WSK M06-Z2 1959r
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1959r
Kompletne piasty były jakiś czas temu na allegro za 80zł.
- wueskajarka
- Posty: 314
- Rejestracja: 2007-08-01, 22:37
- GG: 5298596
- Lokalizacja: G O R Z Ó W
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1959r
WSK M06 Z miała bebny 132 mm i felgę 19 cali podczas gdy :Stary pisze:Piasty w Z były inne. Nie pamiętam jak z przednią, ale tylna to kopia junaka - napęd licznika w tylnej pokrywie hamulca, zębatka na wewnętrznej stronie piasty.
- WFM/ pierwsze WSK M06 miały półbębny i felgi 19 cali
- WSK ma 135 mm i 18 calową felgę (dekiel hamulca od WSK nie wchodzi w bęben od Zetki 132 mm). Koła były wymienne czyli przednie jest takie samo jak tylne (zamontowane jako przednie miało zasłoniętą przykręcanym dekielkiem część na montaż zabieraka tylnej zębatki a tylny dekiel hamulca faktycznie powinien mieć wejście na linkę prędkościomierza). Ja tak mam :>
Nie chcę kotka, nie chcę pieska - radość sprawi mi ... WUESKA !!
- tomasz87
- Posty: 186
- Rejestracja: 2008-06-22, 16:38
- Moje maszyny: m06-1 1959
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1959r
Co do tej brakującej linki to masz złą kierownice.W z2 powinna być nieco inna kierownica z prostokątnymi mocowaniami na klamki z gwintem na regulacje. taka jak ta:
http://www.allegro.pl/item699012601_kie ... m_wsk.html
http://www.allegro.pl/item699012601_kie ... m_wsk.html
moja Wsk m06-1 (z1) viewtopic.php?f=70&p=521923#p521923
- Maniekk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
- GG: 2028919
- Lokalizacja: ŚWIDNIK
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1959r
Ohoho ale zardzewiała:) Mam już taką kierownicę, lampę też już kupiłem oryginalną. Teraz robię siedzenie czerwonoczarne z białą żyłką, potem chromy i ocynki, a potem silnik i na koncu blacharka:) Na następny sezon będzie jak trzeba.
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2009-09-03, 22:01
- GG: 0
- Lokalizacja: Tczew
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1959r
Powodzenia 

- Maniekk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
- GG: 2028919
- Lokalizacja: ŚWIDNIK
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1959r
A więc siedzenie już zrobione, teraz kompletuję wszystkie części do chromowania i cynkowania, brakuje mi już tylko jednego napinacza koła tylniego, chętnie kupię takowy. Po wykonaniu wszystkich chromow i ocynkow podeśle fotki jak to wygląda.
Przy okazji : Tych nitów/pinesek/ćwieków w siedzeniu było 14? 7 z jednej i 7 z drugiej strony?
Przy okazji : Tych nitów/pinesek/ćwieków w siedzeniu było 14? 7 z jednej i 7 z drugiej strony?
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1959r
12 nitów, 6 po jednej i 6 po drugiej stronie.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- Maniekk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
- GG: 2028919
- Lokalizacja: ŚWIDNIK
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1959r
U mnie było miejsca na 14 i tyle zrobiłem, tyle było otworków w tych blachach...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
- Maniekk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
- GG: 2028919
- Lokalizacja: ŚWIDNIK
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1959r
WSK rozebrana pod chromy oraz ocynki. Następnie remont silnika a potem blacharka. Pierwsze pójdą ocynki już są zapakowane. A tak wyglądają chromy przed oraz motorek ogołocony z biżuterii:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
- misiek125
- Posty: 121
- Rejestracja: 2008-08-09, 17:22
- GG: 5981881
- Lokalizacja: Sokołów Podlaski
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1959r
Fajna wsk .Jak chcesz bębny z 5 żeberkami to mogę ci sprzedać jak cos to pisz na gg 5981881 lub na priv
Freedom Riders
- Maniekk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
- GG: 2028919
- Lokalizacja: ŚWIDNIK
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1959r
Ok bębny już mam są w polerowaniu, kupiłem ładny dekielek dorzuce do chromowania. Teraz tak, środki piast czyli to co jest z okładzinami od modelu B3 nie pasuje do piast od Z. Średnica piast w modelu Z ma 132mm podczas gdy w B3 135mm. Różnica raptem 3mm ale środki się nie zmieszczą. Musze jeszcze roztoczyć piasty na 135 żeby ładnie pasowało. Dziś rozkompletowałem wiesię na części zostało wybić oś wachacza i stopki centralnej. Silnik przechodzi generalkę. Tak to wygląda na dzień dzisiejszy:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
- Maniekk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
- GG: 2028919
- Lokalizacja: ŚWIDNIK
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1959r
Dziś odebrałem ocynki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1959r
Mam pytanie, robisz ją na 102% oryginał? czy +usprawnienia i upiększenia?
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- Maniekk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
- GG: 2028919
- Lokalizacja: ŚWIDNIK
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1959r
na oryginał z ulepszeniami, 102% oryginał to już nie jest 
Zdjęcia kół i piasta po przeszlifowaniu na 135mm.

Zdjęcia kół i piasta po przeszlifowaniu na 135mm.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
- Maniekk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
- GG: 2028919
- Lokalizacja: ŚWIDNIK
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1959r
Graty po piaskowaniu:
Po podkładzie :
Chromy i ocynki:
Po szpachlowaniu:
I zagadka dotycząca budowy motocykla:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
- tomasz87
- Posty: 186
- Rejestracja: 2008-06-22, 16:38
- Moje maszyny: m06-1 1959
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1959r
co do zagadki to dziurka po środku to do kalamitki na smarowanie tulei a drugą dziurkę masz według mnie rozwierconą przez kogoś bo u mnie byłe w tym samym miejscu dziurka i od spodu przyspawane wzmocnienie i nagwintowane. Do czego to było nie pamiętam 

moja Wsk m06-1 (z1) viewtopic.php?f=70&p=521923#p521923
- kapitan zbik
- Posty: 63
- Rejestracja: 2008-01-14, 14:13
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz
Romet Ogar 200
Romet Pony 50-M-2
Jawa 638-0 - Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1959r
Maniekk mam pytanie odnośnie cynkowania.
Czy przed oddaniem do cynkowania części muszą być:
- wypiaskowane?
- a może wystarczy tylko wyczyścić z warstwy brudu i smaru,
- a może w ogóle nie trzeba czyścić i daje się je takie jak są z demontażu motocykla a kąpiel przygotowująca powierzchnię w galwanizerni i tak wszystko wypłucze?
I pytanie odnośnie osi wahacza - czy jest sens żeby i ją ocynkować?
Czy przed oddaniem do cynkowania części muszą być:
- wypiaskowane?
- a może wystarczy tylko wyczyścić z warstwy brudu i smaru,
- a może w ogóle nie trzeba czyścić i daje się je takie jak są z demontażu motocykla a kąpiel przygotowująca powierzchnię w galwanizerni i tak wszystko wypłucze?
I pytanie odnośnie osi wahacza - czy jest sens żeby i ją ocynkować?
- arek wsk175
- Posty: 37
- Rejestracja: 2008-12-24, 17:23
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 lelek
- Lokalizacja: okolice Swidnika
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1959r
witam bardzo ładny sprzecik sie szykuje ,gdzie zawoziłes czesci do cynkowania.
- Maniekk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
- GG: 2028919
- Lokalizacja: ŚWIDNIK
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1959r
No więc co do cynkowania to tak jak z butami do szewca.. Warto je wyczyścić ze smarów i całego syfu do sucha żeby z tego nic nie odpadało itp bo wiadomo wstyd oddać brudne części, a przygotowanie do cynkowania i tak możemy sobie darować bo tacy śmiertelnicy jak my nie są w stanie odpowiednio przygotować tych elementów w domu, do tego jest potrzebny specjalny sprzęt żeby zdjąć starą powłokę i ją przygotować pod nową. Co do osi wahacza to myślę że nei ma sensu jej cynkować bo na skuterdębica jest dostępna nówka z tulejkami turbaksowymi tuleją główną i nakrętkami za 60zł, poza tym sam swoją zniszyczyłem przy demontażu bo zastała się w tulei głównej. I tu kolejne pytanie... Po co jest ta kalamitka w wahaczu skoro tuleja na oś stoi w nim nieruchomo a to oś porusza się w tulei? Nie wiem czy to dobrze wytłumaczyłem. Części były cynkowane na miejscu w Świdniku
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
- arek wsk175
- Posty: 37
- Rejestracja: 2008-12-24, 17:23
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 lelek
- Lokalizacja: okolice Swidnika
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1959r
a gdzie dokładnie, podałdys jakies namiary jesli niejest to tajemnicą.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości