KoSzU i jego Kobuz
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
Re: KoSzU i jego Kobuz
Mam praktycznie takie samo w B3 i M21 , i nie narzekam na wibracje . Dobrze skręcone się nie przestawia .
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: KoSzU i jego Kobuz
Owszem nie przestawia się
Ale wibruje cholernie
W nocy jak się jedzie to światła z samochodów latają jakby jakimiś laserami do ciebie mierzyli
Ale ogólnie się nadają 




(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". 

- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: KoSzU i jego Kobuz
potwierdzam mam te same lusterka i strasznie drżą ;/ ale nie jest źle 

- KoSzU
- Posty: 666
- Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
- GG: 8813802
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Re: KoSzU i jego Kobuz
Czego wymagać od lusterek za 7,50 

- Jarek_kam
- Posty: 306
- Rejestracja: 2007-12-06, 21:26
- GG: 0
- Lokalizacja: Kamieńsk woj. Łódzkie
- Kontaktowanie:
Re: KoSzU i jego Kobuz
Masz u mnie piwomaykii pisze:Ale wibruje cholernieW nocy jak się jedzie to światła z samochodów latają jakby jakimiś laserami do ciebie mierzyli

Też mam tekie lusterko i myśle zeby drugie zakupic


- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: KoSzU i jego Kobuz
Dwa lusterka na miasto to jednak wygoda
Dobra, bo pociągnęliśmy taki off-top koledze w temacie 
P.S. U mnie kosztuje to lusterko 15zł... Ździerstwo


P.S. U mnie kosztuje to lusterko 15zł... Ździerstwo

(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". 

- Kamil
- Posty: 197
- Rejestracja: 2009-05-23, 12:10
- GG: 8246388
- Moje maszyny: Kilka WSK
Komar
Pony 301 - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: KoSzU i jego Kobuz
Bardzo ładny KOBUZ mój ulubiony rocznik, stan też bez zastrzeżeń. ;]
- KoSzU
- Posty: 666
- Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
- GG: 8813802
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Re: KoSzU i jego Kobuz
Byłbym innego zdaniawskkos1981 pisze:stan też bez zastrzeżeń. ;]


- Kamil
- Posty: 197
- Rejestracja: 2009-05-23, 12:10
- GG: 8246388
- Moje maszyny: Kilka WSK
Komar
Pony 301 - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: KoSzU i jego Kobuz
No tych niektórych fotkach to bez ścimy jest naprawdę spoko..;]
- KoSzU
- Posty: 666
- Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
- GG: 8813802
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Re: KoSzU i jego Kobuz
Oto powód przez który nowe stacyjki są *uja warte! Mają ubytki (wyszczerbienia) bądź są niedorobione. Wady zaznaczone na fotce poniżej. Ja swojej stacyjki nie miałem już zamiaru nieść na gwarancje bo znowu było by to samo więc ja rozebrałem i po zbadaniu sytuacji dałem tą płytkę ze starej stacyjki info o tym jak to teraz działa dam po sprawdzeniu 
Dodano:
Tak jak pisałem wyżej góra stacyjki i wnętrzności nowe, a płytka założona od starej po podłączeniu wszystko hula i myślę ze przy pracy motocykla (wibracjach) nie powinno już nic rozłączać, wcześniej na pozycji 2, 3 w ogóle nie łączyło z zapłonem a na 1 podczas pracy rozłączało.

Dodano:
Tak jak pisałem wyżej góra stacyjki i wnętrzności nowe, a płytka założona od starej po podłączeniu wszystko hula i myślę ze przy pracy motocykla (wibracjach) nie powinno już nic rozłączać, wcześniej na pozycji 2, 3 w ogóle nie łączyło z zapłonem a na 1 podczas pracy rozłączało.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- KoSzU
- Posty: 666
- Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
- GG: 8813802
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Re: KoSzU i jego Kobuz
Tak sie prezentuje mój motór po lekkim odświerzeniu go na tegoroczny sezon
Zapraszam do komentowania mojego łobuza który zaczyna mnie wykańczać
Mam kilka małych problemów które już opisze jutro bo dziś nie mam siły i poproszę was o pomoc




No i fotki z wymęczonym przez motóra właścicielem
Bardziej robocze ciuchy i fryzura




I zobaczcie co się dzieje z człowiekiem którego motór okręca sobie wokół palca wy też tak macie?
Muszę się trochę wsiąść za siebie 

Zapraszam do komentowania mojego łobuza który zaczyna mnie wykańczać

Mam kilka małych problemów które już opisze jutro bo dziś nie mam siły i poproszę was o pomoc





No i fotki z wymęczonym przez motóra właścicielem

Bardziej robocze ciuchy i fryzura





I zobaczcie co się dzieje z człowiekiem którego motór okręca sobie wokół palca wy też tak macie?


- Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
- Kontaktowanie:
Re: KoSzU i jego Kobuz
ładny okaz, dokładnie taki jak mój przed hybrydyzacją
rozumiem że sezon już zacząłeś ??

- KoSzU
- Posty: 666
- Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
- GG: 8813802
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Re: KoSzU i jego Kobuz
Jeszcze nieBrat pisze:ładny okaz, dokładnie taki jak mój przed hybrydyzacjąrozumiem że sezon już zacząłeś ??


Link do albumu ze zdjęciami które są wyżej ...
http://img191.imageshack.us/gal.php?g=dsc01856w.jpg
- KoSzU
- Posty: 666
- Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
- GG: 8813802
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Re: KoSzU i jego Kobuz
Proszę was o pomoc bo ja już rozkładam ręce
Zakupiłem nowy gaźnik od CZ motocykl odpala ale mam problem z tym ze nie spala się całe paliwo i zbiera się w komorze korbowej podczas pracy na niskich obrotach. Gdy daje mu po manetce zaczyna mocno kopcić i go muli ale po jakimś czasie wkręca się na obroty normalnie (tak jakby po przepaleniu tego paliwa). Co może być przyczyną? Jak to wyregulować? Iglica jast na przedostatnim ząbku u dołu. Proszę o pomoc! Z góry dzięki.
Na dzisiejszej giełdzie zakupiłem sobie dwa chlapaki i mam pytanie czy taki wzór był oryginalnie stosowany w Wueskach? Miałem identyczny na przednim błotniku jak kupiłem Kobuza. Fotka niżej...
Ups
Sorry za pisanie posta pod postem

Na dzisiejszej giełdzie zakupiłem sobie dwa chlapaki i mam pytanie czy taki wzór był oryginalnie stosowany w Wueskach? Miałem identyczny na przednim błotniku jak kupiłem Kobuza. Fotka niżej...
Ups

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Wojtek
- Posty: 958
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: KoSzU i jego Kobuz
W tym gaźniku da się regulować poziom paliwa? Może jest za wysoki. Próbowałeś w ogóle regulować ten gaźnik przy pomocy śrubki? Możnaby opuści trochę iglicę ale to raczej nie ma wpływu na tą przypadłość. Ogólnie mieszanka jest bardzo bogata lub w ogóle coś jest nie tak z poziomem paliwa.
Chlapacze są tragiczne. Nie montuj ich w ogóle.
Chlapacze są tragiczne. Nie montuj ich w ogóle.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
- wskocyklista04
- Posty: 282
- Rejestracja: 2008-12-30, 21:39
- GG: 8553257
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: KoSzU i jego Kobuz
Może zmień położenie iglicy. Na początek podnieś zasuwke na iglicy o 1 rowek i zobaczysz czy będzie lepiej.
Wojtku wyprzedziłeś mnie:P ale dopisze że w tym gaźniku się raczej nie da ustawiać poziomu paliwa. A czemu piszesz że opuszczenie iglicy nie pomoże??
Wojtku wyprzedziłeś mnie:P ale dopisze że w tym gaźniku się raczej nie da ustawiać poziomu paliwa. A czemu piszesz że opuszczenie iglicy nie pomoże??
moja WueSKa:) http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/48870" target="_blank
- KoSzU
- Posty: 666
- Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
- GG: 8813802
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Re: KoSzU i jego Kobuz
Co do regulacji poziomu paliwa to raczej się nie da bo to gaźnik takiej samej konstrukcji jak w WSK 125. A dokładniej o jaką regulację śrubka Ci chodzi? Jeśli o powietrze to oczywiście regulowałem. Spróbuje jeszcze opuścić iglicę na sam dół i sprawdzę czy niema regulacji poziomu paliwa.
Co do chlapaczy to czemu tak mówisz Wojtku? Chodzi o wzór? Bo jeśli o to ze brzydko wyglądają to wina fotki (robione telefonem)
Co do chlapaczy to czemu tak mówisz Wojtku? Chodzi o wzór? Bo jeśli o to ze brzydko wyglądają to wina fotki (robione telefonem)
- Wojtek
- Posty: 958
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: KoSzU i jego Kobuz
Położenie jeżeli w ogóle ma jakiś wpływ na skład mieszanki na wolnych obrotach to minimalny. Aczkolwiek śmiem twierdzić że żaden. Na wolnych obrotach przepustnica jest zamknięta a iglica wsunięta do końca w dyszę główną. Iglica dotyczy raczej średnich i wysokich prędkości obrotowych. Ale można spróbować.wskocyklista04 pisze: A czemu piszesz że opuszczenie iglicy nie pomoże??
Co do chlapaczy to ostatnio wyrobiłem sobie taką opinię że zmieniają motocykl w village ridera. Oczywiście w przypadku WFM czy innej starej SHL wyglądają w porządku (oryginalne wzory). Z kobuza da się wycisnąć odrobinkę dynamicznego wyglądu (nie za wiele ale zawsze) ale chlapacze a szczególnie takie psują wszystko. Nie mam nic na potwierdzenie tej teorii ale wydaje mi się że ten wzór który pokazałeś to jakieś uniwersalne chlapacze od żadnego konkretnego modelu. Jest w nich tyle klasy i polotu co w polonezie atu.
Tutaj przykład. Jawa odrestaurowana na całkiem przyzwoitym poziomie. Ma kilka niedoróbek ale ogólnie można uznać że jest ładnie zrobione. Jednak ta owiewka i chlapacze powodują że ja widzę ją tylko pod dupą starego dziadka w orzeszku, który jedzie do sklepu po cebulę. Zwykłe chamskie chlapacze odbierają resztki dynamicznego wizerunku motocyklom z bloku wschodniego z lat 80tych. O.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
- Kamil
- Posty: 197
- Rejestracja: 2009-05-23, 12:10
- GG: 8246388
- Moje maszyny: Kilka WSK
Komar
Pony 301 - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: KoSzU i jego Kobuz
Można wiedzieć ile dałeś za chlapacze? Ogólnie radze Ci zakładaj przynajmniej na przód, naprawdę dużo daje, stylistycznie - rzecze gustu, ale załużmy lecisz sie gdzies przejechać łapię Cię deszczyk, a spod przedniego koła bryzga błoto i woda prosto na silnik, a tak jak masz wszystko jest czyściutkie. jeżeli chcesz to mogę jeden odkupić
, moim zdaniem chclapacze na zdjęciu to typowe montowne często w płytkich i kwadratowych błotnikach WSK 


- Wojtek
- Posty: 958
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: KoSzU i jego Kobuz
Przy okazja, borykam się z innym problemem. Podczas jazdy w deszczu woda z przedniej opony rozbija się o błotnik i chlapacz (tak u siebie mam
) wylatuje z obydwu stron błotnik i pięknie trafia prosto w buty kierowcy. Po prostu odbija się od błotnika i chlapacza. Zastanawiam się nad patentem rodem z solarisa aby na chlapaczu nakleić kawałek takiej plastikowej włochatej wycieraczki aby woda nie odbijała się
Mały deszczyk a buty całe mokre. Strasznie mnie to denerwuje. Spróbuje wywalić chlapacz. Wolę od czasu do czasu umyć silnik...


Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości