WSK Sarenka
Regulamin forum
Obowiązkowo w przypadku nowego wątku należy dodać do postu załącznik w postaci zdjęcia przedmiotu bądź też zrzutu strony oraz opisać przedmiot.
Obowiązkowo w przypadku nowego wątku należy dodać do postu załącznik w postaci zdjęcia przedmiotu bądź też zrzutu strony oraz opisać przedmiot.
- Sirian-S1
- Posty: 64
- Rejestracja: 2009-03-25, 17:44
- GG: 41923036
- Moje maszyny: -->
Wsk M21W2 Dudek '76 - Lokalizacja: Wieluń
- Kontaktowanie:
Re: http://www.allegro.pl/item992218207_wsk_mr_15_sarenka_raryta
Dawno nie było takiego sprzętu na Allegro.
A czy sprzedający nie jest czasem użytkownikiem naszego forum...?
A czy sprzedający nie jest czasem użytkownikiem naszego forum...?
- Chota
- Posty: 185
- Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
- Moje maszyny: Kilka
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontaktowanie:
Re: http://www.allegro.pl/item992218207_wsk_mr_15_sarenka_raryta
Jest Nawet miał temat o swoich motocyklach ale usuną...
Polish motorcycles never die !!!
- Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
- Kontaktowanie:
Re: Wsk Sarenka
coś się zgubił tej sarnie czwarty bieg
- fazerofz6y
- Posty: 537
- Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK BAK
S1EX GB
S1EX USA
S1 EX Canada
S2EX USA I inne - Lokalizacja: scotland
- Kontaktowanie:
Re: Wsk Sarenka
Wlasnie to strasznie dziwne ze tylko 3 biegi a nie 4 .Moze ma nie oryginalny silnik i ten tlumik to też jakis normalny najzwyklejszy ale cusz tylko stary wie ile w tym oryginalnosci
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2008-09-18, 15:35
- GG: 0
- Lokalizacja: śl
Re: Wsk Sarenka
Poczytajcie chociażby u Zielińskiego - większość Sarenek miała seryjne silniki, ani nie mocniejsze, ani nie z 4 biegami. Skrzynie 4-biegowe mieli tylko nieliczni, stosowano je również w M06C i też nie we wszystkich. Tłumik też był seryjny - wystarczy spojrzeć na archiwalne fotki.
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: Wsk Sarenka
starymotocykl pisze:Poczytajcie chociażby u Zielińskiego - większość Sarenek miała seryjne silniki, ani nie mocniejsze, ani nie z 4 biegami. Skrzynie 4-biegowe mieli tylko nieliczni, stosowano je również w M06C i też nie we wszystkich. Tłumik też był seryjny - wystarczy spojrzeć na archiwalne fotki.
Silnik zgodny z oryginałem jest śliczna i jak dla mnie pełen szacun za moto ale szkoda że go sprzedajesz jak mi ktoś dorzuci 3 tyś to go wezmę heh
Szkoda paru rzeczy typu mocowanie przedniego błotnika, pół kryte amory,lampa przód z numerem, niska kiera, i logo na zbiorniku od B3 trochę nie pasuje nie te lata ale i tak jest śliczna
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Wsk Sarenka
Robercie,
W jakim stopniu ta czerwona Sarenka jest oryginalna? Wybacz niewiedzę, ale ja rajdowymi motocyklami nie interesowałem się prawie nigdy. Wydaje mi się, że klika elementów jest dorabianych w tym półki przedniego zawieszenia. Czy amortyzatory przednie powinny być bez mocowań na dolny błotnik? W sarence z dolnym błotnikiem widziałem inne. Sam tylny błotnik powinien być chyba bez przetłoczenia na osłonę łańcucha, a piasta tylna chyba na półbębnie? Pedał hamulca i kilka innych elementów też jest innych. Podrzucam zdjęcia Twojej starej sarny.
Czy możesz przybliżyć jakie modyfikacje wprowadzano i jakie to dokładnie modele z jakich roczników?
W jakim stopniu ta czerwona Sarenka jest oryginalna? Wybacz niewiedzę, ale ja rajdowymi motocyklami nie interesowałem się prawie nigdy. Wydaje mi się, że klika elementów jest dorabianych w tym półki przedniego zawieszenia. Czy amortyzatory przednie powinny być bez mocowań na dolny błotnik? W sarence z dolnym błotnikiem widziałem inne. Sam tylny błotnik powinien być chyba bez przetłoczenia na osłonę łańcucha, a piasta tylna chyba na półbębnie? Pedał hamulca i kilka innych elementów też jest innych. Podrzucam zdjęcia Twojej starej sarny.
Czy możesz przybliżyć jakie modyfikacje wprowadzano i jakie to dokładnie modele z jakich roczników?
- Shoei
- Posty: 195
- Rejestracja: 2007-06-06, 03:19
- GG: 1233445
- Moje maszyny: www.wsk-perkoz.blogspot.com
- Lokalizacja: Lubartów
- Kontaktowanie:
Re: Wsk Sarenka
Motorek bardzo ładny. Tylko jedno rzuca się strasznie w oczy. Taśma izolacyjna użyta do przyklejenia czegoś pod spodem ramy ukryta pod zbiornikiem. Widać to na ostatnim zdjęciu.
http://wsk-perkoz.blogspot.com Kupie motocykl oraz części do WSK Perkoz
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 2010-04-04, 18:50
- GG: 2326547
- Moje maszyny: WSK M21W2 '73
Junak M10 przejściówka '61
Romet Chart 210 '91 - Lokalizacja: Stargard Szczeciński
- Kontaktowanie:
Re: Wsk Sarenka
Może przewody i linki podkleił żeby luzem nie wisiały.
Rarytasik ładny, ale cena chyba za duża według mnie... Chociaż jak zobaczyłem Bąka, który poszedł za 8600zł to widze że wszystko jest realne
Rarytasik ładny, ale cena chyba za duża według mnie... Chociaż jak zobaczyłem Bąka, który poszedł za 8600zł to widze że wszystko jest realne
- Sirian-S1
- Posty: 64
- Rejestracja: 2009-03-25, 17:44
- GG: 41923036
- Moje maszyny: -->
Wsk M21W2 Dudek '76 - Lokalizacja: Wieluń
- Kontaktowanie:
Re: Wsk Sarenka
Phillip1944 za 8600zł to poszedł bardzo ładny Dudek a nie Bąk. A motocykl wart jest tyle ile ktoś zechce za niego dać... Jak dla mnie nie jest za wysoka. Ostatnio za 15000zł poszedł Perkoz a Sarenki chyba trafiają się jeszcze rzadziej.
- fazerofz6y
- Posty: 537
- Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK BAK
S1EX GB
S1EX USA
S1 EX Canada
S2EX USA I inne - Lokalizacja: scotland
- Kontaktowanie:
Re: Wsk Sarenka
"" Sarenek miała seryjne silniki, ani nie mocniejsze, ani nie z 4 biegami. Skrzynie 4-biegowe mieli tylko nieliczni, stosowano je również w M06C i też nie we wszystkich. Tłumik też był seryjny - wystarczy spojrzeć na archiwalne fotki. ""
DZIEKI za wyjasnienie teraz kumam czacze
Czlowiek uczy sie kazdego dnia cos nowego i Sarna wyglada swietnie a co do tych pytan co Stary zadal to i ja sie pod nimi podpisze bo jest to interesujace co tam dorabiales a co jest oryginalem ?
DZIEKI za wyjasnienie teraz kumam czacze
Czlowiek uczy sie kazdego dnia cos nowego i Sarna wyglada swietnie a co do tych pytan co Stary zadal to i ja sie pod nimi podpisze bo jest to interesujace co tam dorabiales a co jest oryginalem ?
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1960
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: Wsk Sarenka
Ja też rozmawiałem z paroma osobami które jeździły Sarnami i każda miała 4 biegową skrzynkę biegów, na którą strasznie narzekały ponieważ często się sypały. Ale nie chce wprowadzać nikogo w błąd z powodu swojej niskiej wiedzy na temat tego modelu.
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2008-09-18, 15:35
- GG: 0
- Lokalizacja: śl
Re: Wsk Sarenka
Panowie, cieszę się, że Sarenka (nie "Sarna" jak ktoś słusznie zauważył), Wam się podoba. Przede wszystkim nie napisałem nigdzie, że motocykl jest odresteurowany, czy w pełni oryginalny. Dziś praktycznie nie da się kupić w 100% oryginalnej, nie modyfikowanej Sarenki, podobnie jak innych motocykli wyczynowych. Po prostu służyły w sporcie wielu zawodnikom, i dziś każdy egzemplarz jest nieco inny. Tu na pewno jest oryginalne podwozie, a pozostałe elementy pochodzą z różnych, wcześniejszych i późniejszych wersji, ale w zasadzie odpowiadają mniej więcej oryginałowi. Ogólnie stosunkowo niewielkim kosztem można z tego zrobić niepowtarzalny sprzęt. Sprzedaję, bo po pierwsze nie jest to moja jedyna Sarenka, po drugie trafiło mi się parę ciekawych motocykli i jakoś trzeba to sfinansować... Jeżeli ktoś jest poważnie zainteresowany zakupem piszcie na PW.
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Wsk Sarenka
W żadnym wypadku nie chodzi tu o dociekanie czy napisałeś gdzieś czy jest oryginalna czy nie Oczywiste, że w takim motocyklu w trakcie eksploatacji części były uszkadzane i wymieniane. Pomimo replik niektórych elementów myślę, że cena jest na akceptowalnym poziomie.
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: Wsk Sarenka
No i Sarenka sprzedana
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1960
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: Wsk Sarenka
Co do przerabianych modeli to fakt. Cięte ramy, modyfikowane pałąki, inne zawieszenia, inne koła to modyfikacje na porządku dziennym. Według mnie to normalna kolej rzeczy. Piasty w bębnach siadały, szprychy rwały się z piast. Zbiorniki są albo zmasakrowane lub zastąpione innymi z późniejszych modeli. Według mnie to nic złego jeśli modyfikacje były zrobione z głową. U mnie pałąk w BP odcięto palnikiem. Na szczęście jest już na swoim miejscu
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 2008-01-16, 23:14
- GG: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: Wsk Sarenka
Może mi ktoś powiedzieć czy półki zawieszenia przedniego przy Sarence z powyższej aukcji są oryginalne?
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2008-09-18, 15:35
- GG: 0
- Lokalizacja: śl
Re: Wsk Sarenka
Tak
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: Wsk Sarenka
A czy M06-C miała takie same półki ?starymotocykl pisze:Tak
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości