-
rafix2000xp
- Posty: 4
- Rejestracja: 2009-07-21, 00:55
- GG: 729717
- Moje maszyny: wsk 125 85
wsk 125 81
komar :)
- Lokalizacja: Ciechanów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rafix2000xp » 2009-07-21, 14:49
Witam wszystkich.
Do tej pory jeśli chodzi o wski do czynienia miałem tylko ze 125:) posiadam sporą wiedzę na temat tego motoru. Natomiast co do wski 175 jestem zielony:/ dlatego też postanowiłem sobie kopić taki motor lub sam silnik ale nie wiem który model wski 175(silnika) był najbardziej udany który najbardziej opłaci się nabyć...dlatego mam nadzieje ze bardziej doświadczeni koledzy udziela mi wskazówek.
pozdrawiam
-
1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: 1angel » 2009-07-21, 16:18
Standardowo w WSK 175 był montowany W2B więc nie rozumiem Twojego dylematu , owszem były różne typy tego silnika różniące się nazwą (W2Bx gdzie x oznaczał różne kolejne zmiany) i jakimiś szczegółami ale moim zdaniem większego znaczenia to nie miało nie biorąc pod uwagę silników w Sportach czy Dudku mających inny zapłon oraz gaźnik których i tak pewnie nie trafisz . Tak więc upoluj jakiś silniczek w dobrym stanie bądź kup cały motocykl i po sprawie .
A szczegóły dotyczące napraw itp itd. są na forum w odpowiednim dziale poświęconym w.w. silnikom .
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
-
mati17_17
- Posty: 214
- Rejestracja: 2008-06-19, 11:42
- GG: 13417607
- Moje maszyny: Wsk 175 1974r
Mz etz 83r
- Lokalizacja: Książenice woj.śląskie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mati17_17 » 2009-07-21, 17:01
wedlug mnie oba typy silnikow do wsk 175 sa dobre tak jak 059 i 060 roznic nie ma szczegolnych technicznych oczywiscie troche inne kartery(wneka na rozrusznik) i skrzynia w pierwszych modelach 059 (gazelowska)
-
rafix2000xp
- Posty: 4
- Rejestracja: 2009-07-21, 00:55
- GG: 729717
- Moje maszyny: wsk 125 85
wsk 125 81
komar :)
- Lokalizacja: Ciechanów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rafix2000xp » 2009-07-21, 17:38
to czym różniły się zapłony w sportach i Dudku od reszty???w czym były lepsze?
-
mati17_17
- Posty: 214
- Rejestracja: 2008-06-19, 11:42
- GG: 13417607
- Moje maszyny: Wsk 175 1974r
Mz etz 83r
- Lokalizacja: Książenice woj.śląskie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mati17_17 » 2009-07-21, 19:18
w sporcie 2 był zapłon szwedzkiej firmy SEM i nie tzreba bylo do niego akumulatora a w dudku i wszytskich innych wsk (prócz eksportów) były zwykłe prądnice
-
gabste
- Posty: 709
- Rejestracja: 2007-11-19, 17:43
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 175
636B 04
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: gabste » 2009-07-21, 19:40
mati17_17 pisze:w sporcie 2 był zapłon szwedzkiej firmy SEM i nie tzreba bylo do niego akumulatora a w dudku i wszytskich innych wsk (prócz eksportów) były zwykłe prądnice
Wiesz co było to tak zrobione ze akumulator musiał być

chyba ze chodzi ci o przerobienie że bez aku ale to tze da rade z naszymi pradnicami ze bez aku bedzie motorek chodzil

-
mati17_17
- Posty: 214
- Rejestracja: 2008-06-19, 11:42
- GG: 13417607
- Moje maszyny: Wsk 175 1974r
Mz etz 83r
- Lokalizacja: Książenice woj.śląskie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mati17_17 » 2009-07-21, 20:08
sorry za mój błąd nigdy nie miałem do czynienia z zapłonem sem jeśli tzreba do niego akum to sie z tym zgadzam ale z tego co mi było wiadomo to raczej nie potzreba było
-
Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Anzel » 2009-07-21, 20:19
Sem to iskrownik,który pozwala nam uruchomic motocykl bez akumulatora.Mamy więc do czynienia z zapłonem iskrownikowym a nie bateryjnym.Oczywiście jest to iskrownik-prądnica.Do świateł czy sygnału dźwiękowego potrzeba już akumulator.
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe® 
-
gabste
- Posty: 709
- Rejestracja: 2007-11-19, 17:43
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 175
636B 04
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: gabste » 2009-07-21, 20:35
No walsnie Anzel o to mi chodzilo dzieki za wyjasnienie
rafix2000xp nie rozumiem o co ci chodzi??? popatrz na dział modele wsk i wybierz sobie taki model ktory bedzie ci pasował ja bym ci proponował zwykłego kobuza bądź garbuske są najłatwiejsze w osiągnieciu i nie ma problemu z czesciami chyba ze stać się na wydatki i jesli amsz czas na szukanie takich modeli jak dudek,s2,s1 (nie mowie mr,trial bo to raczej nie możliwe
![:]](./images/smilies/splash.gif)
ale sa wyjatki

) .A jesliz alezy ci na silniku to od gazeli też bedzie

-
mati17_17
- Posty: 214
- Rejestracja: 2008-06-19, 11:42
- GG: 13417607
- Moje maszyny: Wsk 175 1974r
Mz etz 83r
- Lokalizacja: Książenice woj.śląskie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mati17_17 » 2009-07-21, 20:39
dzieki anzel za wyjaśnienie oto właśnie mi chodziło ze do rozruchu nie potzreba akumu
-
rafix2000xp
- Posty: 4
- Rejestracja: 2009-07-21, 00:55
- GG: 729717
- Moje maszyny: wsk 125 85
wsk 125 81
komar :)
- Lokalizacja: Ciechanów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rafix2000xp » 2009-07-21, 22:03
zapłon iskrowy to akurat nie zateta:/ obniża żywotność świecy, powoduje nierówna prace silnika na niskich obrotach:/ cewka od świecy zajmuje cenne miejsce w zapłonie hehe;) pierwsze co zrobiłem w swojej WSK 125 to zamontowałem cewkę butelkową zasilana akumulatorem:)
podejrzewam ze każda WSK 175 można odpalić bez aku.
nie znam się na wsk175 i ich modelach dlatego poprosiłem was o zdanie:) i z tego co zrozumiem to tak naprawdę modele WSK 175 niewiele się od siebie różnią i każdy jest dobry dziękuje wszystkim z odp. jeżeli ktoś mam jakieś pytani co do wsk125 to służę pomocą

pozdrawiam
-
Luk254
- Posty: 34
- Rejestracja: 2009-01-27, 17:59
- GG: 4842113
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Luk254 » 2009-07-21, 22:24
rafix2000xp pisze:
podejrzewam ze każda WSK 175 można odpalić bez aku.
Ja muszę się nieźle napchać żeby kobuza odpalić bez baterii ale potwierdzam że da się nawet bez przeróbek
-
wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wujcio » 2009-07-21, 22:32
kobuz w instalacji 6V ma podłączanie cewki dodatkowej lądowania przez stacyjkę które pomaga w rozruchu na "popych"
-
mati17_17
- Posty: 214
- Rejestracja: 2008-06-19, 11:42
- GG: 13417607
- Moje maszyny: Wsk 175 1974r
Mz etz 83r
- Lokalizacja: Książenice woj.śląskie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mati17_17 » 2009-07-21, 22:37
oczywiście ze da sie odpalic bez aku ale to trzeba przerobic bodajże jeden kabel ale wsk wtedy nie działa tak jak należy czyli ma nie równe wolne obroty ale jeżdzić sie da ja osobiście tego nie polecam sądze ze lepszym wyjściem jest włożenie aku dętki z oryginalna instalką też odpali beż problemu
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość