





Poniżej opis zamontowania wszystkiego w całość.
Na początek wykręcamy stary zestaw. W jego miejsce nakładamy wirnik dokręcamy i pasujemy stator. Z racji tego że stator ma rdzeń trochę cieńszy dajemy pod niego kilka zwykłych płaskich podkładek, tak samo dajemy na górę między płytkę przerywacza a stojan. Dajemy tyle żeby uzyskać taki efekt że cewki i wirnik maja być w jednej osi oraz żeby płytka przerywacza nie ocierała o wirnik i dała się równo przykręcić. Następnym krokiem będzie wycentrowanie stojana. Potrzebne to jest ponieważ otwory mocujące stojan są większe niż śruba. Efektem tego jest że silny magnes przyciąga stojan do siebie i przy obrocie ociera o cewki. Cały trik polega to na tym że na początek skręcamy delikatnie całość. W punkty zaznaczone na schemacie jako dystans wkładamy identycznej grubości elementy. W moim przypadku użyłem opasek zaciskowych. Po uzyskaniu zamierzonego efektu skręcamy wszystko i dopiero wyjmujemy nasz dystans. Z mechanicznego punktu instalacji (oprócz ustawienia zapłonu) to by było wszystko.
Następnym krokiem jest podłączenie elektryki. W wersji 4 przewodowej podłączamy dwa przewody fioletowe do prostownika do kolorów zielony i biały. Tutaj nie ma różnicy który do którego podłączymy. Na wyjściu czarny to minus (-) oraz brązowy to plus(+). Układ oświetlenia wychodzi przewodami koloru żółty oraz pomarańczowy i w przypadku żarówki nie ma to żadnej różnicy jak podłączymy. Jako zabezpieczenie przed zbyt wysokim napięciem równolegle podpinamy dławik. Kolor nie ma znaczenia ważne żeby był wpięty równolegle.
W wersji 3 przewodowej alternatora łączymy przewody fioletowy oraz zielony i łączymy razem z zielonym w module oraz biały do białego. Wyjście jest takie samo jak w 4 przewodowej wersji.
Bardzo ważna sprawa przy montowaniu oryginalnego regela, metalowa obudowa MUSI być zmasowana z motocyklem. Inaczej układ nie będzie działał prawidłowo.
OPIS NINIEJSZEJ PRZERÓBKI I ZDJĘCIA SĄ MOJEGO AUTORSTWA.WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE - KOPIOWANIE, POWIELANIE TEKSTU I ZDJĘĆ BEZ ZGODY AUTORA ZABRONIONE!