cylinder mz etz 300
- czochu
- Posty: 119
- Rejestracja: 2007-10-31, 09:21
- GG: 0
- Lokalizacja: piaseczno
- Kontaktowanie:
cylinder mz etz 300
http://www.swistak.pl/a3426259,MZ-ETZ-2 ... UNING.html chłopaki co sądzicie o tym zestawie a dokładnie chodzi mi tylko o jakość , po tłoku widać ze leprzy stop ale wole sie poradzic bo moze ktoś kupował, bo chce załozyć do swojej mz z góry dzięki
- Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: cylinder mz etz 300
500zł? Za te pieniądze kupisz nowy cylinder,tłok,głowicę i jeszcze Ci na pełen bak zostanie...21KM w Etce całkowicie wystarcza.Moim zdaniem szkoda pieniędzy na coś współczesnej produkcji.W Krakowie jeszcze niedawno widziałem orginalne cylindry i resztę niemieckiej produkcji.Sam muszę kupic cylinder do mojej ETZ (zerwany wewnętrzny gwint nakrętki kolanka) i napewno nie kupię jakiejś podróby,chocby kosztowała połowę mniej.
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
- 175mirek
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 18:52
- GG: 1103489
- Lokalizacja: Kock
- Kontaktowanie:
Re: cylinder mz etz 300
Ten cylinder jest oryginalny niemiecki i tłok tez ale 500zł troche przesada.jak dobrze śmiga to po co ulepszać.wał długo nie pociągnie
Motocykle to nie wszystko ale bez nich wszystko jest niczym...
- bing17
- Posty: 362
- Rejestracja: 2007-02-16, 21:59
- Moje maszyny: FSO 125p, CZ 516, Junak M10, Romet KadetM780,110
- Lokalizacja: Łódź-Ruda.
- Kontaktowanie:
Re: cylinder mz etz 300
Jak dobrze pamiętam to taką 300 można zrobić samemu mając cylinder od 250. Trzeba wtedy przeszlifować cylinder na tłok od Trabanta. Bodajże tak było w oryginale, a słyszałem historyjkę że ktoś takie coś zamontował w MZ, zresztą w W3T po tłokach od MZ stosowali te od Trabanta.
-
- Posty: 214
- Rejestracja: 2008-06-19, 11:42
- GG: 13417607
- Moje maszyny: Wsk 175 1974r
Mz etz 83r - Lokalizacja: Książenice woj.śląskie
- Kontaktowanie:
Re: cylinder mz etz 300
takie coś można zrobić ale z cylkiem od 251 jest troche inny i jemu ta specyfikacja nie zaszkodzi a tłok już kiedyś można było kupic tylko ze tzreba było go sprowadzać z niemiec
- czochu
- Posty: 119
- Rejestracja: 2007-10-31, 09:21
- GG: 0
- Lokalizacja: piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: cylinder mz etz 300
175 mirek , z kąd wiesz ze ten cylinder jest naprawde oryginalny ddr?? mam 2 cylindry 251 i jeden 250, w oryginalnych mz etz 301 były wały takie same jak w 250 i 251 więc wał wytrzyma , a ja jeżdze spokojnie więc nie ma obaw
-
- Posty: 214
- Rejestracja: 2008-06-19, 11:42
- GG: 13417607
- Moje maszyny: Wsk 175 1974r
Mz etz 83r - Lokalizacja: Książenice woj.śląskie
- Kontaktowanie:
Re: cylinder mz etz 300
wał na pewno wytrzyma przyrost mocy też bedzie tylko zużycie paliwa pójdzie w góre i to mocno z tego co słyszałem to kopa ta modyfikacja daje niezłego ale w baku robi sie też potem wir
- wskocyklista04
- Posty: 282
- Rejestracja: 2008-12-30, 21:39
- GG: 8553257
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: cylinder mz etz 300
czochu pisze:175 mirek , z kąd wiesz ze ten cylinder jest naprawde oryginalny ddr?? mam 2 cylindry 251 i jeden 250, w oryginalnych mz etz 301 były wały takie same jak w 250 i 251 więc wał wytrzyma , a ja jeżdze spokojnie więc nie ma obaw
no więc jak jeździsz spokojnie to po co taka modyfikacja?? i 500 zł w plecy;/
moja WueSKa:) http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/48870" target="_blank
- czochu
- Posty: 119
- Rejestracja: 2007-10-31, 09:21
- GG: 0
- Lokalizacja: piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: cylinder mz etz 300
bo czasem lubie ją przycisnąć , albo gdy chce wyprzedzić samochód itd czasem 250 nie starcza:/ . chłopaki powracam do pytania czy to jest rzemiosło czy oryginał?? bo 175 mirek coś mówił ze oryginał ddr
ps . tak na marginesie chciałbym mieć mz 301 dlatego chce zrobić tak swoją zaczynam od silnika
ps . tak na marginesie chciałbym mieć mz 301 dlatego chce zrobić tak swoją zaczynam od silnika
- 175mirek
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 18:52
- GG: 1103489
- Lokalizacja: Kock
- Kontaktowanie:
Re: cylinder mz etz 300
czuchu pisze w aukcji i z tego to wywnioskowałem...
Motocykle to nie wszystko ale bez nich wszystko jest niczym...
- czochu
- Posty: 119
- Rejestracja: 2007-10-31, 09:21
- GG: 0
- Lokalizacja: piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: cylinder mz etz 300
hm ciekawe ile to z tego to oryginał hm ważne zeby tłok był z dobrego stopu ak20 i był jak w oryginale co do długości bo gdy kupiłem do 250 z pistona to był krótki;/ no i bardzo wazne zeby tuleja cylindra sie nie wycierała jak masło
- wskocyklista04
- Posty: 282
- Rejestracja: 2008-12-30, 21:39
- GG: 8553257
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: cylinder mz etz 300
tego chyba nikt ci nei zagwarantuje;/
moja WueSKa:) http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/48870" target="_blank
- Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: cylinder mz etz 300
250 nie wystarcza? Głupie gadanie.21KM spokojnie wystarcza w trasie żeby przy 110km/h wyprzedzac co popadnie.Ale jeśli masz za dużo kasy to modyfikuj.Te 500zł wolałbym odłozyc,dozbierac,sprzedac ETZ i kupic rozsądne GS500.
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
- Kontaktowanie:
Re: cylinder mz etz 300
Odpowiadam na wszelkie pytania:
- cylek nie jest oryginalny tylko współczesny - widac po grubości tulei. Oryginalne 301 miały lekko zmienione kartery i cylek z grubą tuleja tak, że oferowano również nadwymiary
- przerobić można tylko etz 251 (inne czasy otwarcia okien pluczących niż 250).
- po takiej modyfikacji nie pali więcej ponieważ czas otwarcia okna ssącego pozostaje bez zmian
- tłok od trabanta nie pasuje do etz tylko es i ts 250 - inna odległość osi sworznia do denka.
Jak ktos ma cylek po 4 szlifie to warto się pobawić bo almot produkuje takie tłoki. Po przerobcenie oczekujcie cudów z prędkością bo silnik zyska raptem 3 km. Cała modyfikacja odbija się negatywnie na sprzęgle - same tarcze musiałby być inne ponieważ lubi pełzać przy dużym obiążeniu.
- cylek nie jest oryginalny tylko współczesny - widac po grubości tulei. Oryginalne 301 miały lekko zmienione kartery i cylek z grubą tuleja tak, że oferowano również nadwymiary
- przerobić można tylko etz 251 (inne czasy otwarcia okien pluczących niż 250).
- po takiej modyfikacji nie pali więcej ponieważ czas otwarcia okna ssącego pozostaje bez zmian
- tłok od trabanta nie pasuje do etz tylko es i ts 250 - inna odległość osi sworznia do denka.
Jak ktos ma cylek po 4 szlifie to warto się pobawić bo almot produkuje takie tłoki. Po przerobcenie oczekujcie cudów z prędkością bo silnik zyska raptem 3 km. Cała modyfikacja odbija się negatywnie na sprzęgle - same tarcze musiałby być inne ponieważ lubi pełzać przy dużym obiążeniu.
- czochu
- Posty: 119
- Rejestracja: 2007-10-31, 09:21
- GG: 0
- Lokalizacja: piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: cylinder mz etz 300
czyli to bubel co ten gość sprzedaje??
- czochu
- Posty: 119
- Rejestracja: 2007-10-31, 09:21
- GG: 0
- Lokalizacja: piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: cylinder mz etz 300
halo chłopaki pomózcie czy o to jest bubel czy nie??
-
- Posty: 140
- Rejestracja: 2008-07-21, 19:48
- Lokalizacja: Żyraków
- Kontaktowanie:
Re: cylinder mz etz 300
Przewiduje że ten temat musisz poruszyć na forum mz-ki bo tutaj dużo osub chyba sie tym nie interesowało ( tylko nie zrozum tego źle ) A po dwuch zdjęciach na aukcji moge tylko stwierdzić że w miare ładny odlew. Do odebrania w jakims tam sklepie więc może jedz i ogladnij jeśli nie masz strasznie daleko.
Dzięki za opere z automatycznym słownikiem
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
- Kontaktowanie:
Re: cylinder mz etz 300
Tak mam napisać? TO JEST BUBEL!!
- czochu
- Posty: 119
- Rejestracja: 2007-10-31, 09:21
- GG: 0
- Lokalizacja: piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: cylinder mz etz 300
mam inne rozwiązanie , przeszlifuje org cylinder od mz 251 na 300ccm i kupie tłok do 300 stopu ak 20 , gadałem z kolegą który robił 1 szlif w swojej mz etz 301 i załatwił mi tłok ak 20 nominał do 300 i wszystko będzie grać
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
- Kontaktowanie:
Re: cylinder mz etz 300
Pamiętej, że to musi byc oryginalny cylek od 251 (patrz na oznaczenie koło wydechu), musisz mieć sprawny i czysty wydech oraz wykonać zatocznie na głowicy bo tłok będzie o nią walił.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości