Problem z złożeniem silnik 060.
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Net
- Kontaktowanie:
Problem z złożeniem silnik 060.
Witam wszystkich. Mam na stanie NOWY silnik wsk 175 060 ale jest on rozebrany, kupilem go za piwo. wlasciciel nie kłamał bo wał i te sprawy nie mają żadnego, najmniejszego luzu, sprzęgło, tłok, cylek-są jak nowe. Ale mam problem zeby go złożyć.Kartery nie składają się "do kupy", coś je blokuje,najprawdopodobniej jest to wodzik zmiany biegów lub wałek pośredni skrzyni. Pomóżcie błagam, silnik jest idealny a ja nie potrafię go złozyć
- Endriu
- Posty: 17
- Rejestracja: 2007-02-07, 20:20
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 376
- Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Wołczyn
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Net
- Kontaktowanie:
widze ze mamy tu wielkie zainteresowanie, mam prosbe do kolegi z Wołczyna.
ANDI podaj mi swoje gg albo podaj mi jakos swoj telefon. Czy byłbyś w stanie podjąć się wyzwania żebyś złożył mi ten silnik(tylko kartery ze skrzynią i wałem) sprzęgło itd mam juz obcykane. Składałem juz jeden silnik 059 ale wszystko ładnie się poskładało, proszę Cię, daj znać
ANDI podaj mi swoje gg albo podaj mi jakos swoj telefon. Czy byłbyś w stanie podjąć się wyzwania żebyś złożył mi ten silnik(tylko kartery ze skrzynią i wałem) sprzęgło itd mam juz obcykane. Składałem juz jeden silnik 059 ale wszystko ładnie się poskładało, proszę Cię, daj znać
-
- Posty: 376
- Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Wołczyn
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Net
- Kontaktowanie:
- Berek
- Posty: 140
- Rejestracja: 2007-01-03, 00:49
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódź/Letterkenny
- Kontaktowanie:
Tak jeszcze nadmienię.Sam miałem kiedyś przypadek.Skłądałem silnik kumpla i rozkładałem przez pipeprzone prywaciarskie wodziki.Trzeba było je szlifowac i piłowac i ogólnie kiła syfiasta.Proces powtarzał się cztery razy.Za trzecim razem silnik nie chciał sie zejśc przez trzy godziny.Eszystkie wody mi już odchodziły nie wiedziałem zupełnie o co chodzi.Szczerze to do tej pory nie wiem co było grane.popróbuj jeszcze troche.Sam powinien wskoczyć.
a jeśli chodzi o regenerację silnika i elementy które wspomniałes to zajrzyj na stronę http://www.agmot.pl i tam sobie bez problemu policzysz pi razy drzwi.
a jeśli chodzi o regenerację silnika i elementy które wspomniałes to zajrzyj na stronę http://www.agmot.pl i tam sobie bez problemu policzysz pi razy drzwi.
-
- Posty: 376
- Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Wołczyn
- Kontaktowanie:
Jezeli chcesz robić szlif itd. to znaczy że jednak ten silnik nie był taki nowy jak pisałeś na początku postu .
Remont silnika kosztuje tyle, że wartość Twojego motoru automatycznie się podwoi albo nawet potroi jezeli ktoś ten remont dla Ciebie zrobi .
Pisząc to nie chcę Cie zniechęcać, ale pożądny remont to jedyna droga do tego by jeździć bezawaryjnie .
Remont silnika kosztuje tyle, że wartość Twojego motoru automatycznie się podwoi albo nawet potroi jezeli ktoś ten remont dla Ciebie zrobi .
Pisząc to nie chcę Cie zniechęcać, ale pożądny remont to jedyna droga do tego by jeździć bezawaryjnie .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości