Post
autor: shlmatis » 2009-11-29, 22:09
Na temat rajdowych wfm nie ma za wielu informacji, ale:
-na samym początku to znaczy w1 połowie lat 50 wyprodukoano kilka sztuk shl m05 z tylnym suwakowym zawieszeniem co niektórzy ludzie uważają za rajdową wfm.
-ja posiadam wfm z 1955r, która nie była przerabiana, a startowała w rajdach sandomierskich(w niedługim czasie postaram się zgromadzić materiałiały na jej temat)
-wiadomo o sportowej osie, która została opisana na łamach sto drugiego numeru automobilisty ( w tym tygodniu wrzucę skany)
Powody dla których moglo nie być wfm rajdowych:
-ludzie nie za bardzo chcieli robić rajdowych wfm przez to felerne zawieszenie przednie, bo już w 60 latach były wueski z zawieszeniem noweo typu
-silnik s01 był za słaby, a szczgólnie jego pierwsza generacja i ldzie woleli shl 175 i wski 125.
Grono motorków rośnie jak na drożdżach
Ekipa Południe