Tematy nie pasujące do pozostalych dzialów
-
michalg1706
- Posty: 37
- Rejestracja: 2008-08-10, 23:13
- GG: 4284303
- Lokalizacja: Świdnik
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michalg1706 » 2010-04-26, 23:29
Witam tak jak w temacie potrzebuje porady dotyczącej cylindra do wski 175. Mianowicie kiedyś w silniku urwał mi się kormowód i narobił mi szkody. Chodzi mi o to wyszczerbienie widoczne na zdjęciach a moje pytanie dotyczy tego czy silnik będzie na nim jeszcze normalnie pracował ?? szkoda mi go wyżucać bo cylinder był po szlifie i mam do niego kompletny tłok i pomyślałem że może go jeszcze kiedyś do czegoś wykożystam

Liczę na waszą pomoc

Pozdrawiam Michał
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Brat » 2010-04-26, 23:56
Moim zdaniem się nadaje bez problemu, pilnikiem wyrównaj na całej długości ten u szczerbiony kołnierz i zakładaj, ja bym tak przynajmniej zrobił. Wueska nie jest wybredna, fabrycznie nic nie jest super spasowane w silnikach, założę się że nie takie cylindry ludzie zakładali i chodziło to jeszcze kupę czasu.
-
termin21
Post
autor: termin21 » 2010-04-27, 00:24
tymi oknami przeplywa mieszanka P-P jest to calkiem istotne będą powstawały zawiorwania ale jak masz zwykęłgo kobuziak wałeczkiem pomalowanego to śmaiło sie mozesz na tym bujać,ja tam bym poszukał drugiego(na allegro za 20-30zł mzoan wyrwać)potem ew.nowy szlif i tłok i znowu altasz 15lat a takei zbieraniny co lepszy cylinder tlok to tylko na krótkąmete i do jazdy motorem "wokół komina"ja tam w silnik daje(jak mam kase)zaawsze max nowych czesci i wsk nei boje sie nawet 100km w upale zrobic
-
wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wujcio » 2010-04-27, 00:34
nic się nie będzie działo zakładaj śmiało

żadnych zawirowań nie będzie

-
pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawel15 » 2010-04-27, 08:27
Zakładaj śmiało- mam w swojej B3 tak "załatwiony" cylinder(jednak w innym miejscu) i latam na nim bez problemu

.
-
Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stary » 2010-04-27, 08:33
Jeśli dobrze widzę, to z jednej strony uszczerbiony jest na tyle, że nie ma dobrego uszczelnienia z karterem. Jeśli tak jest to będą przedmuchy do wnętrza cylindra.
-
pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawel15 » 2010-04-27, 17:22
I sprawdź jeszcze jedno- czy pierścienie tłoka nie schodzą poniżej miejsca uszczerbienia. Bo jeżeli tak, to mogą szybko popękać...
-
rutkowski
- Posty: 220
- Rejestracja: 2008-03-25, 11:25
- GG: 9296900
- Moje maszyny: FSM 126 BIS '89
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rutkowski » 2010-04-27, 17:25
Wyrównaj trochę pilnikiem i śmiało zakładaj, jeśli nie ma rys na gładzi to się nadaje. O ile się nie mylę to pierścionki nie schodzą aż tak nisko
-
wafelson
- Posty: 186
- Rejestracja: 2007-10-10, 21:10
- GG: 7571750
- Moje maszyny: m06b3
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wafelson » 2010-04-27, 19:52
Ja w 125 bez całej tej jednej nóżki jeździłem i dawało rade, chociaż każdy tłumaczył, że to jeździć nie będzie. Tylko ciężko go było wkładać bo we dwie osoby trzeba było pierścienie trzymać.

-
michalg1706
- Posty: 37
- Rejestracja: 2008-08-10, 23:13
- GG: 4284303
- Lokalizacja: Świdnik
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michalg1706 » 2010-04-28, 09:54
Dzięki wszystkim za pomoc

To teraz założe go do silnika i sprawdzę to rozwieje moje wszystkie wątpliwości w tej sprawie. Pozdrawiam

-
Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wężu » 2010-04-28, 21:17
Każdy robi jak uważa, ja wolałem nie ryzykować uszkodzenia wału, więc wyrzuciłem kilka takich cylindrów na złom.
Jeżdżę motocyklem WSK
Ekipa Południe®
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości