Gaźnik, filtr powietrza, kolanko wydechowe, tłumik
-
Żurek
Post
autor: Żurek » 2009-07-22, 18:28
dobra film nagrałem ale po jego obejrzeniu doszłem do wniosku że to chyba jednak normalna praca silnika,

( możliwe że do tej pory silnik nie nawijał maxa (bo był gaźnik osyfiony) i dlatego takie moje spostrzeżenie )jednak po zakręceniu kranika i tak wkręca się lepiej niż z otwartym (znaczy obroty ma też wyższe:/) ... nie wiem czemu mniejsza dawka paliwa jemu bardziej służy, iglica na 2 ząbku od góry, a tej poziomej śrubki nie mogę wyregulować, jak ustawie niskie to chodzi fajnie nie gaśnie po 5 godzinach stania znowu niema niskich obrotów, i muszę mieć takie jak na początku filma... niestety było ciemno w garażu

będziecie się śmiać pewnie że gafe strzeliłem z tymi obrotami

ale jak wczoraj wkręciłem to na prawdę pierwszy raz takie u niej widziałem...
filmik usunę po jutrze bo jest lipny...
http://www.youtube.com/watch?v=p6vUucvKQ8k
-
wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wujcio » 2009-07-22, 22:03
tak robi się jak idzie za dużo powietrza a za mało paliwa.
Zauważ że jak kończy się paliwo to motor też dostaje dużo większych obrotów niż normalnie.
-
kuszman
- Posty: 33
- Rejestracja: 2008-10-02, 15:59
- GG: 1046705
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kuszman » 2009-09-15, 23:31
Wracając do tematu który rozpoczoł AndreVRG. Podziel się kolego wiedzą. Znalazłeś przyczynę? Może czytałeś mój post w innym dziale. Mam DOKŁADNIE takie same objawy. W akcie desperacji rozebrałem ponownie silnik na atomy i wymieniłem uszczelnienia, podejrzewając nieszczelności skrzyni korbowej. Dziś po pierwszych jazdach próbnych totalne załamanie. Wszystko tak jak było. 10 minut jazdy i długi spacer do domu. POMOCY.

-
mateusz_stodolski
- Posty: 39
- Rejestracja: 2009-11-18, 16:36
- GG: 3426598
- Moje maszyny: Kobuz 76
Gil 76
Lelek 76
B3 85
M11 67
- Lokalizacja: Bednary, Nieborów, Łowicz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mateusz_stodolski » 2009-11-19, 19:06
Skinder pisze:Ktoś kiedyś wspomniał o żyletce albo o 2 żyletkach, teraz już nie pamiętam.
Nie wiem jak w silniku WSK 125, ale w Jawce 50 wg. oryginalnej instrukcji można przerwę ustawić bibułką papierosową.
-
Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Anzel » 2009-11-20, 01:13
Ludzie,jak tu wpadnie Stary to was prześwięci

Szczelinomierz kosztuje grosze a naprawdę ułatwia sprawę

Oczywiście każdy pan Gienek czy Ziutek co serwisuje łebkom wuechy i romety zawsze ustawia przerwę na oko,ale czy w naszej społeczności muszą funkcjonowac takie zachowania? Profesjonalizm nie jest szkodliwy,sam doszedłem do takiego wniosku na kilku przykładach.
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe® 
-
Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wężu » 2009-11-20, 17:39
Odezwał się ten, co ma xD
Jeżdżę motocyklem WSK
Ekipa Południe®
-
125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: 125 arek » 2009-11-20, 17:52
Adam nie wszyscy wiedzą że Stary jest taki książkowy

(bez urazy dla wcześniej wymienionego

książki sie przydają ale naturalnie wszystkiego trzeba sprubować aby się samemu przekonać że co nieco piszą tam prawdę xD ) a co do żyletek trzeba próbować ,swego czasu jak nie mgłem znaleźć szczelinomierza poprostu gdzieś zaginoł i tyle
to próbowałem najpierw jedną żyletkę a potem dwie tylko nie pamiętam jak było lepiej trzeba kombinować
a co do objawów może regulacja stanu poziomu paliwa w komorze pomoże

Ekipa Południe®
-
Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Anzel » 2009-11-21, 00:22
Moje junaczysko pracuje z luzem zaworowym ustawionym na blaszce z puszki Reddsa (jabłkowy!) Także picie piwa niskooprocentowanego w warsztacie jest całkowicie wskazane w przypadku braku szczelinomierza!Ów przyrząd już mam,co nie zmienia faktu że na piwko zawsze znajdzie sie chwila czasu

""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe® 
-
Maniekk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
- GG: 2028919
- Lokalizacja: ŚWIDNIK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Maniekk » 2009-11-21, 23:40
Ej chłopaki sorry ale jestem nowy i jak jestem niepalący to jak mam ustawić zapłon?
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości