudkiem ale lepszy taki dudek niż wogóle a jak z papierami
- Refirrus
- Posty: 12
- Rejestracja: 2008-04-24, 16:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Dudek
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Dudek
Papiery mam na dziadka i reguluję sprawy ze spadkiem, dość powiedzieć że bardziej oporną część rodziny mam już z głowy.
Chromy to mi spędzają sen z powiek, niestety powłoka się złuszczyła w niektórych miejscach i rdza już tam robi swoje. Nie mam wiec wyjścia i czeka mnie wizyta u galwanizera.
Co do wydechu, mój tata właśnie przez takie rozwiązanie ma obecnie kłopoty z kolanem i wcale mi się taki wydech nie podoba. Taki mocno crossowy i moim skromnym zdaniem nie na miejscu w takiej maszynie.
Chromy to mi spędzają sen z powiek, niestety powłoka się złuszczyła w niektórych miejscach i rdza już tam robi swoje. Nie mam wiec wyjścia i czeka mnie wizyta u galwanizera.
Co do wydechu, mój tata właśnie przez takie rozwiązanie ma obecnie kłopoty z kolanem i wcale mi się taki wydech nie podoba. Taki mocno crossowy i moim skromnym zdaniem nie na miejscu w takiej maszynie.
-
- Posty: 214
- Rejestracja: 2008-06-19, 11:42
- GG: 13417607
- Moje maszyny: Wsk 175 1974r
Mz etz 83r - Lokalizacja: Książenice woj.śląskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Dudek
jak sa papiery to opłaca sie wogóle brać za remont tego moto bo chyba nie zrobisz go i nie sprzedasz
- Refirrus
- Posty: 12
- Rejestracja: 2008-04-24, 16:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Dudek
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Dudek
Robię go dla siebie żeby jeździć i mieć satysfakcję z posiadania takiej fajnej maszyny. 

- mateusz 46
- Posty: 231
- Rejestracja: 2009-05-05, 20:55
- Moje maszyny: rm 125
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Dudek
ale górny wydech to końeczonść w takiej maszynie
ale bardzo dobry materiał do renowacji
tylko zawsze gdy w BĄK'ach lub DUD'kach dejmowano wysoka kierownice to wstawiano te proste do m21w2 już którys raz widze taki pomysł
ale bardzo dobry materiał do renowacji
tylko zawsze gdy w BĄK'ach lub DUD'kach dejmowano wysoka kierownice to wstawiano te proste do m21w2 już którys raz widze taki pomysł
Ekipa Północ
- Refirrus
- Posty: 12
- Rejestracja: 2008-04-24, 16:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Dudek
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Dudek
Już napisałem że mam oryginalną kierownicę ta na zdjęciu jest od MZ.
- KoSzU
- Posty: 666
- Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
- GG: 8813802
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Dudek
Sory że spytam ale jakie problemy i z jakiego powodu? Bo nie bardzo kukamRefirrus pisze: Co do wydechu, mój tata właśnie przez takie rozwiązanie ma obecnie kłopoty z kolanem

- Refirrus
- Posty: 12
- Rejestracja: 2008-04-24, 16:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Dudek
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Dudek
Nie znam terminu medycznego. Zostało to spowodowanie właśnie przez to że kolano było z jednej strony mocno dogrzewane przez wydech, a drugiej chłodzone przez pęd powietrza. Skutek nie był oczywiście natychmiastowy tylko tak około osiągnięcia 40 lat. Ale to nie jest chyba temat dla tego forum.
- Gaceczkos
- Posty: 203
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:28
- GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Dudek
Dudek jako baza do remontu jest super. Miło, ze starasz sie odzyskać od niego dokumenty. Widzę ze Dudek jest z roku 76. Jeśli możesz wstaw zdjęcie tabliczki znamionowej, pomoże to w ustaleniu kiedy jakie zmiany wprowadzano w tym konkretnie modelu. W sprawie górnego wydechu - zamontuj taki koniecznie. Jest to jeden z charakterystycznych elementów tego motocykla. Jak sądze motocykl nie będzie do codziennej jazdy, więc kolano nie oberwie az tak mocno. Na tym Forum prawie każdy będzie wypominac jego brak. Oczywiście i tak decyzja nalezy do ciebie. Powodzenia przy remoncie i nie oszczędzaj na nim.
WSK - Wrócisz Szybciej Koleją
- Refirrus
- Posty: 12
- Rejestracja: 2008-04-24, 16:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Dudek
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Dudek
No zdjęcia nie wstawię bo z telefonu niewyraźne, a aparat którym robiłem zdjęcia WSK-i był mojego kolegi. Za to przepisałem co na tej tabliczce się znajduje.
76
1573608
151045
XS
115
I jeszcze tak z boku (wybity pionowo) jest taki numer: 308 4
A co do codziennej jazdy to dlaczego nie, poza tym nie stać mnie na drugi motocykl.
76
1573608
151045
XS
115
I jeszcze tak z boku (wybity pionowo) jest taki numer: 308 4
A co do codziennej jazdy to dlaczego nie, poza tym nie stać mnie na drugi motocykl.
- bing17
- Posty: 362
- Rejestracja: 2007-02-16, 21:59
- Moje maszyny: FSO 125p, CZ 516, Junak M10, Romet KadetM780,110
- Lokalizacja: Łódź-Ruda.
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Dudek
Zapytaj się taty czy jeździł normalnie ubrany na motocykl czy tak jak temperatura nakazuje, czyli w lato krótkie spodnie itd. ?? Jak tak to nie tutaj problem tylko w ubieraniu.Refirrus pisze:Nie znam terminu medycznego. Zostało to spowodowanie właśnie przez to że kolano było z jednej strony mocno dogrzewane przez wydech, a drugiej chłodzone przez pęd powietrza. Skutek nie był oczywiście natychmiastowy tylko tak około osiągnięcia 40 lat. Ale to nie jest chyba temat dla tego forum.
- samolot44
- Posty: 5
- Rejestracja: 2009-07-04, 18:47
- GG: 0
- Lokalizacja: warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Dudek
mateusz 46
PostNapisane: 2009-06-24, 22:17
tylko zawsze gdy w BĄK'ach lub DUD'kach dejmowano wysoka kierownice to wstawiano te proste do m21w2 już którys raz widze taki pomysł[/b]
tak bo gdy na początku sprzedaży bąków/dudków konstruktorzy nie byli pewni czy to sie przyjmie wśród użytkowników wysoka kierownica dodawali do nowych motocykli drugą niską kierownice żeby w razie czego nowy właściciel mógł ją zmienić jak mu nie będzie pasowała ! ot taki ukłon wsk-i w storne nowych użytkowników
PostNapisane: 2009-06-24, 22:17
tylko zawsze gdy w BĄK'ach lub DUD'kach dejmowano wysoka kierownice to wstawiano te proste do m21w2 już którys raz widze taki pomysł[/b]
tak bo gdy na początku sprzedaży bąków/dudków konstruktorzy nie byli pewni czy to sie przyjmie wśród użytkowników wysoka kierownica dodawali do nowych motocykli drugą niską kierownice żeby w razie czego nowy właściciel mógł ją zmienić jak mu nie będzie pasowała ! ot taki ukłon wsk-i w storne nowych użytkowników
- Refirrus
- Posty: 12
- Rejestracja: 2008-04-24, 16:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Dudek
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Dudek
Po długiej przerwie małe uaktualnienie. Udało mi się zarejestrować moją WSK więc teraz prace ruszą pełną parą, żeby całość była zdatna do jazdy.
- Maniekk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
- GG: 2028919
- Lokalizacja: ŚWIDNIK
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości